Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotteko aina suoraan, jos jonkun henkilön toiminta ei ole hyväksyttävää?

Vierailija
21.09.2026 |

Olen aina pyrkinyt välttämään kaikkia konflikteja, ja olen hiljaa silloinkin kun varmaan olisi hyvä ilmaista mielipiteensä vaikka se aiheuttaisi jollekkin pahaa mieltä. Ajattelen että jos sanon etten pidä jostain toiminnasta, minuun aletaan suhtautua sen jälkeen nuivasti, joten kynnys on korkea varsinkin jos kyseessä on henkilö jonka kanssa joudun olemaan jatkossakin paljon tekemisissä. 

Sitten kuitenkin ottaa päähän, kun kaikki eivät tietenkään sitten itse toimi näin vaan nillitetään minulle ihan olemattomista pikkuasioista. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kaikkea yksinkertaisesti ehdi

Vierailija
2/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina. Jos huono käytös kohdistuu heikompaan (lapsi, vanhus tai muuten puolustuskyvytön) niin sanon, joskus turhankin kärkkäästi. Muuten yleensä lähden tilanteesta pois tai en reagoi mitenkään.

Vierailija
4/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanon. Olin nuorena ihan liian lapanen ja minua poljettiin monellakin tapaa. Enää en sellaiseen alistu. 

Vierailija
5/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ikinä muutu, jos aina vain ollaan hiljaa ja pelätään nostaa esiin epäkohtia. Nillttäminen on typerää, mutta rakentavasti esiinnostettu epäkohta ja sen käsittely parantaa kaikkien hyvinvointia. 

Vierailija
6/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Itseäni en osaa puolustaa lainkaan, mutta jos näen muihin kohdistuvan jotain sellaista mikä ei mene oikeustajuuni, puutun kyllä parhaan kykyni mukaan tilanteeseen.

Vierailija
7/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Itseeni ei tee vaikutusta kiusaaminen. Sen takia reagoin usein vasta myöhemmin.

Vierailija
8/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani vakaope ja työni on suurimman osan ajasta sen kertomista, että jonkun pienhenkilön toiminta ei ole hyväksyttävää. 

Vierailija
9/9 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkäse totuus päin naamaa, ellei muuten ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi