Mitä ajattelet nuoresta naisesta joka ei meikkaa koskaan?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä itsestä pitäisi ajatella? Säästyy pitkä penni ja paljon aikaa kun on sujut peilikuvansa kanssa.
Jos se on saanut vaan hyvät geenit ettei tartte meikata?
Että minkähänlaisia ääniä ja ilmeitä hänellä olisi jos hän saisi kalua peppuunsa.
Ei kai luomunätti naama meikkiä tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Rohkea
Oman tiensä kulkija
Kymmenen peukkua ylös
Minä en ole koskaan meikannut, mutta en ole ajatellut sen olevan rohkeutta, olen vain oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai luomunätti naama meikkiä tarvitsekaan.
Itte on niin kalpea ja en meikkaa, ihmiset usein kysyneet olenko kipeä tai väsynyt, se ärsyttää.
Joko ei välitä lainkaan ulkonäöstään tai on tarpeeksi kaunis, ettei tarvitse meikkiä. Itse deittailen vakavasti vain naisia, jotka ovat kauniita luomuna eivätkö koe tarvetta meikata uskaltautuakseen ihmisten ilmoille.
Miksi minun pitäisi ajatella tuntemattomasta nuoresta naisesta yhtään mitään?
Muistan nuoruudestani nätin nuoren naisen. Ei laittautunut. Peseytyi kait, kun hiukset hapsuiset, vaatteet tavallisia opiskelupiireissä. Onneksi en lähemmin tutustunut, vaikka kiinnosti. Vuosia myöhemmin paljastui hirveitä asioita julkisuudessakin.
No mitä pitäis ajatella?
Toisilla on toisilla ei. Kumpikaan ei hetkauta minua.
Vierailija kirjoitti:
No mitä pitäis ajatella?
Toisilla on toisilla ei. Kumpikaan ei hetkauta minua.
näköjää hetkautti kun vastasit
En mitään. Itse meikkaan kyllä, mutta minua ei mitenkään vaivaa muiden meikittömyys.
Vierailija kirjoitti:
N.n suukor
Ännän suukot.
Ajattelen, että on hyvä itsetunto ja tietää, että on riittävän hyvä ulkonäkö ilman meikkiä. Niin kuin minun tyttärilläni.
Meikkaamaton nainen on mieleeni! Kuntosalilla vilkuilen naisia jotka ilman meikki hiukset ponnarilla treenaavat. Siinä on sitä jotakin! 👍
M39
ehkä se on kaunis muutenkin kuin meikeillä huijaamalla. ja vaikka olisi rumakin, niin ainakin se on aito. aito on pitemmän päälle aina huijaria parempi
Fiksu, kaunis, haluttava