Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mussa on vikana kun en halua seksiä enää?

Vierailija
21.09.2026 |

Olen 50v ja eronnut, oli eron jälkeen suhde, mutta alkoi kyllästyttää himokas mies. Monella on joko ero jälkeen haku päällä tai vähintään joku panokaveri, itsestä tuntuu niin tylsältä että suhde on pitkälti sitä panemista. Mieluummin yksin, en kaipaa mitään seksuaalista huomiota. Onko mussa jokin vika? 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jotenkin miehet tuntuu niin tylsiltä juuri siksi että iso osa on valtavan seksi- ja peniskeskeisiä. Tottakai he tekevät paljon muutakin mutta just joku naisen kroppa on niin äärettömän tärkeä vanhallekin ukolle vielä. "

Varmaan riippuu ihmisestä ja näkökulmasta. On minusta jotenkin ihan imartelevaa että mies jaksa olla edelleen innostunut myös tällaisesta vaihdevuodet ylittäneestä naisesta. Ehkä siihen auttaa se kun se mies on niiin monilla muillakin tavoilla ihana ja kiinnostava ja tuo elämään kaikkea uutta sisältöä.

Mua taas rasittaa tuollainen kiinnostus. Ei imartele vaan rasittaa joku pyllylle läpsiminen ym

Vierailija
42/43 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jotenkin miehet tuntuu niin tylsiltä juuri siksi että iso osa on valtavan seksi- ja peniskeskeisiä. Tottakai he tekevät paljon muutakin mutta just joku naisen kroppa on niin äärettömän tärkeä vanhallekin ukolle vielä. "

Varmaan riippuu ihmisestä ja näkökulmasta. On minusta jotenkin ihan imartelevaa että mies jaksa olla edelleen innostunut myös tällaisesta vaihdevuodet ylittäneestä naisesta. Ehkä siihen auttaa se kun se mies on niiin monilla muillakin tavoilla ihana ja kiinnostava ja tuo elämään kaikkea uutta sisältöä.

Mua taas rasittaa tuollainen kiinnostus. Ei imartele vaan rasittaa joku pyllylle läpsiminen ym

Sama. Joku saa hirveet kiksit kun ukko puristaa rintaa ym, itsestä se on rasittavan seksististä 50+ iässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei ole mitään vikaa, sinulla on luultavasti vaihdevuodet. Ne voivat aiheuttaa suurenkin muutoksen haluihin.

Minulla oli halut silloin korkeimmillaan. Nyt   tulen  70 v ja  päätin että en miestä siihen enää tarvitse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi