Onko kellään muulla nyt viime ajat olleet ihan hiton outoja? Unet outoja, ihme taantuminen elämässä ja masennus
En käsitä mitä minulle on tapahtunut etenkin viimeisemmän kuukauden aikana. Yhtäkkiä olen alkanut pala kerrallaan taantumaan masennuksen syövereihin. Kaikki on alkanut romahtelemaan, mieleni on huonossa kunnossa ja rukoilen suunnilleen kuolemaani. Itken öisin ja huudan, että päästäkää minut kotiin. En jaksa olla täällä enää. Heräilen öisin, nukun paljon päivisin, syön ihan mitä sattuu, millään ei ole mitään vit*n väliä enää.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tuossa tilassa nyt 40 vuotta
Sama.
N69
Vierailija kirjoitti:
Minulle facebook sanoo, että nyt on planeetat siinä järjestyksessä, että syyskuun ja joulukuun välillä vanhat asiat nousevat pintaan…
Kun luin yhden feedin, niin niitä feedejä tulee kymmenittäin.
Pilipalijuttuja tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ympäröivä pahoinvoiva yhteiskunta on sairastuttanut minutkin. Täällä ei ole hyvä olla ja elää. Nightwish - Planet Hell, Iron Maiden - The Trooper ja Metallica - Master of Puppets kuvailevat nykymaailmaa tosi hyvin, vaikka ovat vanhoja kappaleita.
Tuo synkkä, demoninen musiikki suoraan helvetin kuilusta ja Saatanasta tuskin parantaa kenenkään oloa, ei nin mitään. Ihme pakanoinen neuvoja..Helvetistä kun kirkuvat niin pakanoilla olo paranee kummasti???
Kukaan ei pelastu, eikä löydä rauhaa, ilman Jeesusta Kristusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet oman kuolemasi lähestyvän. Onko kyseessä fyysinen kuolemasi vai ns. digitaalinen kuolema. Eli kuoletko oikeasti, vai joudutko lopettamaan oman/t somepersoonasi?
Itse sain tuollaisen kierteen loppumaan, kun poistin kaikilta sometileiltäni kaikki julkaisut sekä kaikki kommentit ja tykkäykset. Poistin myös avatarkuvat ja kaiken, minkä vaan pystyi poistamaan. Tämä auttoi jo paljon. Kun tilit olivat täysin tyhjentyneet, odotin vielä muutaman viikon, ja poistin tilit kokonaan.
Kyllä helpotti.
Tuntuu kyllä joltain osin, että tekisin kuolemaa. Ihan kuin olisin avohaavoilla ja tuntuu erikoisen raskaalta. Minulla ei ole esivaihdevuosia vielä enkä käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä. En myöskään ole kärsinyt näinä viikkoina pms-oireista. Tämä on todella outoa, toivottavasti menisi pian ohi. Ap
and in those days shall men seek the death, and they shall not find it, and they shall desire to die, and the death shall flee from them. Revelation 9:6
Minusta tuntuu että maailma on muuttunut niin nopeasti niin radikaalisti viime vuosien aikana ettei ihmisillä pää pysy mukana. Ja täällä Suomessa kun talouskin sakkaa niin eihän se voi olla vaikuttamatta psyykeeseen. Meitä on varmasti paljon jotka jotenkin aistii että ei hyvä heilu. Jotenkin olisi hyvä saada ihmiset takaisin ihmisten pariin, pois netistä ja luureilta, tietokoneelta ja pädeiltä kyläilemään toistensa luona ja puhumassa. Pidettäis huolta toisistamme.
Jokin pitkään haudattuna oleva on heräämässä sinussa ja sinä tunnet sen nyt, se tulee yhä lähemmäs sinua. Et voi sille mitään etkä ymmärrä sitä mutta tunnet sen ja se tulee yhä lähemmäs, se tulee herättämään sinut ja olet elossa.
Anna lupa itsellesi synkistellä. Nyt on tämmöistä etkä pysty enempään.
Sinuna uskoisin ja luottaisin, että jossain edessäpäin tulevaisuudessa tulee parempi päivä ja paremmat ajat.
Sitä odotellessa täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna lupa itsellesi synkistellä. Nyt on tämmöistä etkä pysty enempään.
Sinuna uskoisin ja luottaisin, että jossain edessäpäin tulevaisuudessa tulee parempi päivä ja paremmat ajat.
Sitä odotellessa täälläkin.
Niinpä, ei tässä nyt kykene enempään. Normaalisti olen ihminen, jolla on elinvoimaa mutta nyt olen jotenkin todella tyhjillä, en jaksa puskea ollenkaan. Kun tästä saan edes hitusen energiaa takaisin niin lähden luontoon ja mökille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet +38 v, niin esivaihdevuodet tuntuu juuri tuolta. Mutta masennus myös.
En ole ap, mutta minua alkaa ihan oikeasti kismittää se, että nyt parin viime vuoden aikana on alettu ihan kaikki pistää esivaihdevuosien piikkiin.
Kohta ei kenenkään vaivoja enää oteta tosissaan, kun kaikki reumasta kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön voi kuitata sillä, että noh, naiset on naisia.
Muistakaa vitamiinit kuntoon, varsinkin D:tä se satanen päivässä. Jeesaa kummasti..B12 myös tärkeä.
Ne tulee radioaalloista langattomat ja meditaatiosta ja kabbalawicca jutuista . Selvänäkijät meditoi ajatusten siirtävät . Tunkeutuu guruina sun päähän. Noituus on aika yleistä on jopa noitakouluja .
Minusta taas tuntuu, että koska maailma on nyt jotenkin nyrjähtänyt, on minulla sen myötä paljon enemmän mahdollisuuksia kuin ennen.
Luultavasti olemme myös taas vajoamassa lamaan. Sekään ei ole koskaan pelkästään huono juttu. Tuhkasta nousee aina jotakin uljasta ja värikästä.
Sitten ne aurinkomaista muuttaneet ei oikein ymmärrä tätä kesä oli valoisaa ja nyt alkaakin syksyn pimeys päivää ei kohta enää olekaan . Oli yötön yö kesällä niin kohta on päivätön päivä . Päivällä pimeää . Et näe enää aurinkoa ennenkuin helmikuussa hiukan alkaa näkyä . Se taas nukuttaa ja väsyttää . Sitä kutsutaan KAAMOS masennuksesta tai kaamos ajaksi . Aina on pimeää . Kun lumi tulee se helpottaa . Mutta ilo on se että jos heräät yöllä niin katso taivaalle näet tähtiä . Älä meditoi ! Se masentaa. Käy kävelyllä se piristää . Hormonit vaikuttaa myös miehiin keski iässä.
Ostitko kesällä aurinkoa vartaloosi ? Siinä on A ja D vitamiinit . Jos et niin tee viikon lomamatka .
Vierailija kirjoitti:
Ostitko kesällä aurinkoa vartaloosi ? Siinä on A ja D vitamiinit . Jos et niin tee viikon lomamatka .
Otitko aurinkoa ME MAKAAMME AURINGOSSA KESÄLLÄ ALASTI JOTTA SAAMME NE VITAMIINIT . IHOON. EI tarkoita polttaa ihoa vaan tasainen rusketus .
Matkapuhelinten tukiasemat lähettävät taajuuksia, jotka saa ihmiset voimaan pahoin. Se on yksi.
Asutko kerrostalossa? Siellä usein vielä pahempi, kun niin paljon yhtäaikaista altistusta.
Mene luontoon, se vie kaikki pahat oireet mukanaan.
Laita YouTube soimaan merry x- mas laulut . Hetkessä iloinen mieli .
Kun menet nukkumaan katkaise virta asunnosta saat nukkua rauhassa sähköaalloilta .
Mökillä vuokraa mökki . Päivä ulkona raittiissa ilmassa niin kaatuu illalla sänkyyn ja nukkuu hyvin.
Tuntuu kyllä joltain osin, että tekisin kuolemaa. Ihan kuin olisin avohaavoilla ja tuntuu erikoisen raskaalta. Minulla ei ole esivaihdevuosia vielä enkä käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä. En myöskään ole kärsinyt näinä viikkoina pms-oireista. Tämä on todella outoa, toivottavasti menisi pian ohi. Ap