Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo jos en todellakaan tykkää ottaa mieheltäni suihin??

Vierailija
30.05.2007 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle kävi aikanaan niin, että mies yllytti ottamaan suihin kortsun kanssa, kun mua ällöttää kaikki karvat yms. ylimääräinen suussa. Yökkäilen siis tosi helposti. Samoin, jos kalu menee yhtään liian syvälle. No, vähän vastahakoisesti siihen suostuin (mieleyttämisen halusta) ja kävi niin, että mies teki just sen virheen, että otti mua vielä päästä kiinni ja tavallaan tunki sitä kaluaan mun suuhun syvemmälle, YÖK !!! Muuta ei sitten tarvittukkaan !!! Sen jälkeen en ole sitä halunnut tehdä, hänelle.

On sitten nimittäin ollut jonkinlainen salarakas ja hänelle olen sen tehnyt aivan hetken mielijohteesta vailla mitään pelkoa karvoista yms.

Kyllä se on siis PALJON kiinni siitä kaverista ;-)

Tää on just tätä!

Eli toisin sanoen jos toisesta tykkää OIKEASTI, niin suuseksi ei ole ongelma. Hyvä parisuhde mittari!

Vierailija
42/45 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut suihin 18-vuotiaasta kun aloin harrastamaan seksiä silloisen poikaystävän kanssa. Mielestäni siinä ei ole mitään inhottavaa vaan se on ihanaa puolin ja toisin ja kuuluu olennaisena osana nautittavaan seksiin. Ne naiset jotka eivät halua vastaanottaa suuseksiä ovat estyneitä, sama varmaan pätee miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ylivoimaisesti paras, varsinkin niin, että miehen jalat ovat naisen jalkojen ympärillä.

Vierailija
44/45 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on ylivoimaisesti paras, varsinkin niin, että miehen jalat ovat naisen jalkojen ympärillä.

Vierailija
45/45 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä teen vaikka vaimo ottaakin suikkiin, mutta kyllä vieras tekee sen aina kiimaisemmin - ja se on pääasia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän