Keittiötyöntekijä kuritti perseilevää teiniä Kalasataman yläasteella, potkut tuli
Ei pitäisi provosoitua kun provosoidaan.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Kasvattakaa lapsenne, jotta he eivät muodostu taakaksi ympäristölleen.
Kukahan keittäjän mahtoi kasvattaa kun lapsen kimppuun piti käydä?
Kovin on suppeat tiedot asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Potkut olivat täysin oikein. Täytyy olla kyllä todella hermoheikkoinen, kun provoisoituu lapsen tekemisistä.
Apinoita ne ovat voin kertoa vankalla tiedolla.
Itse olin koulun keittiössä töissä kun olin 18 vuotias, joten saattoi olla se työntekijäkin tosi nuori vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä oppilas mutiainen?
Tai oliko keittiötyöntekijä, kun ei tiedä, ettei meidän kulttuuriin kuulu lasten ruumiillinen kurittaminen. Kyllähän niitä laitoskeittiöissä näkee, mielellään otetaakin tuollaiseen alipalkattuun hommaan, johon koulutusvaatimus on korkeintaan hygieniapassi.
Ja senkin saa, kun ilmoittaa, että halajaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkut olivat täysin oikein. Täytyy olla kyllä todella hermoheikkoinen, kun provoisoituu lapsen tekemisistä.
Kaikkea ei tartte sietää ja jokaisella pitää olla oikeus työrauhaan.
Ei tietenkään tarvitse, mutta ei tilannetta väkivallalla kuulu korjata. Yksikin lyönti voi tappaa...
Ei kannata huudella provosointia kellekään. Siitä voi aloittaa. Ei tartte kenenkään hermostua kun ei provosoida, vaan sanotaan kiitos ja hyvää päivää.
Lain mukaa väkivalta on tuomittavaa, mutta provosointi ei välttämättä edes rikos. Ihan eri asteisia tekoja nämä. Provosointiin parhaiten auttaa se, että poistuu tilanteesta. Myöskin se mikä koetaan provosoivaksi vaihtelee ihmisten kesken.
Ja taustalla kuuluu teinin voitonriemuinen räkätys ja kamerat tallentaa..
Ei, joskus se on niin, että tyyppi ei suostukaan narriksi vaan keittää yli. Yleensä se menee huutokilpailuksi, mutta tämä veti (ilmeisesti) lättyyn. Kaikki ei jaksa kuunnella suunsoittoa ja alistua uhreiksi - varsinkaan jollekin perseilevälle teinille.
ei ole tietoa, minkälaisesta väkivallasta on ollut kyse.
Väkivallaksi voi tulkita sen että ottaa tiukasti käsistä kiinni, tai sen että tyrkkää toista kauemmaksi, tai napauttaa omalla kädellään ahneeksi käyneen kakaran kättä.
Niin, ei oo tietoa, mikä se väkivalta on ollut.
Poliisi varmaan kertoo sen jälkeen, kun toimittajat ovat saaneet tässä asiassa mukana olevan poliisin kiinni ja vastamaan.
Mutta se on minun mielestäni väärin, että henkilö saa potkut, ainakin jos se väkivalta on ollut lievää!
Koska poliisit kutsuttiin paikalle, kyse ei ole ollut ”tiukasta käsiotteesta” vaan tappelusta tai pahoinpitelystä.
Lopeta nyt jo. Poliisin voi kutsua paikalle aivan mistä syystä tahansa. Poliisi käy mitä ihmeellisimmillä keikoilla joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin koulun keittiössä töissä kun olin 18 vuotias, joten saattoi olla se työntekijäkin tosi nuori vielä.
Osasitko sinä käyttäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä oppilas mutiainen?
Tai oliko keittiötyöntekijä, kun ei tiedä, ettei meidän kulttuuriin kuulu lasten ruumiillinen kurittaminen. Kyllähän niitä laitoskeittiöissä näkee, mielellään otetaakin tuollaiseen alipalkattuun hommaan, johon koulutusvaatimus on korkeintaan hygieniapassi.
Kaikki ennen 90-lukua saivat selkään tai tukkäpöllyä. Se opetti olemaan ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja vanhemmat ovat tietoisia siitä, että lapsi saa tehdä miltei mitä vaan rajattomasti. Ennen sanottiin, että lapsi tarvitsee rakkautta ja rajoja, nyt vain rakkautta ilman rajoja. Jos henkilökunta tai toiset aikuiset koettavat puuttua huonoon käytökseen eli asettaa niitä rajoja, saa vain haukut niskaansa ja potkut p**seelle.
Kyllä, meilläkin tanssikoulussa jos lapset ei osaa tunnilla käyttäytyä, annetaan jäähy. Kolmannesta varoituksesta lapsi poistetaan tunnilta ja vanhemman kanssa keskustelu. Parhaimmillaan tuommoset kymmenvuotiaat ei edelleenkään kuuntele ja kunnioita sääntöjä. Kerran oli vanhempi joka koki vääränä poistaa lapsi tunnilta. Ylipäätään se määrä aikaa joka tanssiopettajilta menee tänä päivänä perus käytöstapojen ja sääntöjen opettamiseen, on paljon ja väärin. Tunnilla pitäisi tanssia ja kotona pitäisi olla säännöt opetettu.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulumihiutaleelle tuli paha mieli, kun joku kerrankin osoitti rajat.
Tämä ei vielä ollut edes vakavaa. Jos rajaton elämä eskaloituu riittävästi, siten että niitä rajoja pitää osoittaa poliisin toimesta, ja kun se tehdään vaikkapa kiilaamalla pikkulumihiutale moottoripyörineen verkkoaitaan, tai jopa luodilla, niin kyllä sitten harmittaa ettei niitä rajoja ollut aiemmin tarpeeksi pontevasti pikkulumihiutaleelle osoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa saada pataan koulun keittäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa saada pataan koulun keittäjältä.
A s s-kicking by ruokalantäti.
Varmasti sitä olet, mutta yksikään kasvatusalan ammattilainen ei ole todennut, että lapsen hakkaaminen olisi hänelle hyväksi. Ymmärrätköhän tätä?