Sofia Belorf ja Jeff ERO!
Uunon saamien sisäpiiritietojen mukaan Sofian ja Jeffin suhde päättyi elokuun paikkeilla. Samaan aikaan kun Jeff nauttii taas yhteiselosta vaimonsa kanssa, Sofia viettää hiljaiseloa Dubaissa.
- Sofia ei enää postaile kuvia ylellisistä lahjoista tai valtavista kukkalähetyksistä.
Viimeisimmät otsikot Sofiasta kertovat, että hän on laittanut luksuslaukkujaan myyntiin. Laukkuja ilmestyi MyLuxe-sivustolle elokuun aikana.
Sofia on laittanut ainakin Fendi-merkkisen laukkunsa myyntiin 1 750 eurolla. Lisäksi Sofia on kertonut Instagramissaan myös kolmen muun luksuslaukun ja yhden Rolex-kellon menneen myyntiin.
Surullista :(
Kommentit (1406)
Vierailija kirjoitti:
Tainnut saada lopulliset lähtöpassit Dubain kämpästä, vaikka esittänyt että "järjestelee vaatekaappia". Kamat levitettynä.
Mainosti rupuisessa sarjassa miten Miehensä luopui Dubain työhuoneestaan jotta hän saisi siitä Mulle Mun vaatehuoneen, josta puuttui ruuvia ja putkea, joten ei ollut lähemmäs vuosi sitten valmis. Sarjassa ei siis esitelty koskaan. Kaikki katsojat sanoi ettei varmasti ole eikä tule sitä huonetta, ja näin kävi. Sai asua sohvalla ja pitää vaatteitaan rekissä ja käytävällä, sekä käytävän ikkunalaudalla ja feikin näköiset laukut oli ahdettuna kierrätyskeskuksesta roudatussa pienessä hyllykössä, kun leikki vaimoa, äitihahmoa ja ärsytti oikeaa vaimoa tahallaan.
Mies ei ole luonaan kahteen kuukauteen enää käynyt, vuokrasopimus loppui, mutta sehän tiedettiin kun mies itse on ollut vaimon somekuvissa nuorimman lapsen kanssa.
Seuraava käänne, Yeini, tuon 7v tyttölapsen äiti, oli heittänyt Sohvelon ig-seurattavistaan. Ei halua olla tämän kanssa enää tekemisissä. Ilmeisesti ei enää pidä mitään yhteyttä lapsenkaan takia.
Siinä sai Sohvelo nenilleen kun alkoi leikkiä että toisen naisen aviomies on Mun Mies ja ex-naisystävän lapsi on Mun Lapsi, Mun mini-me ja Mun bestie.
Roopekaan ei ole enää Sohvelon somekuviin reagoinut, aiemmin mielisteli joka Sohvelon kuvaan miten Sohvelo on "my girl" ja sydämiä täyteen.
Herää kysymys että mitä pahaa Sohvelo on tehnyt tai mitä siitä on ilmennyt, että väki pakenee sitä kuin ruttoa?
Se nyt vaan "syö kaikki elävältä", eli vaatii kokovartalopalvelua aamusta iltaan. Sevelius, Stefu, Rantis, Niko 1, Martina...kaikki sen uhreja. Rillis läks, käytti vaan hyväksi.
Täytyy myös muistaa, että ei nämä miehet pelkästään uhreja ole, he mahdollistavat tämän toiminnan omalla käytöksellään. Kyseessä molempien välinen hyötysuhde, jossa kumpikin saa jotain toiselta. Kyllä nuo miehet tietää mihin leikkiin ryhtyvät, jotkut miehistä saa siitä vallantunnetta, kun tarjoavat naiselle kalliita asioita ja näin saavat kontrollin naiseen. Annoin vain tässä asiasta toisenkin näkökannan, enkä puolustele Sofian käytöstä, mutta asialla on kaksi puolta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myös muistaa, että ei nämä miehet pelkästään uhreja ole, he mahdollistavat tämän toiminnan omalla käytöksellään. Kyseessä molempien välinen hyötysuhde, jossa kumpikin saa jotain toiselta. Kyllä nuo miehet tietää mihin leikkiin ryhtyvät, jotkut miehistä saa siitä vallantunnetta, kun tarjoavat naiselle kalliita asioita ja näin saavat kontrollin naiseen. Annoin vain tässä asiasta toisenkin näkökannan, enkä puolustele Sofian käytöstä, mutta asialla on kaksi puolta.
No joo, mutta jos kaikki mahdollinen kannetaan eteen, ja tehdään jopa mittavat velat tuon sekopään eteen, ja tämä sitten kiittää pettämällä, kuten paneskelemalla Strefun kanssa, vaikka asui Rantiksen kämpällä ja käytti papan luottokorttia. Hoorrollakin voi olla jonkinlainen kunniantunto, ja olla sille maksumiehelle lojaali ja uskollinen. Toki miehet näkee luottokorttilaskuissaan mihin rahat on menneet ja kuulevat hyvin kun nasaalit narisee laukkuja ja luksusta, mutta diili on varmaan ollut sellainen, että se loota on vain maksajan käytössä. Kaikkein alinta pohjasakkaa on tehdä noin. Käärme mikä käärme.
Milloin toi vuokrasopimus loppui ja mistä tämä tieto on peräisin?
Tuttavapiiriini kuuluu kauniita nuoria naisia, joilla on hyvä koulutus ja ammatti, ja he ovat kiinnostuneita yhteiskunnasta, kulttuurista jne. En voi käsittää, miten jonkun elämän yksi tärkeistä kysymyksistä voi olla laukut!
Suomalaisten naisten kataus on kyllä käsittämätöntä! Jos joku väittää ettei ole kateellinen, mutta muuten vaan täällä haukkuu Sohvia niin kerro sit miksi niin teet? Sohvi ei näitä juttuja varmaankaan lue ai jos lukee niin ei ainakaan ole ottanut niistä opiksi, eli eli eivoida sanoa että yritän tässä muuttaa Sohvin käytöstä. Tää on puhdasta kateellisuutta, esim. en voi käsittää kuinka joku voi olla kiinnostunut laukuista :). Eihän sama ku sanois en voi käsittää miksi joku pitää kukista. Mitä sitten jos joku pitää, veikkaan ettei ketään kiinnosta tässä yhteydessä kiinnostaako mua tai sua laukut tai kukat
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten kataus on kyllä käsittämätöntä! Jos joku väittää ettei ole kateellinen, mutta muuten vaan täällä haukkuu Sohvia niin kerro sit miksi niin teet? Sohvi ei näitä juttuja varmaankaan lue ai jos lukee niin ei ainakaan ole ottanut niistä opiksi, eli eli eivoida sanoa että yritän tässä muuttaa Sohvin käytöstä. Tää on puhdasta kateellisuutta, esim. en voi käsittää kuinka joku voi olla kiinnostunut laukuista :). Eihän sama ku sanois en voi käsittää miksi joku pitää kukista. Mitä sitten jos joku pitää, veikkaan ettei ketään kiinnosta tässä yhteydessä kiinnostaako mua tai sua laukut tai kukat
Ei, vaan ihmettelen ihan oikeasti. Miksi olisin kateellinen juuri Sofialle laukuista, mutten niille kauniille nuorille naisille heidän menestyksestään?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku on kateellinen, mutta tuskin täällä olevat. Täällä ihan silkkaa ilkeyttään haukutaan, somessa ja keskustelupalstoilla on nykyään vallalla ihan kenen tahansa herjaaminen. Joitain vuosia sitten pystyi asiallisesti keskustelemaan tiettyjen tyyppien pinnallisesta elämän tyylistä millä tahansa alustalla, nykyään ei. Jos esittää eriävän mielipiteen silkalle herjalle on näiden herjaajien mielestä sen jonkun tyypin ihailija. Eihän se niin ole, mutta sitähän ei nämä vimmaiset edes halua ymmärtää. Ei se ole ihailua jos kyseenalaistaa haukkumiset ja yrittää asiallisesti keskustella asiasta. Eihän nyt Sofian tapauksessakaan kukaan, tai suurin osa, edes halua elää tuollaista elämää. Lähes kaikki haluaa elää elämää jossa on tietyt turvapilarit joiden varassa on hyvä olla jos elämässä sattuu kolhuja. Mitä ne kolhut sitten onkaan, kumppani jättää tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo meinaa tehdä kun miehet ei enää halua maksajiksi?
Kun ei omia juttuja, töitä, ammattia, mitään koulutusta, ei kämppää. Logokassia ja tekokuiturättiä riittää, meikkien ja hajusteiden lisäksi.
Kela tuskin maksaa nurinkuristen silikonien ja rakoilevien hammaskuorten vaihtoja, huulikapseleiden korjauksia tai uusia peruukkinippuja päähänsä.
Se on kelarottana kontulan betonibunkkeriin ja hurstin ruokajakeluun huutamaan "ettekste tiedä kuka mä oon?!!?!"
Voitte pyytää tekoälyn vaihtamaan nimen Sophia Belorssiksi ja vuoden 2032:ksi.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/johanna-tukiainen-kohautti-espooss…
Tukiainen leuhki amerikkalaisen miljonäärimiehen omaisuudella Maijamissa, joka syötti sitä, pani ja sanoi byebye, ja myöhemmin sillä oli englantilaista miljonääri-lentokapteenia ja ties mitä jahdin ja lentokoneiden omistajaa ja amerikkalaista leffatuottajaa, ja kaikki muka halusi häntä ja yritti häntä, ja palvoi jopa maata allaan. Kävivät siskonsa kanssa Dubaissa leuhkimassa lisää.
Tukiainen luetteli myös hintoja ja tuotemerkkejä, aivan kuten Blörffi. Larppasi kansainvälisen tanssiryhmän omistajaa ja koreografia aikansa, aivan kuin Blörffi larppaa kansainvälistä fitness-tähteä ja Miss Helsinkiä vielä tänä päivänä vaikka noista aikaa yli 15 vuotta.
Yllättävän paljon yhteistä näillä, Blörff tulee vaan joitakin vuosia perässä. Saa nähdä päätyykö Dubain reissaava maailmannainen jonnekin Ylistaron maaseudulle uhoamaan ja leuhkimaan ja jonkun hyväuskoisen sedän elätettäväksi joka ostaa iPhoneja ja rihkamakoruja, aivan kuten Tukiainen päätyi jonnekin Loviisan taakse kun oma sukunsakaan ei jaksanunt katsoa eikä kuunnella sitä. Tukiainen esitteli muinoin kuvissa kalliita Domppa ja Cristal ja muita kalliita alkopulloja aivan kuten Blörff leuhkii sellaisilla, mutta nykyään Tukiainen kulkee punaviinitonkka kädessä. Mikäköhän tonkka nähdään Blörffillä muutaman vuoden päästä? Rose all day? ;D
Vierailija kirjoitti:
Jos joku terve ihminen olisi tuolle Sofialle kateellinen, se tarvitsisi pikaista hoitoa, mieluiten suljetulla!
Kukaan normaali ihminen ei tuota kadehdi, ellei kadehdi huumerikollisuutta, irtolaisuutta, puoskarikirurgiaa ja kodinrikkojia.
Vierailija kirjoitti:
Milloin toi vuokrasopimus loppui ja mistä tämä tieto on peräisin?
siitä kun onezaabelin talon kämppä on taas vapaa vuokrattavaksi.
Sofia Belorf ja XXVIII ero
Tosin mitään huutomerkkejä tarvita. Pelkkä toteamus riittää
Omi itselleen toisen naisen lasta jotta antaisi itsestään parempaa kuvaa siinä Dubai dingdongbling sarjassa. Siinä oli tympeä lasta kohtaan, aivan kuin olisi häiritsevä perässä roikotettava riesa. Miettikää millainen on lasta kohtaan silloin kun kuvauskamerat eivät käy? Tuo lapsi huusi sille eräällä somevideolla että lopeta kuvaamisensa, mutta tämä vaan jatkoi kuvaamista ja nauroi lapselle pirullisen noitamaisesti.
Ei ihme että rillimies lähti, ja Dubaissa asuva lapsen äiti lopetti Soffen seuraamisen.
Onks muuten tolla rillityypillä nyt uus muija Panamassa ? Camila Cabellon näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Onks muuten tolla rillityypillä nyt uus muija Panamassa ? Camila Cabellon näkönen.
se nyt vielä puuttuis että jostain löytyis neljäs baby mama!!!! 😂😂
Kertoo paljon naisista että näistä jauhetaan...
Vierailija kirjoitti:
Ja palstasta. Ihan ylilautakamaa. Sanoma oy ei katso hyötyvänsä Sofiasta, koska sallii tällaisen käytöksen häntä kohtaan Suomen suurimmalla keskustelupalstalla. Kari Uoti jos lähtisi ajamaan asiaa, tämä ketju häviäisi ennen kuin ehtisi kissaa sanoa.
Tuskin kukaan kade on, mutta ehkä huvittunut paremminkin tästä viihteestä jota hän tarjoilee? Olen ainakin saanut sen käsituksen näistä kaikista bling bling ohjelmista ja muusta, että tykkää olla esillä? Hän esittää jonkilaista komedia teatteria ja ihmiset nauraa ja arvostelee näkemästään mikä on teatteria ja mikä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja palstasta. Ihan ylilautakamaa. Sanoma oy ei katso hyötyvänsä Sofiasta, koska sallii tällaisen käytöksen häntä kohtaan Suomen suurimmalla keskustelupalstalla. Kari Uoti jos lähtisi ajamaan asiaa, tämä ketju häviäisi ennen kuin ehtisi kissaa sanoa.
Miten pihalla oletkaan, sillä Aller-Seiska on tuottanut tätä sarjaa, ja sitä mainostettu molempien iltapäivälehtien sivulla! Jaksoja oli jopa katsottavissa ilmaiseksi.
Älä sekoita Uotia tähän huumetuomittuun julkisuudessa roikkuvaan henkilöön, joka tekee mitä ilmeisimmin itse töitä Seiskalle, kun Seiska kirjoittaa siitä aina niin ihailevasti eikä paljasta totuuksia. Tosin ihaili ne Tuksua myös aikansa.
Miksi kukaan suomalainen lähtisi ajamaan Dubaissa oleskeluluvalla asuvan ihmisen asiaa? Aivan itse on maineensa ryvettänyt Katiskassa, ollut rikollisten miesten kanssa nämä vuodet, ja menemällä tuollaisiin ala-arvoisiin tv-ohjelmiin kehumaan naimisissa olevan miehen rahoilla, joita ei oikeasti ole ollut olemassa vaan velkamiljonääri kyseessä. Lahjonut vielä naisia piraattituottein kuten laukuin ja koruin.
RyffeliNöffi? :D xD ;D
Kaffit näppiksellä ei saakeli.