Sofia Belorf ja Jeff ERO!
Uunon saamien sisäpiiritietojen mukaan Sofian ja Jeffin suhde päättyi elokuun paikkeilla. Samaan aikaan kun Jeff nauttii taas yhteiselosta vaimonsa kanssa, Sofia viettää hiljaiseloa Dubaissa.
- Sofia ei enää postaile kuvia ylellisistä lahjoista tai valtavista kukkalähetyksistä.
Viimeisimmät otsikot Sofiasta kertovat, että hän on laittanut luksuslaukkujaan myyntiin. Laukkuja ilmestyi MyLuxe-sivustolle elokuun aikana.
Sofia on laittanut ainakin Fendi-merkkisen laukkunsa myyntiin 1 750 eurolla. Lisäksi Sofia on kertonut Instagramissaan myös kolmen muun luksuslaukun ja yhden Rolex-kellon menneen myyntiin.
Surullista :(
Kommentit (563)
Ai kun ihana maata sohvalla rankan työpäivän jälkeen, ihan kohta on makaronilootakin valmis. Sitä odotellessa lueskelen mitä sille Dubain Sohville kuuluu.
Ainoa mistä olen kateellinen, on hänen rajaton vapaa-aikansa. En haluaisi elää maksettuna seuralaisena, palkka tulisi laukkuina ja logokrääsänä, joka pitäisi vielä erikseen myydä, jotta saa varat käyttöönsä. Siinähän helposti tulisi hankaluuksia tullinkin kanssa, jos niitä romppeita kuljettaa Suomeen myytäväksi.
En ole mikään kaunotar, mutta en siltikään haikaile Dubain Sohvin ulkonäköä. Minulla omat hiukset, omat terveet vahvat hampaat, omat rinnat eikä takapuoleenkaan ole lisätty liikkuvia fyllinkejä huulista puhumattakaan.
Hauskaa, että Dubain Sohvia naurattaa matkalla pankkiin. Ei minuakaan (verkko)pankissa käynti itketä, rahastoissa muhii euroja pahan päivän varalle, on velaton koti, mökki ja auto. Suurin osa ihmisistä on tällaiseen tavalliseen elämään ihan tyytyväisiä, ilmankos Suomi on pärjännyt onnellisuustilastoissa.
Onnea tuovat elämässä ihan muut asiat kuin käsilaukut ja tekopeffat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä Rilliksen vaimolla omat miljoonat? Miksi hän ottaisi ukon takaisin?
Kai Tijana on tienannut mallin hommilla ja tauluja maalaamalla.
Perheellään on silti rahaa, niillä on taloja USAn Floridassa, Serbiassa ja Montenegrossa.
Muistan somekuvat Rilliksen vanhemmista ja muista sukulaisista, Tijanasta, Tijanan vanhemmista sekä siskosta ja kaikki yhdessä uutta vuotta viettämässä, ja kaikki oli ylellisen näköisiä gaala-asuissaan ja hienoissa puitteissa tarjoiluineen, oikein hyvällä maulla. Sellaista Hollywoodin meininkiä mutta tyylikkäämmin.
Siinä kohtaa mietin että Sohvis ei tuonne puitteisiin todellakaan sopisi, kun ei olisi tarpeeksi salonkikelpoinen. Kulkisi vaan silikonitissivakoa ja peräpäätään kuvaten, itsekseen virnuillen ja drinkkejä kumoten, ja jossain vaiheessa alkaisi "miten aiot korvata tämän mulle kuulitko!!!" raikumaan roikkuvat kapselihuulet vinossa. Samaan tyyliin kun huusi Helsingin kaduilla "haistavittttuuuu nöyrä poika!" Stefulle.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun ihana maata sohvalla rankan työpäivän jälkeen, ihan kohta on makaronilootakin valmis. Sitä odotellessa lueskelen mitä sille Dubain Sohville kuuluu.
Ainoa mistä olen kateellinen, on hänen rajaton vapaa-aikansa. En haluaisi elää maksettuna seuralaisena, palkka tulisi laukkuina ja logokrääsänä, joka pitäisi vielä erikseen myydä, jotta saa varat käyttöönsä. Siinähän helposti tulisi hankaluuksia tullinkin kanssa, jos niitä romppeita kuljettaa Suomeen myytäväksi.
En ole mikään kaunotar, mutta en siltikään haikaile Dubain Sohvin ulkonäköä. Minulla omat hiukset, omat terveet vahvat hampaat, omat rinnat eikä takapuoleenkaan ole lisätty liikkuvia fyllinkejä huulista puhumattakaan.
Hauskaa, että Dubain Sohvia naurattaa matkalla pankkiin. Ei minuakaan (verkko)pankissa käynti itketä, rahastoissa muhii euroja pahan päivän varalle, on velaton koti, mökki ja auto. Suurin osa ihmisistä on tällaiseen tavalliseen elämään ihan tyytyväisiä, ilmankos Suomi on pärjännyt onnellisuustilastoissa.
oletkos sinkku?
t. pirkanmaan rillikeisari
Erikoista ettei saanut kuvata kuin sitä yhtä valmiiksi sisustettua sohvan nurkkaa siellä Dubain vuokrakämpässä.
Alkaa mietityttää että oliko lopulta siellä vain lapsenvahtina ja petikaverina silloin kun äijällä oli "need to fuck"? Au pair nimikkeellä ehkä saanut oleskelulupaa ja siksi pitänyt näyttäytyä sen lapsen kanssa ja saada se nauhalle kuvattua?
Kehui että sinne oltiin tekemässä pukeutumishuonetta, mutta sekin taisi tällä kertaa jäädä saamatta? Huutikset pukeutumishuoneelle joka päätyy aina olemaan pelkkä rekkitanko käytävillä.
Vierailija kirjoitti:
Muuhun en ota kantaa mutta yhtä ihmettelen: kun täällä kokoajan toistetaan, miten Sofia menee perheellisen ukkomiehen nappaamaan vaimoltaan tosta noin vaan. Mites se ukkomies, eikö sillä ole mitään voimaa vastustaa tätä naista? Ei normaali perheenisä lähde tosta noin pyryharakan matkaan vaikka se pyrstöä heiluttaisikin sille. En tajua, miksette lainkaan syytä näitä isiä, nehän tässä paskoja ovat!
Tämäpä just. Ukko pettänyt jokaista ns tyttöystävää ja vaimoa pitkin poikin maailmaa. On kaikenmaailman sukupuoli t auteja, huu meiden ja muiden päähtäiden käyttöä. Tuhlannut omat ja kohta suvunkin rahat.
Mutta totta kai kaikki tuo on Sohvin syytä vaikka suurin osa petoksista ja pettämisistä tapahtunut jon ennen Sohvin tuloa kuvioihin.
Toivottavasti edessä ei ole paluu Ylivieskaan?
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko hän alkaa pestä itse hiuksensa. Kertoi videolla, että pesettää aina hiuksensa.
Ei se voi pestä niitä itse, koska sen oma hius menee kähäräksi sieltä juuresta, vaikka jatkeet pysyy suorana. Oma hius on punertava, mutta pitää värjätä se tummanruskeaksi kuin Kim K:lla. Lopputulos olis aikamoinen punakikkura pellehermanni kellä roikkuis pitkiä ruskeita nippuja seassa siellä täällä. Siks sille tehdään se suoristus niihin juuriin ja kiinnitetään aina uutta kehitysmaiden naisten karvaa päähän. Siks se ei voi mennä uima-altaaseen kun kampaajan tuotos menee pilalle, eikä taida osata uida muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhun en ota kantaa mutta yhtä ihmettelen: kun täällä kokoajan toistetaan, miten Sofia menee perheellisen ukkomiehen nappaamaan vaimoltaan tosta noin vaan. Mites se ukkomies, eikö sillä ole mitään voimaa vastustaa tätä naista? Ei normaali perheenisä lähde tosta noin pyryharakan matkaan vaikka se pyrstöä heiluttaisikin sille. En tajua, miksette lainkaan syytä näitä isiä, nehän tässä paskoja ovat!
Tämäpä just. Ukko pettänyt jokaista ns tyttöystävää ja vaimoa pitkin poikin maailmaa. On kaikenmaailman sukupuoli t auteja, huu meiden ja muiden päähtäiden käyttöä. Tuhlannut omat ja kohta suvunkin rahat.
Mutta totta kai kaikki tuo on Sohvin syytä vaikka suurin osa petoksista ja pettämisistä tapahtunut jon ennen Sohvin tuloa kuvioihin.
Meinaatko että Sohvi on viaton, vaikka kansainvälisiä medioita myöten tunnettu huumerikollinen, Katiskan myötä? Riskiryhmässä joka bannataan esimerkiksi Jenkkeihin ja Japaniin.
Tarkoituksella tuo on miesten ja puolisoiden väliin mennyt, ja ilkeäkin on kun kiusasi ja nöyryytti netissä kuntosalimiestä vääränlaisten vaatteiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä jotenkin ihmetyttää tää keskustelu, kun täällä on Sofiaa haukkumassa sellaiset ihmiset, jotka sitten kuitenkin tietää näköjään kaiken Sofian ja Jeffin ja kaikkien Jeffin eksien asioista ja oikeudenkäynneistä jne.
Miksi te seuraatte häntä, jos haukutte täällä? Itse en toista naista hauku, vaikka en itse tulojen perusteella kumppania valitsekaan. Itse en tiedä Sofiasta mitään enkä seuraa missään, mutta ehkä tämän kohun jälkeen voisi sen bling bling -sarjan katsoakin. En vaan ymmärrä miksi haukutaan esim rumaksi? Ei tuo kyllä minusta ruma ole, jos vertaa ihan perus 36v naiseen
Palstakyylä jeesustelija osui taas paikalle moralisoimaan, omaa sädekehää kiillottaen! HUUTIKSET rummolle!!!!
"Itse en tiedä Sofiasta mitään enkä seuraa missään"
Kirjoitat aina tuon saman fraasin, kun tulet ketjuun jonka päähenkilöä et seuraa missään, joten opettele jotain uutta välillä, kuulitko!!!!!!!11111
Huutista sulle itellesi. Kävin eilen ihan huvukseni tutkimassa niitä kehuttuja ylilaudan lankoja jossa paljastetaan koko ajan kaikkea uutta. Joka lanka täynnään samoja kuvakaappauksia ja samojen asioiden toistoja. Ja ainostaan yks tyyppi käyttää niin täällä kuin sielläkin huutista. Joten opettele sinäkin välillä jotain uutta 😁
Vierailija kirjoitti:
Mitä se siellä Ylivieskassa tekisi?
Äitinsä muuttanut Seinäjoelle pari kymmentä vuotta sitten ja siellä saanut 2 tytärtä toisen miehen kanssa.
Isovanhemmat asuu kauempana Ylivieskasta pienemmällä paikkakunnalla, niiden kanssa ei ole ollut missään tekemisissä sitten lapsuuden, ja tuskin ihannoivat lapsenlapsen moraalia tai siis moraalittomuutta.
Veli ja avovaimonsa asuvat Helsingissä, työtä tekeviä kunnon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että Sohvi on viaton, vaikka kansainvälisiä medioita myöten tunnettu huumerikollinen, Katiskan myötä? Riskiryhmässä joka bannataan esimerkiksi Jenkkeihin ja Japaniin.
Tarkoituksella tuo on miesten ja puolisoiden väliin mennyt, ja ilkeäkin on kun kiusasi ja nöyryytti netissä kuntosalimiestä vääränlaisten vaatteiden takia.
En meinaa, jokainen tyttöystävä jonka kanssa rillis on pettänyt muita on yhtä tyhmä kuin Sohvi.
Tässä sen taas näkee että tuo ukko saa tehdä mitä vain, ppettää kaikkia naisiaan ja tuhlata jopa suvun rahoja ja silti vain Sohvia pitää haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä jotenkin ihmetyttää tää keskustelu, kun täällä on Sofiaa haukkumassa sellaiset ihmiset, jotka sitten kuitenkin tietää näköjään kaiken Sofian ja Jeffin ja kaikkien Jeffin eksien asioista ja oikeudenkäynneistä jne.
Miksi te seuraatte häntä, jos haukutte täällä? Itse en toista naista hauku, vaikka en itse tulojen perusteella kumppania valitsekaan. Itse en tiedä Sofiasta mitään enkä seuraa missään, mutta ehkä tämän kohun jälkeen voisi sen bling bling -sarjan katsoakin. En vaan ymmärrä miksi haukutaan esim rumaksi? Ei tuo kyllä minusta ruma ole, jos vertaa ihan perus 36v naiseen
Palstakyylä jeesustelija osui taas paikalle moralisoimaan, omaa sädekehää kiillottaen! HUUTIKSET rummolle!!!!
Kirjoitat aina tuon saman fraasin, kun tulet ketjuun jonka päähenkilöä et seuraa missään, joten opettele jotain uutta välillä, kuulitko!!!!!!!11111
Huutista sulle itellesi. Kävin eilen ihan huvukseni tutkimassa niitä kehuttuja ylilaudan lankoja jossa paljastetaan koko ajan kaikkea uutta. Joka lanka täynnään samoja kuvakaappauksia ja samojen asioiden toistoja. Ja ainostaan yks tyyppi käyttää niin täällä kuin sielläkin huutista. Joten opettele sinäkin välillä jotain uutta 😁
Katoppas onko Noitakyylä tullut taas tänne kyttäämään ja vielä bonuksena Yliksellä. MEGAhuutikset Noitakyylääjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meinaa, jokainen tyttöystävä jonka kanssa rillis on pettänyt muita on yhtä tyhmä kuin Sohvi.
Tässä sen taas näkee että tuo ukko saa tehdä mitä vain, ppettää kaikkia naisiaan ja tuhlata jopa suvun rahoja ja silti vain Sohvia pitää haukkua.
Onko ne muut tyttöystävät joiden kanssa Rillis pettänyt, menneet kuraiseen TV-sarjaan omissa maissan, ja keulimaan miehen rahoilla kuten Blörvästi? Onko? Vastaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä noi ylishomot sais mun henkilötiedot?
Katiskan ja Sofian kiihkein fani herjaa ton miehen Tijanna-vaimon suomalaisia seuraajia, levittelee niiden tietoja. Vihaa Tijannaa ja levittää siitä keksimiään juoruja ja sen myötä kiusaa Tijannan perhettä, pientä lasta ja muita asiaan liittyviä ja nimittelee heitä rumasti pitkin internettiä.
Joki noista olivat kaivanut jonkin keskustelussa olleen naisen lentolipun, ottaneet siitä varausnumeron ja peruneet piruuttain sen!
Ei kai kukaan enää niin hölmö ole, että laittaa lentotiedot varauskoodeineen nettiin näkyville. Joskus menneinä vuosikymmeninä ehkä.
Eikä sitä lentoa ole kukaan perunut, Se yks tyyppi vain varoitti sitä "Tiinaa" ja oli mustannut henk.koht. tiedot varoitukseen postaamassaan kuvakaappauksessa.
Ei sopis mulle toi elämä, jatkuvasti miellyttää jotain äijää että saa siltä lahjoja tai rahaa. Ei kiitos, mulla on omat rahat ja omaisuudet eikä tarvi kumartaa jollekin rillipäälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä Sofiasta mitään enkä seuraa"
ja
"Kävin eilen ihan huvukseni tutkimassa niitä kehuttuja ylilaudan lankoja jossa paljastetaan koko ajan kaikkea uutta"
:D :D :D xD xD
Nyt olisi jälleen aika valita noista toinen.
Et siis seuraa mutta tutkit tarkasti monta lankaa joissa havaitset toistoa?
Sulta ei jää mikään viesti kyttäämättä eikä huomaamatta, täällä, Yliksellä eikä Suomi24.
Ps. Eikö sun Martinan haukkumisviesteihin ole tullut vastauksia missään, sekö riivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoppas onko Noitakyylä tullut taas tänne kyttäämään ja vielä bonuksena Yliksellä. MEGAhuutikset Noitakyylääjälle.
Kiitos, ihan sitä samaa sulle 😁
Oon kyllä eri kuin se jolle vastasit mutta mitäpä pienistä. Sattuuhan sitä ja kun aina sulle sattuu niin johan sinä itsekin siihen alat uskoa😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletkos sinkku?
t. pirkanmaan rillikeisari
👍😂
Jaaha, siihen taisi loppua tämän keski-ikäisen naisen Kardashian leikki.
Ellei löydä uutta setämiestä kenen rahoilla voisi jatkaa leikkiä.