Sofia Belorf ja Jeff ERO!
Uunon saamien sisäpiiritietojen mukaan Sofian ja Jeffin suhde päättyi elokuun paikkeilla. Samaan aikaan kun Jeff nauttii taas yhteiselosta vaimonsa kanssa, Sofia viettää hiljaiseloa Dubaissa.
- Sofia ei enää postaile kuvia ylellisistä lahjoista tai valtavista kukkalähetyksistä.
Viimeisimmät otsikot Sofiasta kertovat, että hän on laittanut luksuslaukkujaan myyntiin. Laukkuja ilmestyi MyLuxe-sivustolle elokuun aikana.
Sofia on laittanut ainakin Fendi-merkkisen laukkunsa myyntiin 1 750 eurolla. Lisäksi Sofia on kertonut Instagramissaan myös kolmen muun luksuslaukun ja yhden Rolex-kellon menneen myyntiin.
Surullista :(
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Käykö Belorf täysillä?
Nyt kun useasta lähteestä selvinnyt että mies lähti perheensä luokse ja haluaa vaimon takaisin, tämä laittaa instagramiinsa vanhan kuvan johon kirjoittaa "nauran matkalla pankkiin".
Mihin pankkiin, kun pankki lähtenyt kävelemään lopullisesti???
Jos pankkiin tullut paljon rahaa Helsinkiin laitetuista tavaroiden myynnistä, toivottavasti jatkaa nauramistaan kun verottaja ottaa yhteyttä. Siihen pisteeseen asti että hammaslaminaatit putoaa syliin.
Sofia istuu pankkinsa päällä, niin mihin ihmeseen se on menossa? Viinakauppaan?
Onko tällä Rilliksen vaimolla omat miljoonat? Miksi hän ottaisi ukon takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisoni kirjoittaisi minua ja suhdettamme tarkoittaen "nauran matkalla pankkiin" ja tajuaisin täten olevani hänelle lähinnä hänen leveän elämäntyylinsä mahdollistaja, lähtölaskenta alkaisi välittömästi. Kuka haluaa itsestään puhuttavan noin?!?
Tuo minä nauran pankkiin kuitti ja vielä englanniksi, kuulostaa vielä sellaiselta, ainakin minun silmiin ja korviin, että ikään kuin yrittäisi vielä lopuksi kiristää miestä jollain.
Todella epämiellyttävät vibat tulee ja kun virnuilee tuolleen pirullisesti ja eläimellisesti vielä kyseisessä kuvassa, eikä suinkaan naura.
Kuvateksti on muutettu. Ei ole enää menossa pankkiin. Kommentointi on päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin huvikseni DMn tälle Rillimiehelle Instagraminsa kautta pahoitellen että voi kun meni poikki meidän suomalaisen media super stara Sofian kanssa, että miltä nyt tuntuu.
Vastasi: "Sofia Who?" ja vihjaileva räkänauru emoji perään.
Kuvan kaappaus tai ei tapahtunut
Ööö miten toi voi pistää tänne palstalle kuvien kaappaukset näkyviin kun liitteitä ei saa viesteihin?
Ylikselle ei muuten sun ainakaan kannata laittaa tota viestittelyäs kuvana koska ne blörön hurmosfanit puolustajatrollit alkaa huutaan että "doksasit itses mammamummo". ja sen jälkeen levitteleen henkilötietojas. Kuten yks teki juuri rikosilmoituksen sieltä ketjusta kun kuvaansa ja tietojaan levitetty.
Hohoijaa niin kuin ei olisi miljoona sivua minne voi ladata kuvia. Imgbb, imgshare ym.
Ja mistä noi ylishomot sais mun henkilötiedot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisoni kirjoittaisi minua ja suhdettamme tarkoittaen "nauran matkalla pankkiin" ja tajuaisin täten olevani hänelle lähinnä hänen leveän elämäntyylinsä mahdollistaja, lähtölaskenta alkaisi välittömästi. Kuka haluaa itsestään puhuttavan noin?!?
Tuo minä nauran pankkiin kuitti ja vielä englanniksi, kuulostaa vielä sellaiselta, ainakin minun silmiin ja korviin, että ikään kuin yrittäisi vielä lopuksi kiristää miestä jollain.
Todella epämiellyttävät vibat tulee ja kun virnuilee tuolleen pirullisesti ja eläimellisesti vielä kyseisessä kuvassa, eikä suinkaan naura.
Eläimen tasollaan tuo on ja siksi kohdellaan kuten elukkaa. 👍
Älä rienaa eläimiä. Ne ovat viattomia luontokappaleita, toimivat luontaisten viettiensä mukaan.
Enää ei postata säälikuvia että miten joutuu yksin ollessa lämmitellä hernekeittoa ja ruisleipää? Hakea marketista noutosalaatteja? Kulkea kankaisen Hermesin toilettipussin kanssa, vaivaisenluutossut jalassa peräpäätä mukana hinaen.
Joutuuko äiti ostaa ja maksaa lentolipun Suomeen? Kuten Malagasta muinoin, tai junalipun Ruisrockista stadiin?
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä Rilliksen vaimolla omat miljoonat? Miksi hän ottaisi ukon takaisin?
Vaimolle avioerossa luvassa ihan hyvät rahat ja lapsen elatus. Jos Tijana olisi normaali ihminen, hän kuittaisi lyhyen liiton Cohenin kanssa harmillisena erehdyksenä ja jatkaisi elämäänsä. Nuori, kouluttautunut kaunis nainen, jolla mahdollisuus vielä oikeaan rakkausparisuhteesen ja perheeseen. En ymmärrä, miksi sitoisi itsensä rillihirviöön, jonka tavat ovat tulleet taatusti tutuiksi.
Voihan tietysti olla, että Tijana pelaa aikaa ja parempia ehtoja. Peluri hänkin on, golddigger. Avioeroasianajajansa toimivat rilliksen laskuun (näin USA:n laki!), ja pyrkivät nylkemään rillin tilit tyhjiksi.
Rillin motiivi liiton jatkumiselle johtuu myös rahasta, totta kai. Sitä ukko ei halua menettää jollekin naikkoselle.
Vierailija kirjoitti:
Katiskan ja Sofian kiihkein fani herjaa ton miehen Tijanna-vaimon suomalaisia seuraajia, levittelee niiden tietoja. Vihaa Tijannaa ja levittää siitä keksimiään juoruja ja sen myötä kiusaa Tijannan perhettä, pientä lasta ja muita asiaan liittyviä ja nimittelee heitä rumasti pitkin internettiä.
Joki noista olivat kaivanut jonkin keskustelussa olleen naisen lentolipun, ottaneet siitä varausnumeron ja peruneet piruuttain sen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/totuus-sofia-belorfin-rillimiljona…
"Asiakirjojen mukaan rillimiljonääri omistaa neljä autoa: vuoden 2022 Porsche Taycanin, 2022 Ford Broncon, 2023 Range Roverin sekä vuoden 2022 Lamborghini Uruksen. Autoihin liittyvää velkaa miehellä on maksamatta hieman yli 200 000 dollaria."
- Lamborghinin maasturi haettiin pois ajat sitten, olisiko jäänyt maksut väliin? Se oli nykyisen vaimon ja lapsen käytössä.
Tuo Porsche Taycan-sähköauto on venäläisen ex-naisystävän Victoria Ku:n käytössä ja Rilliksen iskän autotallissa. Rillis makselee sitä vieläkin joka kk.
"Oikeuden mukaan rillimiljonäärin kaikkien velkojen yhteissumma on 10,4 miljoonaa dollaria. Miehen nettovarallisuus on oikeuden asiakirjojen mukaan negatiivinen, -8,9 miljoonaa dollaria!"
- Sukulainen vaatii siltä miljoonia, ja on haastanut oikeuteen. Hieno "miljonääri" siinä, joka matkustellut vieraissa naisissa eikä ollut näkemässä nuorimman tyttärensä ensiaskeleita Miamin rannalla, ja tuollaisessa Belörf on roikkunut tekokynsin ja tekohampain. Vaikka tietää että mies joutuu elättää vaimoja ja lapsia ja vielä tuota venäläistä exäänsä jonka autoa ja vuokria makselee. Venäläisellä näyttää olevan uus mies kierroksessa. Miehellä ei ole mitään velvollisuutta elättää Belörfiä, on varmaan törsännyt siihen tarpeeksi silloin kun on ollut Needed to Fuck ja kun on Whitea kehissä.
Mies on selvittänyt päänsä, niin ehkä näkee Belörfin aivan eri valossa, golddiggeri kun on.
Uskoisin, että tuollainen jeppe vetää puoleensa vain ja ainoastaan kullankaivajia. Joten tuskin hänelle on mikään suuri yllätys, että edellinen ja seuraava ja sitä seuraavakin ovat aina sitä samaa naislajia. Ilmeisesti ollut myös useita vastaavia naisia samanaikaisesti.
Meinaatko että tämän miehen muutkin naiset ovat menneet televisiosarjaan brassailemaan tämän miehen rahoilla ja ostoksilla? :D :D
Ehei, vain ja ainoastaan Sohvi tehnyt tuollaisen tempun, kaikkien lokkien lokkeilija ja kullankaivaja jolla aina lapio valmiina.
Ei ihme että miehen perhettä hävettää ja vetuttttaa kun tuollainen sarja tullut julki ja lastenlasta vielä käytetty siinä häikäilemättömästi hyväksi, vääristeltyä perhe-elämää esittäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katiskan ja Sofian kiihkein fani herjaa ton miehen Tijanna-vaimon suomalaisia seuraajia, levittelee niiden tietoja. Vihaa Tijannaa ja levittää siitä keksimiään juoruja ja sen myötä kiusaa Tijannan perhettä, pientä lasta ja muita asiaan liittyviä ja nimittelee heitä rumasti pitkin internettiä.
Joki noista olivat kaivanut jonkin keskustelussa olleen naisen lentolipun, ottaneet siitä varausnumeron ja peruneet piruuttain sen!
Ei kai kukaan enää niin hölmö ole, että laittaa lentotiedot varauskoodeineen nettiin näkyville. Joskus menneinä vuosikymmeninä ehkä.
Muuhun en ota kantaa mutta yhtä ihmettelen: kun täällä kokoajan toistetaan, miten Sofia menee perheellisen ukkomiehen nappaamaan vaimoltaan tosta noin vaan. Mites se ukkomies, eikö sillä ole mitään voimaa vastustaa tätä naista? Ei normaali perheenisä lähde tosta noin pyryharakan matkaan vaikka se pyrstöä heiluttaisikin sille. En tajua, miksette lainkaan syytä näitä isiä, nehän tässä paskoja ovat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvateksti on muutettu. Ei ole enää menossa pankkiin. Kommentointi on päättynyt.
Tajusi nolanneensa itsensä tekstillä, ja kun kaikki muut tietää missä mennään että se oli siinä. Paitsi Sophia rukka :D :D
Vierailija kirjoitti:
Muuhun en ota kantaa mutta yhtä ihmettelen: kun täällä kokoajan toistetaan, miten Sofia menee perheellisen ukkomiehen nappaamaan vaimoltaan tosta noin vaan. Mites se ukkomies, eikö sillä ole mitään voimaa vastustaa tätä naista? Ei normaali perheenisä lähde tosta noin pyryharakan matkaan vaikka se pyrstöä heiluttaisikin sille. En tajua, miksette lainkaan syytä näitä isiä, nehän tässä paskoja ovat!
Vieraiden naisten ei kai tarvitse kuin ilmoittaa varatuille että seksiä saa miten vaan koska vaan kunhan saa lahjoja vastineeksi, ja ettei heitä haittaa vaikka miehet vetäis viinaa ja huumeita. Eräs taktiikka on sellainen että ukko turvotetaan rumaksi ettei muut naiset katso päin, ja aina kun on päihteissä, lähdetään spontaanisti ostoksille ja vaaditaan kaikkea.
Tuokin ukko yritti päästä kuosiin vaimon aikana, laidutti, treenasi, hoiti ulkonäköään ja pukeutui paremmin, ja aikoi perustaa vaimon kanssa terveysruokiin erikoistunutta yritystä, mutta valitettavasti palasi takaisin vanhoihin tapoihin. Kuka tai ketkä lie siihen kannustivat?
Joutuuko hän alkaa pestä itse hiuksensa. Kertoi videolla, että pesettää aina hiuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Teki saman Nousiaisen kanssa, ja sen jälkeen Stefun kanssa, tunki pariskuntien väliin ja muutti niiden luokse pyytämättä.
Petti itse vielä Ranta-ahoa, joka pelasti sen tekoperseeen ottamalla Katiskasta päävastuut ja menemällä vankilaan.
Nyt alkoi tuota naimisissa olevaa miestä omimaan, ja miehen vaimoa haukkumaan. Vaimo haki eroa, ei suinkaan mies.
Onko tuossa jotain erityisen inhimillistä, että pitäisi oikein puolustella? Eikä muuten ihme ettei sillä ole naispuolisia kavereita kun yrittänyt niiden miehiä. Kertoo jotain kierosta luonteestaan, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko hän alkaa pestä itse hiuksensa. Kertoi videolla, että pesettää aina hiuksensa.
On myös leveilijä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on ongelmaa kun suurin osa hiuksista kiinnitettyä peruukkia. Kun omat hartiamittaiset, ohuemmat hiukset jää, niiden peseminen helppoa, tai siis luulisi että pystyisi suoriutua siitä :)
Ei ole heittänyt. Älä puhu paskaa. Just katsoin.