Tämä ketju poistettiin minuutissa :D 50+ hyvännäköiset naiset on näköjään kielletty aihe
Nykyään on paljon hyvännäköisiä 50+ naisia
Vierailija
20.09.2026 | 09:20
Ja osa on hyvännäköisiä vielä 60+ iässäkin.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö näytä hyvälle. Ajatuksia?
Miksi tekoälyvideossa on juurikasvua
Videossa oli mallattu juuri sitä muotia mistä äsken kirjoitin eli hiukset värjätään harmaiksi. Ja sekin on muotia, että juurikasvu saa näkyä. Tyyli joka videolla on, on itse asiassa nuorison suosima nykyisin, Ruotsissa ainakin. Vaaleaa, valkoista, beigeä ja tavoitteena näyttää varakkaalta leidiltä. Tästä oli joku iso juttukin Hesarissa noin puoli vuotta sitten. Oma tyyli ei ole tuollainen ollenkaan eli ei koskaan valkoista eikä beigeä. Ei ole ollut tarvetta juuri muuttaa pukeutumistyyliä, joka on ollut sama koko ajan. Nuorempana pukeuduin lähes pelkästään vintage-mekkoihin (40-luvun tyylisiin) ja samantyylisistä vaatteista tykkään edelleen. Tai sitten tiukat farkut ja musta pusero ja bleiseri.
Tyylin nimi on rich mom / old money.
Vierailija kirjoitti:
koitapa kehua Trumpia, Suomen totalitarismi poistaa kaiken :)
Trumpissa ei ole suomalaisten näkökulmasta todellakaan mitään kehuttavaa!
Aihe ei ole kielletty mutta ketju jää lyhyeksi.
Jos on ollut upea 20v, niin harvemmin näyttää pahalta 50v. Silloin parikymppisenä kauneus ei ole ollut irtoripsiä ja lisäkkeitä, vaan oikeaa kauneutta.
Miksi teit tämän typerän aloituksen?
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011698881.html
Tossa se juttu Old money -tyylistä. Ihme kyllä löysin, koska Hesarin hakukone ei yleensä löydä yhtään mitään.
Koira- ja hevosihmisille ei sovi alkuunkaan vaalea tyyli, ne valkoiset kisaratsastushousutkin ja valkoinen paita tuppaavat likaantumaan ennen kun edes kisat alkavat, joten täytyy pitää niitä pukupussissa viimehetkeen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin ehkä olla vielä hyvännäköinen. Olen hoikka, harmaita ei ole ja kuukautiset säännölliset. Mutta en viitsi enää päteä. Olen vain tavallinen. N
Ei ole pakko, jos ei halua. Suurin osa naisista on kuin sinä eli eivät vanhemmiten enää viitsi panostaa yhtään ja usein he ovat niitä, jotka eivät nuorempanakaan viitsineet panostaa. Se vain ei ole kaikille tärkeää.
On vain pikkasen vaikea ymmärtää, kun joku tarkoituksella rumentaa itsensä. Näin äskettäin kampaajalla, missä ihan nätti vanhempi nainen leikkautti kampaajalla upean ja paksun hiusposkensa hirvittävän rumaksi ja todella oudoksi malliksi, missä hius ohennettiin kauttaaltaan latvoista niin että se näytti ohuelta ja sotkuiselta? Tai oikeastaan se ei edes ollut mikään hiusmalli, se oli vain järjetöntä leikkelyä.
Olin nuorena hyvinkin hyvännäköinen.
Se, jolle vastasit
Uskon, kaikkihan olivat aika hyvännäköisiä kasarilla. Ei ollut muovihuulia eikä muoviripsiä eikä kukaan ollut ylipainoinen. Nykyään saa ehkä jo plussaa siitä, että on hoikka ja normaalipainoinen, nuoretkin?
No en kyllä allekirjoita. Jos katsot kuvia vaikka yleisötapahtumista kasarilta, näyttivät kolmekymppiset naiset jo mummoilta hiustyylin takia. Maantienvärinen, kuivahtanut ja käherretty, lyhyt mummopermis ei pukenut ketään. Miehillä kalapuikkoviikset ja kainaloihin saakka ulottuvat housut. Myöskään olkatoppaukset ja neonväriset tuulipuvut eivät varsinaisesti nuorentaneet ketään :)
Vierailija kirjoitti:
Taisi ap hukata tämänkin ketjun. Mutta itse en ymmärrä sitä miksi et pysy poissa ketjusta, jos aihe kerran on typerä. Itse ainakaan en edes avaa ketjua, joka on mielestäni typerä ja epäkiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi ap hukata tämänkin ketjun. Mutta itse en ymmärrä sitä miksi et pysy poissa ketjusta, jos aihe kerran on typerä. Itse ainakaan en edes avaa ketjua, joka on mielestäni typerä ja epäkiinnostava.
Pelkästä otsikosta ei välttämättä näe ketjun sisältöä.
Jos ihminen katsoo vain itseään nuorempia, niin kauniiden ihmisten määrä lisääntyy koko ajan, koska joka vuosi tulee uusi vuosikerta lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin ehkä olla vielä hyvännäköinen. Olen hoikka, harmaita ei ole ja kuukautiset säännölliset. Mutta en viitsi enää päteä. Olen vain tavallinen. N
Ei ole pakko, jos ei halua. Suurin osa naisista on kuin sinä eli eivät vanhemmiten enää viitsi panostaa yhtään ja usein he ovat niitä, jotka eivät nuorempanakaan viitsineet panostaa. Se vain ei ole kaikille tärkeää.
On vain pikkasen vaikea ymmärtää, kun joku tarkoituksella rumentaa itsensä. Näin äskettäin kampaajalla, missä ihan nätti vanhempi nainen leikkautti kampaajalla upean ja paksun hiusposkensa hirvittävän rumaksi ja todella oudoksi malliksi, missä hius ohennettiin kauttaaltaan latvoista niin että se näytti ohuelta ja sotkuiselta? Tai oikeastaan se ei edes ollut mikään hiusmalli, se oli vain järjetöntä leikkelyä.
Olin nuorena hyvinkin hyvännäköinen.
Se, jolle vastasit
Uskon, kaikkihan olivat aika hyvännäköisiä kasarilla. Ei ollut muovihuulia eikä muoviripsiä eikä kukaan ollut ylipainoinen. Nykyään saa ehkä jo plussaa siitä, että on hoikka ja normaalipainoinen, nuoretkin?
No en kyllä allekirjoita. Jos katsot kuvia vaikka yleisötapahtumista kasarilta, näyttivät kolmekymppiset naiset jo mummoilta hiustyylin takia. Maantienvärinen, kuivahtanut ja käherretty, lyhyt mummopermis ei pukenut ketään. Miehillä kalapuikkoviikset ja kainaloihin saakka ulottuvat housut. Myöskään olkatoppaukset ja neonväriset tuulipuvut eivät varsinaisesti nuorentaneet ketään :)
Mutta juuri kukaan ei ollut ylipainoinen. Kasarillakin oli hyvin erilaisia tyylejä riippuen siitä missä liikkui, esim. itse liikuin pukumiestyylisessä seurassa ja sitten toisaalta goottihenkisessä, vaikka tuolloin sitä sanaa ei käytetty. Se ryhmä johon itse kuuluin; sillä ei ollut nimeä, mutta liikuimme paljon Berliinissä ja Lontoossa, jossa myös oli samannäköistä jengiä. Samaa mieltä tuosta, että pintamuoti oli tuolloin kaameaa, ne kainaloihin asti ulottuvat vaaleat farkut, takatukka ja kalapuikkoviikset - oletko muuten huomannut, että ne ovat muodissa taas! Muodikkaimmat näyttävät siltä kuin olisivat dyykanneet kledjunsa kasarin alelaarista!
Pintamuoti on kaikkina aikoina enemmän tai vähemmän koomista. Ysärin lantiohousut ja napapaidat eivät näyttäneet hyviltä kuin harvan päällä ja 70-luvun kaameat leveälahkeiset sammarit ja ruudun kokoiset silmälasit ovat nyt koomisten perhepotrettien facebook-feedissä. Mutta esim. 40-luvun tyyliset ovat ajattomia ja tyylikkäitä ikuisesti. Samaten mustis-muoti näyttää hyvältä ja kasarilla naisten pitkät hiukset olivat usein kivasti. Joku juttu oli siitäkin Hesarissa, miten kasari on muotia ja eräs teinityttö oli saanut hirveät määrät seuraajia näyttämällä miten kasarin tyyli syntyi.
Kuten viesteistäni huomaa, niin olen kiinnostunut tyyleistä, kiva opiskella hiuksista, meikistä ym. lisää. Olen aika hyvä laittamaan hiuksiin kampauksia ja leikkaankin hiuksia huvikseni, harrastukseksi.
Olen 65-v. Näin juuri minusta otettuja täysin editoimattomia kuvia. Hämmästyin itsekin kuinka hyvältä näytänkään!
En tietenkään näytä nuorelta, seksikkäältä kaunottarelta (no ei tosin näytä moni nuori nainenkaan), eikä ole tarvettakaan, mutta olen oikein tyytyväinen ulkonäkööni.
Pidän itsestäni huolta, liikun ja ulkoilen, käyn säännöllisesti kosmetologilla, manikyyrissä, pedikyyrissä ja kampaajalla. Enkä ikinä kulje homssuisissa vaatteissa, en edes kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästä otsikosta ei välttämättä näe ketjun sisältöä.
Kuitenkin vaivaudut lukemaan ja vielä kommentoimaankin ketjua, joka on umpityperä. Sitä en itse tekisi. Miksi loukata muita tuollaisella mielipiteellä aivan turhaan. Tulee mieleen, miten toiset ovat täällä vain siksi, että saisivat purkaa omaa pahaa oloaan. Sillä että saat sanoa minua ja meitä muita tässä ketjussa typeriksi et luultavasti saa omaa oloasi yhtään kohennetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65-v. Näin juuri minusta otettuja täysin editoimattomia kuvia. Hämmästyin itsekin kuinka hyvältä näytänkään!
En tietenkään näytä nuorelta, seksikkäältä kaunottarelta (no ei tosin näytä moni nuori nainenkaan), eikä ole tarvettakaan, mutta olen oikein tyytyväinen ulkonäkööni.
Pidän itsestäni huolta, liikun ja ulkoilen, käyn säännöllisesti kosmetologilla, manikyyrissä, pedikyyrissä ja kampaajalla. Enkä ikinä kulje homssuisissa vaatteissa, en edes kotona.
Tuo on kiva tunne. Ja itselläni on sama juttu, yllätyn positiivisesti, kun en ole kovinkaan ahkerasti itseäni kuvannut tai videoinut. Ei paha! Ja muutenkin kuulostat hengenheimolaiseltani, en minäkään ole homssuinen koskaan, en kotonakaan. Koska pidän siitä, että laitan itseni kivannäköiseksi päivittäin. Se piristää mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllisey kuukautisetko olisi ulkonäkömeriitti?
Ei mutta niiden tulo vaikuttaa ulkonäköön väistämättä. Vaihdevuodet aiheuttaa rupsahduksen jokaisella naisella ja jos kuukautisen on edelleen säännölliset, vaihdevuosien tuomia vaivoja ei vielä ole kuten ihon kuivumista.
T. 54v hyvännäköinen jolla menkat edelleen joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen katsoo vain itseään nuorempia, niin kauniiden ihmisten määrä lisääntyy koko ajan, koska joka vuosi tulee uusi vuosikerta lisää.
Minusta kauniiden määrä on aika vakio. Heitä on vähän. Ja oikeasti kaunis voi kyllä pilatakin ulkonäkönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta niiden tulo vaikuttaa ulkonäköön väistämättä. Vaihdevuodet aiheuttaa rupsahduksen jokaisella naisella ja jos kuukautisen on edelleen säännölliset, vaihdevuosien tuomia vaivoja ei vielä ole kuten ihon kuivumista.
T. 54v hyvännäköinen jolla menkat edelleen joka kuukausi.
Olen eri, mutta noihan se on. Menkat voivat jatkua 60v. asti, itseltäni loppuivat 56v. iässä. Ihotyyppi vaikuttaa myös. Ohut- ja kuivaihoiselle tulee ryppyjä paljon, paksu ja rasvainen ihotyyppi vanhenee hitaasti. Mulla on tuo jälkimmäinen, mutta kädet rypistyvät kyllä, palautuvat kyllä, kun nukkuu rasvattujen käsien ja hanskojen kanssa, mutta välillä unohdan sen. Kaulaan on tullut leuan alle pehmeyttä, mutta ei varsinaista pussia vielä. Ilmaantunee 10 vuoden sisällä jonkinlainen leukapussi, mallin näin edesmenneeltä isältäni. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tällä palstalla on. Näillähän on tapana näytellä pillujaan kaikille muille paitsi "palstaikkkeleille". Nätit säännölliset kuukautiset ovat kovaa valuuttaa pillunnäyttötilaisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitoit typerän kommentin? Pysy poissa ketjuista mikä ei sua kiinnosta.
Videossa oli mallattu juuri sitä muotia mistä äsken kirjoitin eli hiukset värjätään harmaiksi. Ja sekin on muotia, että juurikasvu saa näkyä. Tyyli joka videolla on, on itse asiassa nuorison suosima nykyisin, Ruotsissa ainakin. Vaaleaa, valkoista, beigeä ja tavoitteena näyttää varakkaalta leidiltä. Tästä oli joku iso juttukin Hesarissa noin puoli vuotta sitten. Oma tyyli ei ole tuollainen ollenkaan eli ei koskaan valkoista eikä beigeä. Ei ole ollut tarvetta juuri muuttaa pukeutumistyyliä, joka on ollut sama koko ajan. Nuorempana pukeuduin lähes pelkästään vintage-mekkoihin (40-luvun tyylisiin) ja samantyylisistä vaatteista tykkään edelleen. Tai sitten tiukat farkut ja musta pusero ja bleiseri.