Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ketju poistettiin minuutissa :D 50+ hyvännäköiset naiset on näköjään kielletty aihe

Vierailija
20.09.2026 |

Nykyään on paljon hyvännäköisiä 50+ naisia

Vierailija

20.09.2026 | 09:20

Ja osa on hyvännäköisiä vielä 60+ iässäkin.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö näytä hyvälle. Ajatuksia?

Tekoälyllä pitää tehdä, kun vanhoja kauniita naisia tuskin on olemassakaan. 

Vierailija
22/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"AI Model Style Guide"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ehkä olla vielä hyvännäköinen. Olen hoikka, harmaita ei ole ja kuukautiset säännölliset. Mutta en viitsi enää päteä. Olen vain tavallinen. N

Ei ole pakko, jos ei halua. Suurin osa naisista on kuin sinä eli eivät vanhemmiten enää viitsi panostaa yhtään ja usein he ovat niitä, jotka eivät nuorempanakaan viitsineet panostaa. Se vain ei ole kaikille tärkeää. 

On vain pikkasen vaikea ymmärtää, kun joku tarkoituksella rumentaa itsensä. Näin äskettäin kampaajalla, missä ihan nätti vanhempi nainen leikkautti kampaajalla upean ja paksun hiusposkensa hirvittävän rumaksi ja todella oudoksi malliksi, missä hius ohennettiin kauttaaltaan latvoista niin että se näytti ohuelta ja sotkuiselta? Tai oikeastaan se ei edes ollut mikään hiusmalli, se oli vain järjetöntä leikkelyä. 

Vierailija
24/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tekoälykuvista ei ikinä ole mitään mielipidettä.

Vierailija
25/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ehkä olla vielä hyvännäköinen. Olen hoikka, harmaita ei ole ja kuukautiset säännölliset. Mutta en viitsi enää päteä. Olen vain tavallinen. N

Ei ole pakko, jos ei halua. Suurin osa naisista on kuin sinä eli eivät vanhemmiten enää viitsi panostaa yhtään ja usein he ovat niitä, jotka eivät nuorempanakaan viitsineet panostaa. Se vain ei ole kaikille tärkeää. 

On vain pikkasen vaikea ymmärtää, kun joku tarkoituksella rumentaa itsensä. Näin äskettäin kampaajalla, missä ihan nätti vanhempi nainen leikkautti kampaajalla upean ja paksun hiusposkensa hirvittävän rumaksi ja todella oudoksi malliksi, missä hius ohennettiin kauttaaltaan latvoista niin että se näytti ohuelta ja sotkuiselta? Tai oikeastaan se ei edes ollut mikään hiusmalli, se oli vain järjetöntä leikkelyä. 

Olin nuorena hyvinkin hyvännäköinen. 

Se, jolle vastasit

Vierailija
26/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vielä alle 50, mutta huvittaa, miten miesten huomio on lisääntynyt samaa tahtia kuin vuosiakin on tullut. Luulen tämän johtuvan siitä, että keskityin lähinnä katselemaan varpaitani 40+ -ikäiseksi asti: kaikki hävetti, huono itsetunto. Lisäksi oli tärkeämpiäkin asioita, kuten opiskelu ja asuntolainan maksu.

Parisuhde minulla on ollut alle 3-kymppisestä lähtien. Olen suunnilleen samoissa mitoissa kuin tuolloinkin.

Mä olen jo melkein 60 ja ihmettelen milloin se näkymättömäksi muuttuminen oikein tapahtuu, kun tuntuu, että nykyisin tulee huomiota enemmän kuin vielä 10v. sitten. Ulkonäkö on suurin piirtein sama. Joko kyseessä on jokin fetissijuttu tai sitten se, että kaltaiseni naiset ovat kuitenkin suht harvinaisia Suomessa. Maaseudulla ja pikkukaupungeissa saatetaan jopa kääntyä perään katsomaan ja pitää tarkistaa onko joku hassusti, kun sillä tavalla tuijotetaan. He vain haluavat katsoa tarkemmin ja pitempään. En mielestäni näytä ikäistäni nuoremmalta, en ainakaan paljon.

Vierailija
27/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on pelkästään upeaa!

Mun pelissä on pönäkkä täti eli en ole malliainesta ja kiitän ikääni siitä, etten enää ota ulkonäköpaineita, koe huonommuutta ja näe itseäni rumana, kuten itseäni hoikkana ja nuorena pelistä katselin. 

Ihanaa, että jotkut kukoistaa iänkin karttuessa, mutta ei murheta, että minä en.

Vierailija
28/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on pelkästään upeaa!

Mun pelissä on pönäkkä täti eli en ole malliainesta ja kiitän ikääni siitä, etten enää ota ulkonäköpaineita, koe huonommuutta ja näe itseäni rumana, kuten itseäni hoikkana ja nuorena pelistä katselin. 

Ihanaa, että jotkut kukoistaa iänkin karttuessa, mutta ei murheta, että minä en.

Kiva kun olet tyytyväinen itseesi. Ilmeisesti osa on ottanut paineita ulkonäöstä, itse en ole koskaan ottanut, en nuorempana enkä nytkään. Minä tykkään laittautua ja pukeutua kivasti omaan tyyliini, olen ollut samanlainen niin kauan kun pystyn muistamaan, päiväkoti-ikäisestä asti. Oli erimielisyyksiä äidin kanssa, joka olisi halunnut pukea minut marimekkoihin ja leikata pottatukan ja kerran leikkasikin vastoin tahtoani. Mutta usein sain myös tahtoni läpi, eräässäkin kerhokuvassa kaikilla muilla on villapaidat, mutta mulla on hieno, aikuismainen espanjalaistyyinen flamenco-mekko :)

Vierailija
29/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll ne alkaa oleen nahistuneen näkösiä

Vierailija
30/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näyttää hyvältä, mutta se on vähän erikoista, että 50+ naiselle laitetaan harmaat hiukset, kun suurin osa naisista ei harmaannu lainkaan. Eikä varsinkaan 50+ iässä. 

Valehtelet

Vierailija
31/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin nahistut kun vanhenet.

Vierailija
32/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena hyvinkin hyvännäköinen. 

Se, jolle vastasit

Uskon, kaikkihan olivat aika hyvännäköisiä kasarilla. Ei ollut muovihuulia eikä muoviripsiä eikä kukaan ollut ylipainoinen. Nykyään saa ehkä jo plussaa siitä, että on hoikka ja normaalipainoinen, nuoretkin?

Vierailija
33/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. 😱

Vierailija
34/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näyttää hyvältä, mutta se on vähän erikoista, että 50+ naiselle laitetaan harmaat hiukset, kun suurin osa naisista ei harmaannu lainkaan. Eikä varsinkaan 50+ iässä. 

Valehtelet

En valehtele. Vain 6-23% prosenttia 50+v. on harmaantuneita. Tutkittua tietoa. 70+ ikäluokassa harmaita on lähes kaikilla, vain 10 prosenttia (yksi kymmenestä) ei ole harmaantunut. Isäni eli melkein 90v. eikä ollut lainkaan harmaantunut, hiukset edelleen ruskeat. Parrassa oli kyllä harmaata.

Vierailija
35/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nykyään, eikö ennen mielestäsi muka ollut?

Vierailija
36/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. 😱

housuissas sulla on nahistuneen näköinen hahahaha

Vierailija
37/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suurin osa ei harmaannu lainkaan? No ei kai jos suurin osa värjää hiuksiaan.

Vierailija
38/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantumisesta vielä se, että olen ihmetellyt miksi nuoretkin naiset nykyään värjäävät hiuksensa harmaiksi? Se väri sopii vain äärimmäisen harvalle, iho on samean näköinen. 

Nuorena harmaantuneilla on siihen sopivat geenit, usein he ovat hyvin tummia. Ja osalle tulee todella kaunis valkoinen harmaa hius, joka kirkastaa ilmettä. Osalle taas tulee tummanharmaa, violettiin ja keltaiseen taittava, joka taas sitten ei pue juuri ketään. Ja juuri sen väriseksi osa nuorista ihmisistä värjää hiuksensa jostain syystä.

Vierailija
39/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suurin osa ei harmaannu lainkaan? No ei kai jos suurin osa värjää hiuksiaan.

Tuossa pieni epätarkkuus eli ikäluokassa 50-60v. suurin osa ei ole harmaantuneita. Se ei ole mielipide, vaan tutkittua tietoa. Toki hiukset voi värjätä harmaaksi, näin tekevät nuoretkin jostain syystä kuten kirjoitin.

Vierailija
40/58 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi tekoälyvideossa on juurikasvua 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän