Onko teidän kotona tänään syyslauantaina vietetty onnellista vai surkeaa elämää?
Onko teidän kotona tänään lauantaina vietetty onnellista ja hyvää elämää? Pullantuoksua, pyykinpesua, pihan haravoimista, saunomista, yhteinen maittava perheateria, mukavia koko perheen tv-ohjelmia illalla?
Vai onko surkeaa alkoholinhuuruista nyhjöttämistä ja riitelyä?
Kommentit (61)
Lapset on kurikset jalassa pihassa "haravoimassa", itse täällä sisällä koneen ääressä.
Ihan perus.
Siivosin kotona, mies lähti käymään kalalla. Hyvä näin, oon kesäloman jälkeen ootellu, että saisin siivouspäivän kun tykkään siivota niin että on aikaa ja oon vain yksin kotona. Eli kiva syyspäivä, illalla saunaan ja puhtaisiin lakanoihin ja miehen just lähettämien kuvien perusteella ahvenia iltapalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Äsken ulkoilutin kissaa valjaissa ja kävin sen päälle itse lenkillä, ihastellen pientä ruskaa ja hevosia, jotka laidunsivat peräkkäin. Leivoin jo aiemmin viikolla, joten ei tarvetta siihen.
Kissa parka, miksi sen päälle menit?
Vaimo töissä, teini pelaa kaverinsa kanssa ja itsellä kammottava olo lääkkeen sivuvaikutusten takia
Täällä Viking Gracella vietetään vaimon kanssa parisuhdeaikaa. Ostokset tehty ja kohta päikkärit ennen päivällistä Frank'sissa.
M60
Ei kumpaakaan. Teini lukee yo-kirjoituksiin, itse siivosin ja pyykkäsin, kohta teen lasagnea, puoliso pakkailee ensi viikon mökkireissulleen ja vaihtoi autoonsa ilmansuodattimet. Aika normaalia ja tasapaksua elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan. Teini lukee yo-kirjoituksiin, itse siivosin ja pyykkäsin, kohta teen lasagnea, puoliso pakkailee ensi viikon mökkireissulleen ja vaihtoi autoonsa ilmansuodattimet. Aika normaalia ja tasapaksua elämää.
Miten niin ei kumpaakaan? Tuohan on just sitä hyvää elämää.
Ihan normaalia elämää koiran kanssa kahdestaan kotona. Sade just loppui ja kohta lähdetään lenkille.
Ohis: hirveintä olisi läpiohjelmoitu päivä, että perheen kanssa jonnekin kyläilemään, sitten koko perhe ruokakauppaan, sitten koko perhe elokuviin, ja illalla vielä lasten kaverit tulevat kylään. Se olisi hirvittävää.
Mikä mielletään mukavaksi tai ikäväksi. Eikö vain voisi olla olotilaa missä ei ole mitään mieltä mistään ja vain leijutaan maailmojen välitilassa kallistumatta kumpaakaan suuntaan.
Ruoan laittoa, töllön töllöttämistä, ristikon täyttämistä. Mikäs tässä.
Mieheni lähti puolukoita poimimaan. Ehdotin, että lähtisin mukaan. Hän ei halunnut, että lähden, koska "kuinka kipeäksi sinä sen jälkeen tulet?"
Toinen päivä peräkkäin ilman särkylääkkeitä. Joten en ole edes kovin kipeä. Mutta en minä sellaisesta kevyestä liikunnasta kipeäksi tule. Kunhan vain muistan olla tarkkana, mitä suuhuni laitan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mielletään mukavaksi tai ikäväksi. Eikö vain voisi olla olotilaa missä ei ole mitään mieltä mistään ja vain leijutaan maailmojen välitilassa kallistumatta kumpaakaan suuntaan.
Aloituksessa se on kerrottu. Mukavaa: pullantuoksu, haravointi, puhtaus, saunominen, yhteinen perheateria, raitis mukava koti-illanvietto. Ikävää: alkoholinjuonti, krapula, riitely, nyhjöttäminen. Kokeile vaikka. Leivo pullaa, haravoi, sauno, syö hyvin, ole raittiina kotona ja katso positiivista tv-ohjelmaa.
Nyhjötän ja kiukuttelen yksin. Koska ei ole läheisiä tai asuintoveria. Siinä yksi syy, miksi kiukuttelen yksinäni.
"Pullantuoksua, pyykinpesua, pihan haravoimista, saunomista, yhteinen maittava perheateria, mukavia koko perheen tv-ohjelmia illalla." Olipa ihanan kuuloista! 🥰 Jo pelkkä lukeminen ilahdutti ja elähdytti.
Ei kumpaakaan. Olen löhöillyt ja tehnyt opintoihin liittyviä tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Äsken ulkoilutin kissaa valjaissa ja kävin sen päälle itse lenkillä, ihastellen pientä ruskaa ja hevosia, jotka laidunsivat peräkkäin. Leivoin jo aiemmin viikolla, joten ei tarvetta siihen.
Eläinsuojeluilmoitus vähintään! Kissa ei ole mikään hevonen tai poni! Kissa raukka varmaan rusentui ihmisen alle!
Ah, rakastan suomen kieltä ja kielioppia! Näistä hauskoista kirjoitusvirheistä voisi tehdä oman ketjun!
Mies nuhjuttaa alkoholinhuuruisena. Kohta pitää viedä se kauppaan ostamaan lisää. Muuten ihan peruspäivä, vähän siivoilin, kävin koiran kaa kävelee. Niin hirvee tuuli, ettei viitsi pihatöitä tehdä.