Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän kotona tänään syyslauantaina vietetty onnellista vai surkeaa elämää?

Vierailija
19.09.2026 |

Onko teidän kotona tänään lauantaina vietetty onnellista ja hyvää elämää? Pullantuoksua, pyykinpesua, pihan haravoimista, saunomista, yhteinen maittava perheateria, mukavia koko perheen tv-ohjelmia illalla?

Vai onko surkeaa alkoholinhuuruista nyhjöttämistä ja riitelyä?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava päivä on ollut. Pientä siivoilua, tuotteiden kuvaamista myyntiin. Anoppi ja miehen veli kävi tuomassa vauva tavaraa ja kahvittelemassa. Kohta saunaan ja sitten ruoan laittoa ja teeveen katselua.

Vierailija
22/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: hirveintä olisi läpiohjelmoitu päivä, että perheen kanssa jonnekin kyläilemään, sitten koko perhe ruokakauppaan, sitten koko perhe elokuviin, ja illalla vielä lasten kaverit tulevat kylään. Se olisi hirvittävää.

Siyä kutsutaan elämäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nuhjuttaa alkoholinhuuruisena. Kohta pitää viedä se kauppaan ostamaan lisää. Muuten ihan peruspäivä, vähän siivoilin, kävin koiran kaa kävelee. Niin hirvee tuuli, ettei viitsi pihatöitä tehdä. 

Olen pahoillani. Teillä olisi lähes 100% varmasti parempi mieli ja onnellisempi tunnelma tänään jos miehesi ei juopottelisi. Ja vielä lisää pitää saada, voi hyvän tähden. Myös miehesi olisi taatusti onnellisempi. On lukemattomia tapoja viettää lauantai paremmin. Kävisitte vaikka päivänäytöksessä elokuvissa tai luonnossa retkellä koiran kanssa, saunoisitte, tekisitte yhdessä ruokaa. Nyt on masentava nuhjuinen tunnelma, ja kaiken syynä on: alkoholi.

Vierailija
24/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nuhjuttaa alkoholinhuuruisena. Kohta pitää viedä se kauppaan ostamaan lisää. Muuten ihan peruspäivä, vähän siivoilin, kävin koiran kaa kävelee. Niin hirvee tuuli, ettei viitsi pihatöitä tehdä. 

Olen pahoillani. Teillä olisi lähes 100% varmasti parempi mieli ja onnellisempi tunnelma tänään jos miehesi ei juopottelisi. Ja vielä lisää pitää saada, voi hyvän tähden. Myös miehesi olisi taatusti onnellisempi. On lukemattomia tapoja viettää lauantai paremmin. Kävisitte vaikka päivänäytöksessä elokuvissa tai luonnossa retkellä koiran kanssa, saunoisitte, tekisitte yhdessä ruokaa. Nyt on masentava nuhjuinen tunnelma, ja kaiken syynä on: alkoholi.

Eiköhän tuolla rouvalla olisi kivempaa ihan itsekseen, omassa elämässä.

Vierailija
25/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: hirveintä olisi läpiohjelmoitu päivä, että perheen kanssa jonnekin kyläilemään, sitten koko perhe ruokakauppaan, sitten koko perhe elokuviin, ja illalla vielä lasten kaverit tulevat kylään. Se olisi hirvittävää.

Siyä kutsutaan elämäksi.

Ehei lainkaan, vaan elämän pakenemiseksi.

Vierailija
26/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä.olet miehesi valinnut, vaikka jo teini tietää että ekasta kännipuhelusta diskataan.

Vierailija
27/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siyä kutsutaan elämäksi.

Ehei lainkaan, vaan elämän pakenemiseksi.

Miten pullan leipominen, haravoiminen ja yhteinen perheateria on elämän pakenemista? Alkoholinhuuruisena nyhjöttäminenkö on sitä oikeaa elämää sitten vai mikä?

Vierailija
28/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista!

Vietän ihanaa kesäisen lämmintä syyspäivää etelänkodissa. Olen siivonnut puutarhaa ja uinut pari kertaa, tehnyt ruokaa ja kuunnellut äänikirjaa. Aamulla herkuttelin letuilla kuten joka viikonloppu. Ulkona olen ollut 07 lähtien. 

Huomenna liikenteeseen toisen suomalaisen rouvan kanssa ja lounaalle johonkin kivaan paikkaan. 

Olen niin onnellinen että kipeää tekee!

Vierailija
29/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä mennyt sängyssä maaten ja sarjoja katsoen ja samaa rataa menee iltakin. 

Vierailija
30/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pullantuoksua, mutta ei myöskään alkoholihuuruja.

Ruokaa on riittävästi, illalla saunotaan, mies suunnittelee karsovansa poikien kanssa jonkun elokuvan. Itse nyhjötän, mutta en riitele.

Vierailija
31/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroida yritän tänään. Just tulin kaupasta, yksin asun eläkeläinen. Leivon tosi harvoin kun koitan välttää pullan ym syöntiä ja pakastimeen ei mahdu enää edes ruisleipäviipaletta. 

Kaksi päivää olen tehnyt omenasosetta, maahanpudonneita omppuja sain lähes 20 kg naapureista. Lisäksi miniältä kanttarelleja ja suppiksia monta kassillista. Enää en voi ottaa vastaan.

Huomenna lähden risteilylle, pitää vähän pakata. 

Vierailija
32/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun on viikonloppu eikä tarvi stressata työnhausta kun viikonloppuisin ei juuri tule ilmoituksia. Oon käynyt lenkillä, tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, vaihtanut lakanat ja katsonut Netflixiä. Hyvä päivä ollut.

Vierailija
33/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen kanssa sienessä ja pulahdettiin järvessä. Mies on tehnyt pihahommia, minä putsannut sieniä, säilönyt ym. äänikirjaa kuunnellen. Onnellinen lauantai. 

Vierailija
34/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viet sen kauppaan ostamaan lisää? Minä en moista ukkelia kattelis.

Vierailija
35/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa paskaa! Sillä olen KÖYHÄ!

Vierailija
36/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken ulkoilutin kissaa valjaissa ja kävin sen päälle itse lenkillä, ihastellen pientä ruskaa ja hevosia, jotka laidunsivat peräkkäin. Leivoin jo aiemmin viikolla, joten ei tarvetta siihen.

Kissa parka, miksi sen päälle menit?

Siinä yks joka yrittää olla mukamas fiksu ja hauska.

Vierailija
37/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken ulkoilutin kissaa valjaissa ja kävin sen päälle itse lenkillä, ihastellen pientä ruskaa ja hevosia, jotka laidunsivat peräkkäin. Leivoin jo aiemmin viikolla, joten ei tarvetta siihen.

Eläinsuojeluilmoitus vähintään! Kissa ei ole mikään hevonen tai poni! Kissa raukka varmaan rusentui ihmisen alle!

Ah, rakastan suomen kieltä ja kielioppia! Näistä hauskoista kirjoitusvirheistä voisi tehdä oman ketjun!

Ja siinä toinen.

Vierailija
38/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeaa paskaa! Sillä olen KÖYHÄ!

Voihan köyhäkin leipoa pullaa, haravoida (taloyhtiön haravalla jos asuu kerrostalossa ja naapurilta voi pyytää haravaa lainaan jos asuu omakoti- tai rivitalossa), voi saunoa (taloyhtiön sauna?), edelleen köyhä voi tehdä maittavan aterian (porkkanoista, perunoista, herneistä ja tarjousjauhelihasta) ja katsella tv:stä positiivisia iltaohjelmia (tai jos ei ole tv:tä niin youtubesta kun näköjään netti löytyy). Raittiuskin on ilmaista.

Vierailija
39/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkoilemassa ja sen jälkeen kuumassa suihkussa. Nautin laihuudestani. Siinäpä se.

Vierailija
40/61 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi onnellista. Päiväretki perheen kanssa Nuuksioon, löytyi hyvin sieniä.  Ja nyt saunaa lämmitellään. Lapset katsoo leffaa ja saunan jälkeen syödään yhdessä. Ihan kivaa yhteistä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan