Mitä mieltä Elina Kanervan tatuoinneista?
https://www.is.fi/viihde/art-2000012272047.html
En ihan ensiksi yhdistäisi Elinaa ja tatuointeja omassa päässäni, hän on aina ollut (ja on edelleen) hyvin lady like. Kaulan tatuointi ei oikein sovi, muut ovat virkistävän rock, tuumin nähdessäni kuvan.
Mitä mieltä arvon av-raati on?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mua ei kiinnosta toisten asiat, ei edes julkkisten.
Mut sähän luet täällä? Tulit tälle sivulle?
Upea, rohkean oloinen nainen ja todella kauniit tatuoinnit.
Kaulatatuoinnit kamalia ihan kaikilla.
Onko hän vasta 57 v? Olen luullut Elinaa n 10 vuotta mua vanhemmaksi, mutta olemmekin saman ikäiset, oho. Vähän töhryisiltä näyttää tatuoinnit, ei ole siisti look.
Ei mun mielestä Elina ole koskaan ollut mikään ladylike. Vähän feikki tyyli ollut aina: tekoripset, kynnet, hiusväri, itseruskettavat, överi meikki. Eli siihen nähden noi tatuoinnit on kyllä ihan linjassa.
Elina on myös käsittääkseni ihan perusduunari.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä Elina ole koskaan ollut mikään ladylike. Vähän feikki tyyli ollut aina: tekoripset, kynnet, hiusväri, itseruskettavat, överi meikki. Eli siihen nähden noi tatuoinnit on kyllä ihan linjassa.
Elina on myös käsittääkseni ihan perusduunari.
Muistelen, että lentoemäntä.
Mikä sen työ oli. Jossain naistenlehissä oli joskus takavuosina juttua että oli joku it-tukihenkilö ja lensi Saksaan töihin mikä tuntui tosi ihmeelliseltä. Miksi it-tukihenkilö lenteli Saksaan.
Miksi tämä nainen roikkuu mediassa? Eikö Kanervan jälkeen ole löytänyt elättäjää ja joutui ottamaan jonku elätettävän. Naamaturvokkeet ihan kamalat.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän vasta 57 v? Olen luullut Elinaa n 10 vuotta mua vanhemmaksi, mutta olemmekin saman ikäiset, oho. Vähän töhryisiltä näyttää tatuoinnit, ei ole siisti look.
Näyttää muovin ja kemikaalin alta ihan ikäiseltään.
Oli kaunis nainen, mutta nyt on menneet kauneusleikkaukset ja tatuoinnit yli hyvän maun. Kun mikään ei riitä. Ei ymmärrä lopettaa. Nainen pilalla. Se tuli ensimmäisenä mieleeni.