Siis mikä juttu, että Charles oli rakastunut hovimestariinsa? Siis mieheen?
Siis nykyinen kuningas Charles. Lehdessä siteerattiin Charles Spencerin Diana-kirjaa ja oli tällainen.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa lähinnä kamaripalvelijaa eli tuossa tapauksessa sitä tyyppiä, joka laitteli Charlesin hammasharjaan tahnaa ja hoiti pukemista, asusteita ja sellaista.
Miksi ei itse voi laittaa sitä tahnaa? Onko vähän laiska??
Hyvä kysymys. Ehkä aikataulu on niin tiukka?
Miksi vastaat itsellesi. Charlesilla oli silloin käsi kipsissä.
Voi sitä toisella kädellä pursottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa lähinnä kamaripalvelijaa eli tuossa tapauksessa sitä tyyppiä, joka laitteli Charlesin hammasharjaan tahnaa ja hoiti pukemista, asusteita ja sellaista.
Hän mursi solisluunsa, Siksi sitä laittoi se miespalvelija sillon kun luu oli kipsissä ja käsi käyttökelvoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles Spencer on näköjään Harryn tavoin valmis keksimään mitä vaan saadakseen rahaa. Luulisi vanhan aatelissuvun päämiehen saaneen geeneissään ja kasvatuksessaan edes jonkinlaista arvokkuutta, mutta ei näemmä.
Ja vaimoja vaihtaa kuin paitaa.
Miksiköhän vaimot eivät halua olla hänen kanssaan?
Charles Spencerillä on liuta lapsia, joista osa ei myöskään ole hänen kanssaan missään tekemisissä.
Mielenkiintoista! En tiennytkään hänestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestänyt häviötään Camillalle niin keksi sitten kostaa homottelemalla? Canceliin vaan!
Kallekin ottaa ahteriin.🤣
No, onhan se trendikästä.
Se on ihanan wokea että vohän homostellaan siellä sun täällä!😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles Spencer on näköjään Harryn tavoin valmis keksimään mitä vaan saadakseen rahaa. Luulisi vanhan aatelissuvun päämiehen saaneen geeneissään ja kasvatuksessaan edes jonkinlaista arvokkuutta, mutta ei näemmä.
Charles Spencerillä on liuta lapsia, joista osa ei myöskään ole hänen kanssaan missään tekemisissä.
Hän ei myöskään ollut mitenkään läheinen Dianan kanssa vaikka antaa niin ymmärtää. Ihme tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei myöskään ollut mitenkään läheinen Dianan kanssa vaikka antaa niin ymmärtää. Ihme tyyppi.
Jonkun pitäisi kirjoittaa HÄNESTÄ kirja!
Ei antanut dianan muuttaa lukuisiin pieniin taloihinkaan jotka oli kartanon mailla. Heitti entisen vaimon kesken kartanoprojektien ulos kun tämä norjalainen somearkeologi tuli kuvioihin ja nykyään on vaimo.Älykäs oppinut mies mutta luonteeltaan täysi sika ja näköjään myös valehtelija, nyt on tullut entisiä haastatteluja ulos jossa puhuu charlesista ihan eri tavalla siis miten käyttäytyi kun sisko kuoli. Samaa sarjaa hartsan kanssa ja varmaan juonineet nämä yhessä, hartsa kuulemma saattaa palata parin viikon päästä takaisin usaan kun kuulemma koulunkäynti ei lasten suhteen onnistunutkaan. varmaan kukaan ei jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei antanut dianan muuttaa lukuisiin pieniin taloihinkaan jotka oli kartanon mailla. Heitti entisen vaimon kesken kartanoprojektien ulos kun tämä norjalainen somearkeologi tuli kuvioihin ja nykyään on vaimo.Älykäs oppinut mies mutta luonteeltaan täysi sika ja näköjään myös valehtelija, nyt on tullut entisiä haastatteluja ulos jossa puhuu charlesista ihan eri tavalla siis miten käyttäytyi kun sisko kuoli. Samaa sarjaa hartsan kanssa ja varmaan juonineet nämä yhessä, hartsa kuulemma saattaa palata parin viikon päästä takaisin usaan kun kuulemma koulunkäynti ei lasten suhteen onnistunutkaan. varmaan kukaan ei jää kaipaamaan.
Ilmiselvää, että lasten koulujuttua ei oltu valmisteltu. Tämä oli niin nähtävissä. Lapsiparat, vaikka en perheestä tykkääkään.
Niin? Sitä rakastutaan ihmiseen henkilöön ei sukupuoleen.
No siis en minä kyllä tuota väitettä menisi ihan heti uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla joku aakkosdiagnoosia vailla oleva...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvää, että lasten koulujuttua ei oltu valmisteltu. Tämä oli niin nähtävissä. Lapsiparat, vaikka en perheestä tykkääkään.
Lapset ovat näiden sekopäävanhempien helvetissä kuitenkin viattomia uhreja. Tosiaankin lapsiparat.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt enää viitsi tuota hammastahnajuttua länkyttää. Käsi oli tuolloin kantositeessä ja siksi tarvitsi apua. Tämäkin tieto on ollut jo vaikka missä, mutta taulapää se vaan jankuttaa.
Se, joka sanoo, on itse. Eli Spencer taitaa itse olla ihastunut enemmänkin miehiin ja siksi nuo avioliitot naisten kanssa ei oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö se olekaan nyt hieno asia kun vähän homostellaan?!
Charles oli helppo uhri homottelijoille kun oli niin rakastunut Camillaan ettei ollut pahemmin naisseikkailuja.
Charlesilla oli useita naisia ennen Dianaa. Yksi heistä mm. Dianan sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin kodinhoitajana kotikäynneillä auttanut kyseisenlaisissa asioissa, kun asiakkaalla on ollut kipsi tai raajoja siteissä jne.
Tee itse kaikki toiminnot yhdellä kädellä ja tule sitten tänne leuhkimaan. Aika sairas olet psyykkisesti, kun täytyy noin roikkua jonkun yksityiselämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu ja ihmettelen että tällaisia juoruja laitetaan kirjaan ja avioeron syyksi. Eikö se ollut tämä veli muuten joka houkutteli tiaanaan siihen bbc haastatteluun, jossa naista manipuloitiin. Diana oli muuten laittanut Charlesin koiran uuniin, miksei kirjoittanut siitä. Ai niin se olisi totta ja kovin ikävää. Tuo äijähän muuten vuokraa dianan entistä huonettakin kartanossaan yöpymisiin. Kovalla hinnalla.
Nyt on paksua huttua, vai koira uuniin... Tuota kukaan usko.
Kyllä se sinne sen tunki, koira oli vanha ja aina sisällä ja haisi. Charles oli ihmetellyt missä koira on niin Diana sanoi että uunissa ja henkilökunta oli rynnännyt keittiöön.
Jep ja kerran kun Charles oli työmatkalla, Diana laittoi kyseisen koiran piikille sillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin kodinhoitajana kotikäynneillä auttanut kyseisenlaisissa asioissa, kun asiakkaalla on ollut kipsi tai raajoja siteissä jne.
Tee itse kaikki toiminnot yhdellä kädellä ja tule sitten tänne leuhkimaan. Aika sairas olet psyykkisesti, kun täytyy noin roikkua jonkun yksityiselämässä.
Haluaisin Charlesin kamaripalvelijaksi...
Camilla biolog mies ja Diana biolog mies, eli sitä samaa jatkumoa on, nämä EIVÄT ole kristittyä vaan ylisukupolvisia satanisteja joita ei synniteko paina, siinpä se.