Kaikki sympatiat Keskisen puolella.
Kommentit (9)
Mä olen 40 vee ja mä en kuolemaksenikaan haluaisi kikulia keltään 18-vuotiaalta tai että ne olis mun kanssa ryypiskelemässä...
onkohan tytöllä ollu jotain haaveita kun hyppäs Vesan kans vintille?
Nelikymppinen ryypiskelee ja naiskentelee 18-vuotiaiden kanssa. Luulisi että vähän harkitsisi tekemisiään kun tietää, että kaikki saattaa päätyä juorulehtiin. On kyseenalaisen julkisuutensa ansainnut, vaikka ei raiskaaja olisikaan.
18v tyttöä. Mies kyllä tietää miten lirkutella, että saa pikkutyttöjen päät sekaisin. Juottaa ympäripyörryksiin ja hoitaa homman.
mutta toisaalta outoa, että tytöt ovat siellä vielä kiihkeän seksin jälkeen viihtyneet ja sitten kotona onkin tullut hysteeriseksi yht' äkkiä..vai olisko tyttö itse mennyt shokkiin aluksi?
Eihän se nyt mitenkään ilahduttavalta kuulosta, että aikuinen mies hilluu teinityttöjen kanssa, mutta tyttö tässä kuitenkin ensisijaisesti teki itsestään hölmön. Sitä paitsi raiskaus on muutenkin naisille vaikea rikos todistettavaksi, ellei satu saamaan samalla turpaansa, eivätkä perusteettomat raiskaussyytökset ainakaan helpota naisten tilannetta jatkossa.
Vierailija:
18v tyttöä. Mies kyllä tietää miten lirkutella, että saa pikkutyttöjen päät sekaisin. Juottaa ympäripyörryksiin ja hoitaa homman.
kautta aikain! Vähintään kännit on pitänyt saada miehen laskuun! On annettu ymmärtää että pääsis pukille jos muutaman juoman tarjoo. Nää tyttöset yritti vaan saada vähän enemmän, kalliin ulkomaan reissun. Kävi vaan niin että Vesku vanhanna kettuna kesti enemmän viinaa ja pääsi pukille... Nyt sit kun ei matkaa tullutkaan eikä kiristys onnistunut niin rikosilmoitusta mentiin väsäämään...
En ymmärrä ollenkaan tuollaisia tyttöjä, jotka yrittävät rahastaa. Sitten tytön äitikin tulee puolustelemaan omaa kullannuppuaan. Huh!