Onko teille käynyt pullonpalautusautomaatilla mitenkään huonosti? Jos, niin kokemuksia
Itselle tuli yllättäen tilanne, että automaatti ei jostain syystä ottanutkaan vastaan palautuspulloja. Ei myöskään edellisen käyttäjän pulloja, joka neuvoi minua, että kaada ne kaikki tuohon viereiseen (sellainen säiliö) ellei ole lasipulloja.
Minulla siis oli kestokassissa kaikki koko kesän ajalta mökiltä kerätyt pullot ja tölkit. Laitoin ne kestokassiin ja totta kai avaimet ja rahapussin sinne pohjalle, koska ajattelin käyttää sitä kassia ostoksilla (kaikki putelit ja tölkit oli tyhjennetty viimeiseen tippaan eivätkä tahranneet kassia).
En siis mitenkään voinut tietää joutuvani tuommoiseen tilanteeseen.
No. Joka tapauksessa sinne pullojenpalautusnieluun tyhjensin koko kassin - rahapusseineen avaimineen kaikkineen.
Kommentit (21)
Kerran prismassa en meinannut saada kuittia koska se jäi jumiin siihen kuittijutun ulostulo aukolle. Siinä näkyi vain sentin sitä kuittia. Palautin pulloja 18 euron edestä. Kaupan henkillökuntaa ei meinannut saada paikalle ollenkaan.
Se on pullonpalautusautomaatin vika, että kaadoit avaimet ja lompakon sinne? Heitätkö usein avaimet myös roskiin ja syytät siitäkin roskayhtiötä?
Ei nyt sinänsä huonosti, mutta erittäin harmillisesti. Löysin kassillisen tölkkejä ja innoissani tulevasta pikkusummasta lähdin niitä palauttamaan. No ne oli jotain Virosta tuotuja eikä niistä saanut panttia.
Vierailija kirjoitti:
Jää huonot kokemukset saamatta, kun ei säilytä tavaroitaan kuin täysi idiootti. Ja oikeastiko sulle täytyi jonkun erikseen neuvoa, että jollei yksi automaatti toimi, käytä toista??
Jos käytät ihmisestä sanaa idiootti, jos hän ensimmäistä kertaa käyttää jotain niin kuka on idiootti?
"Verohallinnon ylijohtaja uskoo kuitenkin, että Googlen investoinnissa verotuotot jäävät lopulta plussan puolelle."
Siis tässä maassa mennään pelkällä toivotaan toivotaan-meiningillä, uskomatonta. Sitten yllätytään kun ei käynytkään niinkuin aatteli...
Vierailija kirjoitti:
Se on pullonpalautusautomaatin vika, että kaadoit avaimet ja lompakon sinne? Heitätkö usein avaimet myös roskiin ja syytät siitäkin roskayhtiötä?
Näinhän sinä käsitit kouluja käymättömänä asian.
Juu, kerran se imaisi paidan päältäni eikä mulla ollut rinuleita. T. G-kuppi
Olin nuori opiskelija ja olin palauttamassa Lidlin automaattiin pulloja, kun paikalle hyökkäsi joku Uniceffin tai SPR:n liivitäti, joka alkoi paasata mainospuhettaan: Tiesitkö, että pullonpalautusautomaatissa on nykyään tällainen kiva arvontanappi jota painamalla voit lahjoittaa pullopanttirahasi meille ja samalla osallistua kivaan arvontaan, tästä napista kun painetaan... noin... niin, ei voittoa, no ei nyt tällä kertaa tullut voittoa, mutta ainakin Unicef sai lahjoituksen eli kiitos nyt kuitenkin lahjoituksesta sinulle.
En kehdannut sanoa, että olisin halunnut pullonpalautusrahat itse.
Olen pahoillani aloituksestani. Elämässä käy monta typerää asiaa (jotka nuoremmat ymmärtää).
Tämä oli yksi niistä. Anteeksi avautumiseni. Oikeasti ei harmita koko aloitus: On niitä täällä tyhmempiäkin nähty.
- ap (ei enää kovin nuori)
Vierailija kirjoitti:
Kerran prismassa en meinannut saada kuittia koska se jäi jumiin siihen kuittijutun ulostulo aukolle. Siinä näkyi vain sentin sitä kuittia. Palautin pulloja 18 euron edestä. Kaupan henkillökuntaa ei meinannut saada paikalle ollenkaan.
Olisi aina hyvä ottaa siitä näytöstä kuva todisteeksi ennen kuitintulostusta. Siinä taitaa näkyä kellonaika ja päivämäärä myös.
Aina kun käyn kaupassa tulee kuulutus että pullonpalautusautomatilla tarvitaan henkilökuntaa. Siellä käy siis todella monelle huonosti aivan yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Haisi pahalle ja oli tahmee.
Teinipojille pitäisi opettaa hygieniaa pienestä pitäen
Vierailija kirjoitti:
Laitapa tämä jonkun vaikka Seura-lehden "vitsipalstalle". Toimii.
ei ole mutta ottaa päähän kun nää pullonpalauttajat tuo koko sukunsa palauttaa pulloja ja ne varaa kaikki automaatit. kerran kysyi että tuleeko vielä iisalmesta serkkuja palauttamaan vai joko se on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, multakin imas koko vaimon, ei tullut palautusta.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori opiskelija ja olin palauttamassa Lidlin automaattiin pulloja, kun paikalle hyökkäsi joku Uniceffin tai SPR:n liivitäti, joka alkoi paasata mainospuhettaan: Tiesitkö, että pullonpalautusautomaatissa on nykyään tällainen kiva arvontanappi jota painamalla voit lahjoittaa pullopanttirahasi meille ja samalla osallistua kivaan arvontaan, tästä napista kun painetaan... noin... niin, ei voittoa, no ei nyt tällä kertaa tullut voittoa, mutta ainakin Unicef sai lahjoituksen eli kiitos nyt kuitenkin lahjoituksesta sinulle.
En kehdannut sanoa, että olisin halunnut pullonpalautusrahat itse.
Kannattaisi aina tehdä poliisi-ilmoitus, vaikka sinulta varastettiinkin vain pieni rahamäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa tämä jonkun vaikka Seura-lehden "vitsipalstalle". Toimii.
Joo. Ne ei todellakaan toimi.
Ei nyt ihmeempiä, joskus kotikylän Salen automaatti ei hyväksy jotain eksoottisempaa viinapulloa vaikka siinä on panttitunnus. Olen sitten laittanut sen pullon muovikassin kanssa roskiin.
Jää huonot kokemukset saamatta, kun ei säilytä tavaroitaan kuin täysi idiootti. Ja oikeastiko sulle täytyi jonkun erikseen neuvoa, että jollei yksi automaatti toimi, käytä toista??