Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen työhön ujo ja arka nainen soveltuu?

Vierailija
18.09.2026 |

Tuntuu etten sovellu mihinkään ja niihin mihin soveltuisin en pääse

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap kysynyt mitään elämänasenneneuvoja tai miten uskaltaa laulaa karaokea kännissä. Hän kysyi tietynlaisia töitä. Keksikääpä niitä!

Vierailija
62/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä miksi olet ujo ja arka? Miksi et rohkaise itseäsi? Mitä häpeät? Ja miksi? Ihan turhaa joka tapauksessa. Mene ja elä vapaasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ruotsin opettajani sanoi, että hän pelkäsi kouluaikoina esiintymistä. Sama oli itselläni nuorena. Seisoin naama punaisena, ääni väristen ja kädet hioten luokan edessä. En seiso enää, vaan minustakin tuli opettaja. Onneksi ruotsin opettajani sanoi, että se on mahdollista, vaikka pelkää esiintymistä. Nykyään voin puhua ihan helposti sadoille ihmisille. Niin se ujous karisee iän ja kokemuksen myötä.

Missä iässä noin yleensä käy?

T. 33v ja yhä hyvin ujo

Oletko inseli?

Vierailija
64/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojan ei yleensä tarvitse puhua kenellekään vaan tekee itsenäisesti työtään. 

Hah, ei pidä paikkansa! Olen siivoustyössä, jossa on asukkaita, henkilökuntaa, omaisia yms. Liikaa ihmisiä ja meteliä. En pysty palautumaan työpäivän jälkeen, koska härdelli on hirveä. Joutuu olemaan sosiaalinen vaikka ei osaa, ja ahdistus on kova päivittäin. Syö voimia!!!!

Vierailija
65/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojan ei yleensä tarvitse puhua kenellekään vaan tekee itsenäisesti työtään. 

Todellakin joutuu puhumaan. Meillä töissä tehtaassa käy muutama nuori nainen siivoamassa ja kokoajan joku mieatyöntekijä niitä jututtaa ja moikkailee. Esimiehet naurattaa nuoria siivoojia mukahauskoilla jutuillaan. 

Vierailija
66/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä miksi olet ujo ja arka? Miksi et rohkaise itseäsi? Mitä häpeät? Ja miksi? Ihan turhaa joka tapauksessa. Mene ja elä vapaasti. 

Olisiko vaikka luonteenpiirre, voi jessus.. Ei vaan hän itse päätti olla ujo ja arka.

Vierailija
67/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin luulin... Olen ap:n kaltainen ja siivooja.

Siivous pitää kuitenkin hoitaa päivällä ja pitää mennä esim. toimistoissa olevilta ihmisiltä kysymään, saako tulla siivoamaan... Se on mielestäni ahdistavaa. Iltasiivous sopisi paljon paremmin.

Juurikin tämä. Ilta-yö syika olisi hyvä siivota.

Vierailija
68/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vaikka luonteenpiirre, voi jessus.. Ei vaan hän itse päätti olla ujo ja arka.

Monet ovat nuorina ujoja ja arkoja, mutta aikuisina eivät ole.

Vierailija
69/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin joutuu puhumaan. Meillä töissä tehtaassa käy muutama nuori nainen siivoamassa ja kokoajan joku mieatyöntekijä niitä jututtaa ja moikkailee. Esimiehet naurattaa nuoria siivoojia mukahauskoilla jutuillaan. 

Itselläni on monia kohteita, joissa on pelkkiä miehiä. Ja juuri sellaisia, jotka juttelevat paljon. Vaikeaa on näissä paikoissa, kun miehiä ujostelen eniten :/

- Ujo siivooja

Vierailija
70/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taiteilija

Ai teatterinäyttelijä vai oopperalaulaja vai mikä minkä alan taiteilija?

Vois tulla pas.kat housuun.

Maalari, keraamikko, valokuvaaja, puunveistäjä tms 

Taiteilijana niitä kyynärpäitä tarvitaankin ja paljon. Pitää  saada itsensä ja työnsä tunnetuksi, että saa myyntiä.. Ei sillä muuten elä,

Vierailija
71/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivous pitää kuitenkin hoitaa päivällä ja pitää mennä esim. toimistoissa olevilta ihmisiltä kysymään, saako tulla siivoamaan... Se on mielestäni ahdistavaa. Iltasiivous sopisi paljon paremmin.

Minä en nuku millään aamuisin tai muuten valoisaan aikaan, joten ei nappaa. Jos en nuku loppuu työskentely lyhyeen. 

Vierailija
72/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksiakin on ujoja ja arkoja. 

Vierailija
73/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. joudut työskentelemään muiden katseen alla. se vasto stressoo

Juurikin tämä, kun tunnet että sinun työskentelyä kytätään. Ihan kauheaa!!!

Vierailija
74/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en nuku millään aamuisin tai muuten valoisaan aikaan, joten ei nappaa. Jos en nuku loppuu työskentely lyhyeen. 

Nukun paljon, sillä rasitun paljon. Ihan jo olla möllöttämällä. 

Vierailija
75/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan opettajan työtä. Pystyn itse kyllä esittämään reipasta, mutta se on niin kuormittavaa etten jaksa illalla tehdä mitään.

Vierailija
76/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu historiasta ja vaiheista. 

Vierailija
77/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

majakanvartija

Vierailija
78/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä töitä enää ole.

Vierailija
79/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asbestipurkaja.

Vierailija
80/101 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiedä. Olin jo lapsena ujo ja arka, kuulemma äiti sano et olin paennut ihmisiä aina huoneeseeni jos tuli vieraita jotka oli siis jo ihan tuttuja vuosia. Mulla ei oo mitään suurempaa kiusaamistaustaa, mutta myöskään kuulemma koulussa en ollut puhunut kenellekään. Olen aina ollut hyvin itsetietoinen, arka, ihmisiä välttelevä ja varovainen. Nuorempana n. 22-vuotiaana (en siis ole enää kovin nuori vaan päälle 30v) kävin terapiaa useamman vuoden juuri keskittyen sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja minulla todettiin estynyt persoona myös. Jossain kohtaa heidän mielestään "olin kuntoutunut" peloistani mutta mielestäni olen vieläkin tosi pelokas. Uskon et lapsena olisi pitänyt jotenkin hoitaa nuo jutut, ne ikäänkuin pitkittyi ja ne vain ohitettiin "normaalia ujoutta menee kyllä ohi kasvaessa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän