Miten jotkut naiset roikkuvat jopa vuosikausia suhteissa, joissa heitä ei ole kosittu eikä mies mitenkään osoita olevansa täysin varma?
Eli selkeästi näkee, että mies ei ole ns. valinnut juuri kyseistä naista ja hän ei ole se miehen unelmanainen.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mietin aivan samaa. Ovat surullisia pareja. Mutta, oma mieheni ei ole vieläkään kosinut 5v jälkeen (koska ei ole rahaa häihin) mutta olo on silti rakastetuin. Mietin että olenkohan kuitenkin sitten itse tälläisessa suhteessa…
Sano sille että mennään naimisiin maistraatissa tulee halvaksi.
Palstamammat kärkkyy kieli pitkällä puolta miehen talosta.
Avioliitto ei ole pakollinen. Voi olla avoliitossa. Parisuhteessa ilman avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä talo? Asumme kerrostalossa vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset käyvät itse töissä ja elättävät itse itsensä. Ovat usein vielä paljon koulutetumpia kuin miehet. Esim. itselläni palkka 4500 e/kk. Ei minun mieheni minua tarvitse elättää.
Nainen ei varmaan muuten saa miehen lämpimää kosketusta
Minä olen ollut naiseni kanssa kihloissa jo kymmenisen vuotta. Välillä tuo yrittää puhua että josko mentäisiin naimisiin, mutta en tule menemään. Tuli sen verran hyvät korkeakoulut käytyä aikoinaan naisten suhteen, että ikinä en tule enää sataprosenttisesti hameväkeen luottamaan. Kun tätä palstaa lukee, niin ajatukset aina vain vahvistuu. Puhumattakaan siitä, että kuinka monta suhteen loppua olen ajan saatossa saanut tuttavapiirissäni todistaa ja kerroista 8/10 on naisen päätöksestä, kun suhde onkin korjaamattoman huono, vaikka ei olisi taustalla edes väkivaltaa, päihdeongelmaa, pettämistä tms.
Mihin hittoon sitä sormusta tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin aivan samaa. Ovat surullisia pareja. Mutta, oma mieheni ei ole vieläkään kosinut 5v jälkeen (koska ei ole rahaa häihin) mutta olo on silti rakastetuin. Mietin että olenkohan kuitenkin sitten itse tälläisessa suhteessa…
Sano sille että mennään naimisiin maistraatissa tulee halvaksi.
Ei kirkkovihkiminen sen kalliimpaa ole. Pappi voi myös tulla kotiin vihkimään.
(Eri juttu, jos haluaa lisäksi hääjuhlan, mutta ei kirkko sitä vaadi.)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö voi mennä naimisiin ja viettää hääjuhlat myöhemmin (jos se on niin tärkeää)? Olen asunut mieheni kanssa "susiparina" yli 30v, kaksi aikuista lasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut naiseni kanssa kihloissa jo kymmenisen vuotta. Välillä tuo yrittää puhua että josko mentäisiin naimisiin, mutta en tule menemään. Tuli sen verran hyvät korkeakoulut käytyä aikoinaan naisten suhteen, että ikinä en tule enää sataprosenttisesti hameväkeen luottamaan. Kun tätä palstaa lukee, niin ajatukset aina vain vahvistuu. Puhumattakaan siitä, että kuinka monta suhteen loppua olen ajan saatossa saanut tuttavapiirissäni todistaa ja kerroista 8/10 on naisen päätöksestä, kun suhde onkin korjaamattoman huono, vaikka ei olisi taustalla edes väkivaltaa, päihdeongelmaa, pettämistä tms.
Meille oli selvää, että halutaan yhteinen sukunimi koko perheelle. Ja kyllä minä toivon, että jos kuolisin, niin omaisuuteni menisi lapsilleni ja osituksen kautta miehelleni, eikä esim. vanhemmilleni ja sitä kautta sisaruksilleni. Me ollaan seurusteltu nuoresta yhdessä, joten kaikki omaisuus on hankittu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille oli selvää, että halutaan yhteinen sukunimi koko perheelle. Ja kyllä minä toivon, että jos kuolisin, niin omaisuuteni menisi lapsilleni ja osituksen kautta miehelleni, eikä esim. vanhemmilleni ja sitä kautta sisaruksilleni. Me ollaan seurusteltu nuoresta yhdessä, joten kaikki omaisuus on hankittu yhdessä.
Kun vainajalla on lapsia, lapset (rintaperilliset) perivät ensisijaisesti koko omaisuuden tasan keskenään, eikä eloonjäänyt aviopuoliso peri ilman testamenttia mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vainajalla on lapsia, lapset (rintaperilliset) perivät ensisijaisesti koko omaisuuden tasan keskenään, eikä eloonjäänyt aviopuoliso peri ilman testamenttia mitään.
Juuri näin, monikohan avoliitossa elävä, joilla on lapsia tietävät tuon asian.
Mutta eikö aviopuolisolla ole asumisoikeus yhteiseen esim. taloon.
AVOPUOLISO saa pakata laukkunsa ja lähteä talosta. Ilman testamanttia.
Koska naiset ovat vähän tyhmiä. Eikä ihan niin vähääkään. Pahoittelut, jos joku nyt mielensä pahoitti
Miksi naiset ylipäätään antavat avioetuja eli pimppiä miehelle, joka ei ole heidän aviomiehensä?
Hauskaa ajankulua. Voihan sitä pitää hauskaa miehen kanssa ihan muuten vaan. Ei kihlat tai naimisiinmeno ole mikään tae miehen uskollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan siunaama avioliitto ja sen siunaaminen. Todistajatkin tulee kirkon puolesta.
Maksaa kai 0euroo.