Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö happamille ihmisille järjestää oma antijoulu?

Vierailija
06.11.2023 |

Sellainen oma juhlansa jossa ei olisi mitään hyvää ja saisi vaan valittaa jatkuvasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi järjestää mitään, anna meidän vain olla rauhassa. Happamuus vähenee heti kun ei tarvitse sietää sinun kaltaisiasi.

Vierailija
2/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä noukin joulusta vain rusinat pullasta. Suklaa on saletti mutta muuten aika hiljaista. Ehkä jotain pientä hyvää muutakin en tee päätöksiä tässä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, onhan festivus ollut jo 1960 luvun lopulta asti. Festivus for rest of us. Meillä juhlitaan tätä aina joulukuun 23. Olemme ateisteja joten miksi ihmeessä juhlisimme joulua.

Vierailija
4/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Tää sopii mulle. Sytot just ennen joulua ja sit oonkin koko joulun sytokrapulassa. Ei tietoa kuinka monta antijoulua vielä saa hengissä viettää.

Vierailija
5/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten sitä vietettäisiin? Syötäisiin makaronilaatikkoa ketsupilla? Ei saada lahjoja, vaan järjestellään kaapeista tavaroita pois?

Vierailija
6/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jouluhommat.

Vierailija
7/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkööt itse mokomat hapannaamat. 

Vierailija
8/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhli yksinäs.

Vierailija
9/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, ei sinne ketään tule. Se pakkojuhliminen juuri pahinta on joulussa, miksi sitä vapaaehtoisesti keksisi lisää pakkojuhlia.

Vierailija
10/10 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sinä vain hapannaamat kutsumatta joulupöytääsi. Ei se sinulle kuulu, kuinka he viettävät sen ajan vuodesta, jolloin sinä vietät jouluasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi