Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta tällaisesta?Mielipiteitä!

Vierailija
18.09.2026 |

Kun menet kauppaan etkä ole ns. parhaimmalla mahdollisella tuulella ja haluat vain äkkiä hoitaa asiasi ja päästä pois olematta jatkuvassa kontaktissa muihin ihmisiin,miten toimit? Itselläni on ns. siilipuolustus-katse tiukasti eteenpäin tai hyllyjä kohti,etsitään hiljaiset jos mahdollista, suunnitellaan kuljettava reitti mahdollisimman tarkasti ennen kauppaan menoa (edellyttää,että suunnilleen tietää missä mikäkin tuote sijaitsee). Jos kuitenkin joudut,kuten yleensä joudut,törmäämään ihmisiin,eli odottamaan että toinen lähtee pois jotta voit itse mennä ottamaan hyllystä jotain tai joku uuno vain toljottaa tyhjyyteen tukkien kulkureitin tai estäen pääsyn hyllylle vaikkei itse ole ottamassa sieltä mitään,ehkä joku ei ymmärrä että toinen haluaa päästä ohi käytävällä, joku tulee perässäsi aivan kylkeesi kiinni kun haet jotain vaikkei itse kuitenkaan ota mitään,toinen tunkee kassajonossa kärryn kiinni takapuoleesi,yksi tulee siihen kassan maksupäätteen eteen vaikka sinä et ole maksanut ostoksiasi,toinen tunkee kätensä naamasi eteen maitohyllyllä,kun olet ottamassa jotain muuta jnejnejne.. EN JAKSA SUOMALAISTA TÖRKEÄÄ TUNKEILUA kaupoissa ja sitä asennetta, että "minäminäminä"! En myöskään ymmärrä tätä kassojen peräänhuutelua kun jo pakkaat ostoksiasi ja olet rahat antanut: OLIKO SIT ETUKORTTIA?!? V..N Vaj ak it! Sitten katsotaan naama nurpalla tuntematonta(minua) kun en ole naama leveässä virneessä itseäni ahdistavassa tilanteessa tekohymyilemässä ja mielistelemässä juuri SINUA toinen asiakas/kassatyöntekijä/hyllyttäjä!Kauppareissu joka on arjen kannalta pakollista hoitaa,mutta SINULLE ei kuulu V..akaan se,millä tuulella minä olen tai mitä "viboja" kenties luulet minusta saavasi. Jos näet kaupassa vihaisen tai väsyneen tai ärtyneen oloisen ihmisen, JÄTÄ HÄNENT RAUHAAN-se ei vaadi sinulta mitään,mutta auttaa ihmistä,jolla on meneillään asioita,joista sinä et tiedä.

Kokemuksia ihmisiltä,joilla on ollut samankaltaisia tuntemuksia, ei heiltä,jotka ovat näitä kärryillään muita ihmisiä tökkiviä,eteen kiilaavia,ahdistelevia ja tunneälyltään sekä tilannetajultaan vajaita yksilöitä.  

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen ennenkin nähnyt täällä liian pitkiä ja liian yhteenkirjoitettuja aloituksia, joita kukaan ei jaksa lukea.

Vastaus on siis, kyllä, kokemusta on.

Vierailija
2/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap hoitoon. Kunnon minäminä-lehmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes lukea, yllä tulikin jo hyviä neuvoja

Vierailija
4/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tuollaista. Kerran en ollut vaihtanut paitaa ja en ollut niin fressi. . Vielä sellanen tosi hiostava paita Kiersin kaukaa miehen joka tuli vastaan ettei haistaisi 

Vierailija
5/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen kauppaan enkä ole ns. parhaimmalla tuulellani, keskityn niihin ostoksiin enkä kyräile muita ihmisiä. 

Vierailija
6/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vaikea elämä

Vierailija
7/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hullu ap mene kauppaan! Sinusta ei ole tekemään kauppa-asioita. Olet mielenvikainen!

Vierailija
8/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menen kauppaan enkä ole ns. parhaimmalla tuulellani, keskityn niihin ostoksiin enkä kyräile muita ihmisiä. 

Kiitos ainoasta edes puolittain asiallisesta vastauksesta aloitukseeni. En odottanut saavani yhtäkään asiallista kommenttia,joten älkää surko vi hakirj oittajat-tiesin jo mitä tulette sanomaan. 

Mutta aloituksen pointti todellakin oli juuri tämä: Kun menen kauppaan enkä ole hyvällä tuulella,en jaksa ihmisiä,en ole ns.freesi, en todellakaan halua "kyräillä" muita ihmisiä,vaan nimenomaan tahdon ÄKKIÄ pois sieltä ostoksilta,jotka on kuitenkin pakko hoitaa. Eli kaikki kommentit jotka tähän aloitukseen ovat tulleet,ovat juuri sitä asennetta jota suomalaisten keskuudessa vi h aan. Jos kirjoitan ihmisestä,joka tökkii minua per..se eseen kassajonossa, saan vi..lua. Jos kirjoitan ihmisestä, joka tunkee kätensä nenäni eteen,kun katson tuotetta hyllyllä, saan vi..lua. Jos huomautan siitä, että minulla on henkilökohtainen tilani johon ei tuntematon saa tunkeutua, saan vi..lua. Jos kirjoitan ihmisestä,joka tulee aivan kiinni kylkeeni kun menen määrätietoisesti kohti jotain tuotetta ja hän tahallisesti kiilaa eteeni samaan kohtaan kuitenkaan edes ottamatta hyllystä mitään, saan vi..ua. 

Pyysin tänne kokemuksia joihin voin SAMAISTUA,eli ihmisiltä,joita kauppareissut ahdistavat koska muiden ihmisten käytös on asiatonta-En pyytänyt näitä vi t t u ilu trollauksia-en tee niillä mitään. Tällainen asennoituminen vain vahvistaa sen,minkä jo tiedän.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän