Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperoimettäminen on hyvä juttu!

Vierailija
30.05.2007 |

Äidinmaidon vasta-ainepitoisuus jopa nousee vuoden imettämisen jälkeen. Purenta kehittyy parempaan suuntaan ainakin 2v imettämiseen asti. Puhumattakaan läheisyydestä ja turvallisuudentunteesta, varsinkin jos yöimetykset ovat kuvioissa.



Pitkä imetys ei mitenkään automaattisesti ole epänormaalia. Tuohon dokkariin oli vaan hakemalla haettu esimerkkejä oudoimmasta päästä. No, imetysvastaisuutta riittää, aiheesta olisi voinut tehdä ihan myönteisenkin jutun, JOS OLISI HALUTTU.



Ja miten ei voi mennä ihmisten tajuntaan täälläkään, että on muutakin fyysistä mielihyvää kuin seksuaalinen mielihyvä! Ai että imettää saa, kunhan ei vaan siitä yhtään nauti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tajuaa että ääripäät on erikseen.



Imetän yli vuoden ikäistä enkä koe siinä mitään outoa. Saatan jatkaa kahden vuoden ikään saakka jos olosuhteet sallii.

Vierailija
2/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat olleet aika terveitä pienestä pitäen (kop, kop). Tietenkään en voi sanoa, että se olisi taaperoimetyksen ansioita, mutta ainakaan sairauksia tai hammasvaivoja ei ole ollut (koululaisillakaan ei yhtään reikää hampaissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin imetin molempia lapsiani lähes 2-vuotiaaksi ja seuraavakin saa äidinmaitoa niin kauan kuin molemmista tuntuu hyvältä!

Vierailija
4/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Seinäjoella kerrotaan näin.

Vierailija
5/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi karkkipäivä viikossa paikattu 5 hammasta mitä sä höpiset. Mee pois paskaa jauhamasta.

Vierailija
6/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitin rinnalta pari viikkoa sitten. Tekisi mieli aloittaa imetys taas, mutta se olisi varmaan todella väärin lastani kohtaan?:( Noh, ehkä sitten joskus tulevien lasten kanssa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osataan suositella imetystä ainakin vuoden ikään. Ehkäpä kuntaliitoksen myötä valistus saapuu Seinäjoellekin?

Vierailija:


Ainakin Seinäjoella kerrotaan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä