Lue keskustelun säännöt.
Magdalenan sisaret- katsoiko joku äsken?
05.06.2007 |
Oli niin pientä tekstiä, etten nähnyt mitä siinä lopussa sanottiin tytöille käyneen.
Kertokaa pliis! Jäi ihan avoimeksi.
Kommentit (4)
johtaja, ei mennyt naimisiin. Siitä villistä tummahiuksisesta tuli kampaaja ja meni kolme kertaa naimisiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tässä sitä taas nähtiin, miten sadistinen kirkko voi olla...
Meni naimisiin ja sai 2 tyttöä.