Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa (iltalehdessä)
Miksi iltalehti julkaisee tämmöstä p*skaa? Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a2a0a7c7-52db-4439-87b6-807545433c17
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhhyy... Miehet ahdistelee.. yhyy..
yhyyy.. miehet ei lähesty.. yhyyy.
Vittunäitten akkojen kanssa. Teki niin tai näin, mies on aina kusipää ja sika.
Huoli pois, ei normaalit naiset koe noin, eivätkä myöskään muutu näkymättömäksi.
Nämä artikkelit ja vonkumiset saavat minut aina miettimään, oliko naisten äänioikeus loppujen lopuksi kovinkaan hyvä idea. Miten kenelläkään keski-ikäisellä naisella voi olla noin jumalattoman huono itsetunto, että venettä keikuttaa huomaako joku vai eikö huomaa ja jos huomaa niin miten?
Oikeastihan kyse on siitä, että keski-iässä nainen tavallaan siirtyy "miesten maailmaan", eli sinua punnitaan substanssiosaamisen mukaan ja sen mukaan, mitä oikeasti olet. Et saa enää anteeksi asioita siksi että olet nätti. Ja se on nyt sitten huutava vääryys kun saa kokea ensimmäistä kertaa elämässään ihan aitoa tasa-arvoa.
N47
"Naisten äänioikeus"-jankkaus ja muka N47. Hyvä yritys Veeti-Mohamed. Mee töihi, ota Ukko Ylijumal sydämees. Muuta neuvoo ei tuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari ystävää, jotka valittavat samaa. He olivat niitä jotka illanvietoissa veivät kaiken huomion. Tottuivat siis olemaan miesten ihailun ja huomion kohde minne ikinä menivätkin. Nyt sitten, kun huomiota ei enää tulekaan samalla tavalla, iskee kriisiä. Onhan se varmasti iso muutos, kun hymyllä ja silmien räpsyttelyllä ei saakaan enää miehiä sekaisin ja tekemään mitä haluaa. Sellaista se on tavisnaisen elämä. :D
Se onkin kamalaa kun tällainen nainen jatkaa vanhojen keikistelykeinojen käyttöä vanhennuttuaan. Se on noloa.
No, yksi vaikean adhd:n 48-vuotias nainen reippaalla keskivartalon lihavuudella valitti kun ei pääse juomapromoa tekemään yökerhoihin 😆
Miksi sinua naurattaa, tulet itsekin olemaan vielä keski-ikäinen ja keski-vartalo lihava. Hymysi hyytyy silloin.
Naurattaa tätsyn tietoisuus itsestään ja iästään. Ne on aina nuoria noissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ehdottelee -> paha mieli
Miehet ei ehdottele -> paha mieli
Jossain toista aihepiiriä koskevassa keskustelussa oli osuva havainto joka sopii tähänkin.
Kun keskitytään huolehtimaan siitä, ettei kenellekään tule koskaan paha mieli käy näin ettei kenelläkään ole koskaan hyvä mieli.
Täh? Toihan on just sitä mitä suomalainen nainen huutaa joka torvesta. Et sä saat elää ilman, et kukaan katsoo, kommentoi tai reagoi suhun millään tavoin ja huomataan vain ja ainoastaan sun tekojen perusteella, ja deittielämässä, et sut nähdään persoonana, eikä ulkokuorena. Mitvit nyt taas? Naiset! Selittäkää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on ollut naisille näkymätön koko ikänsä. Suksikaa kuuseen senkin etuoikeutetut paskiaiset noiden "muka" ongelmienne kanssa. Tuo on sama kuin valittelisi jalattomalle ihmiselle kipeää varvastaan.
Vaikka kärjistit, niin näinhän se monen kohdalla on. Olisin iloinen jos olisin muutunut näkymättömäksi naisille vasta keskiikäisenä. Olin sitä kuitenkin heille jo kouluajoista asti.
Ja silti väitetään että miehet on tässä maailmassa etuoikeutettuja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset on niin huomionhakuisia et haluavat aina olla se top1 huomion kohde? Ei vaan voi ymmärtää. Ja vielä näin pitäisi olla vannhuksenakin?
Kuuluu naisten geeneihin.
Itse koen sen vain positiivisena, että on näkymätön miehille. Ihan rauhassa saa pimeällä kävellä kotiin ilman pelkoa. Baarissa saa naisystävien kanssa rauhassa tanssia ilman häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Toihan on just sitä mitä suomalainen nainen huutaa joka torvesta. Et sä saat elää ilman, et kukaan katsoo, kommentoi tai reagoi suhun millään tavoin ja huomataan vain ja ainoastaan sun tekojen perusteella, ja deittielämässä, et sut nähdään persoonana, eikä ulkokuorena. Mitvit nyt taas? Naiset! Selittäkää!!!
Niin, kun me ei olla mikään yhtenäinen hivemind. On naisia, jotka nauttivat siitä, että vapautuvat katseen kohteena olemisesta, naisia, jotka surevat sitä, ja kaikkia versioita siltä väliltä. Meitä on nelisen miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sellaiset naiset tässäkin valittavat, jotka ovat aiemmin saaneet sitä huomiota normaalia enemmän.
Arviolta 70% naisista on ihan ala-ikäisestä saakka näkymättömiä ja pysyvät sellaisina koko ikänsä.
Juuri näin. En ole koskaan ollut miehille "näkyvä". Koskaan ei ole availtu ovia tai tarjottu drinkkejä baarissa. Näkymättömäksi muuttuminen on kai kaunotarten ongelma, me tavikset olemme aina olleet huomaamattomia.
No minä olen ollut aina "näkyvä". Olen vieläkin. Enkä haluaisi olla, en halunnut nuorenakaan olla se, jota miehet tuijottivat kuin vasikka uutta porttia. Se on kiusallista ja ällöttävää.
Hmm, olet varmaan kaunis, tai näyttäyvästi pukeutuva. Nämä eivät aina sulje toisiaan pois mutta useimmiten kyllä, valitse yksi.
Olen pitkä, hoikka ja ehkä eksoottisen näköinen, sillä toinen vanhemmistani on ulkomaalainen. Ulkonäköni poikkeaa siis Eloveena-tytöistä, joten se näkyvyyshän on taattua. En ole silti koskaan pitänyt silmätikkuna olemisesta. Jotkut nauttivat siitä, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun me ei olla mikään yhtenäinen hivemind. On naisia, jotka nauttivat siitä, että vapautuvat katseen kohteena olemisesta, naisia, jotka surevat sitä, ja kaikkia versioita siltä väliltä. Meitä on nelisen miljardia.
Ent onks kaikki miehet mikroagressiivisia naisia kohtaan ja rakenteelliseen alistamiseen syyllisiä, vaikka ei olis kotoa koskaan syntymän jälkeen poistunut, kuten somessa lukemattomat suomalaiset naiset kertovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ent onks kaikki miehet mikroagressiivisia naisia kohtaan ja rakenteelliseen alistamiseen syyllisiä, vaikka ei olis kotoa koskaan syntymän jälkeen poistunut, kuten somessa lukemattomat suomalaiset naiset kertovat?
Pistä some kiinni ja ota vaikka kirja käteen.
Vierailija kirjoitti:
Yhhyy... Miehet ahdistelee.. yhyy..
yhyyy.. miehet ei lähesty.. yhyyy.
Vittunäitten akkojen kanssa. Teki niin tai näin, mies on aina kusipää ja sika.
Älä sinä naisista välitä. Keskity miehiin.
Eiköhän toi johdu siitäkin et jos ite alkaa olla vaikka päälle 50v myös vastakkaisen sukupuolen edustajat on päälle 50v, ja osa on jo vakituisissa parisuhteissa, eronneita, tai ei jaksa enää etsiä mitään. Vai odottaako päälle 50v naiset et paljon nuoremmat miehet ois heistä parisuhdemielessä kiinnostuneita?.
Sit taas nuorena ku oot 20-30v myös saman ikäiset vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat usein vapaalla jalalla ja vielä etsivät sitä oikeaa eli varmasti antavat toisilleen huomiota koska ovat parhaimmssa pariutumisiässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on ollut naisille näkymätön koko ikänsä. Suksikaa kuuseen senkin etuoikeutetut paskiaiset noiden "muka" ongelmienne kanssa. Tuo on sama kuin valittelisi jalattomalle ihmiselle kipeää varvastaan.
Vaikka kärjistit, niin näinhän se monen kohdalla on. Olisin iloinen jos olisin muutunut näkymättömäksi naisille vasta keskiikäisenä. Olin sitä kuitenkin heille jo kouluajoista asti.
Ja silti väitetään että miehet on tässä maailmassa etuoikeutettuja?
Maailmassa ehkä. Suomessa ei oikeastaan ikinä ole ollut. Silloin Venäjän tai Ruotsin vallan aikaan sen "herrakansan" valkoinen mies on ehkä ollutkin. Ei suomalainen.
Missä iässä? Olen 46v. enkä jaksaisi miesten huomiota enää yhtään. Oma mies löytyy ja siinäkin on kestämistä. Milloin tämä loppuu?? Tuntuu että homma vaan kiihtyy. Nuorena sai sentään olla välillä rauhassa, kun ei miehet uskaltaneet (?) lähestyä. Nykyään olen kuin kärpäspaperi miehille, ja ikähaarukka se vaan laajenee. Kelpaisin kolmekymppisille, omanikäisilleni ja papatkin flirttaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse koen sen vain positiivisena, että on näkymätön miehille. Ihan rauhassa saa pimeällä kävellä kotiin ilman pelkoa. Baarissa saa naisystävien kanssa rauhassa tanssia ilman häiriöitä.
Miksi olisit baarissa, ja miksi tanssisit "naisystävien" kanssa? Oletko lesbo?
Minulla oli yksi kollega, simpsakka nainen, joka oli tottunut saamaan haluamansa työelämässä naisellisilla avuillaan ja flirttailemalla. Oli kyllä koulutettukin ettei ihan mikään tyhjäpää. Hänelle oli kova paikka kun alkoi lähestyä viittäkymppiä eivätkä miehet enää reagoineet hänen keimailuunsa. Piti miettiä urafilosofia uusiksi.
Voisitko mitenkään laskea tuota ikärajaa? T kaikki nuoret naiset