Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa (iltalehdessä)
Miksi iltalehti julkaisee tämmöstä p*skaa? Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a2a0a7c7-52db-4439-87b6-807545433c17
Kommentit (92)
En jaa kokemusta. Olen 45-vuotias ja miehet kyllä vieläkin huomaa, mutta enemmän ystävällisellä ja auttavalla otteella kuin, että yrittäisivät päästä petiin. En tiedä onko hyvää karmaa, koska olen itsekin auttanut paljon muita elämäni aikana. En edes kaipaa mitään sellaista, että miehet viheltelisi perään, mutta olen ehkä sinut itseni kanssa ja terve itsetunto. En oikeasti tarvi mitään jatkuvaa validointia vaan olen vain aito oma itseni. Ehkä söpö ulkonäkö ja naisellisuus sitten herättää miehissä sen huomioinnin ja auttamisen halun, ja olen kuulemma myös mukava luonne, jonka seurassa on kiva olla. Joten kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä. En todellakaan ole enää edes nuoruuteni mitoissa.
Miksi edes haluaisin miesTEN huomiota? Hyvä vaan olla näkymätön random ukoilta/huutelijoilta/lääppijöiltä.
Todellakin iltap*kan rimanalitus.
Vierailija kirjoitti:
Yhhyy... Miehet ahdistelee.. yhyy..
yhyyy.. miehet ei lähesty.. yhyyy.
Vittunäitten akkojen kanssa. Teki niin tai näin, mies on aina kusipää ja sika.
Tottahan tuo on, kusipääsika.
Suomalaista naista kun katsoo,niin se on lain mukaan seksuaalirikos. Tai siis saattaa olla,jos nainen niin päättää.
Ja jälleen herneen kärsäänsä veti kotimainen kyrväkäs.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset on niin huomionhakuisia et haluavat aina olla se top1 huomion kohde? Ei vaan voi ymmärtää. Ja vielä näin pitäisi olla vannhuksenakin?
Niinpä. Sitten alkaa feministinen mäkätys kun ikää tulee eikä miehet muuten huomaa. Heikoimmat miehet menee siihen mukaan mutta fiksummat ei.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun totuus tulee esille. Ei kukaan jaksa tyypillisen suomalaisen naisen töykeää, ylimielistä ja epäystävällistä käytöstä jos sen naama ei enää viehätä. Luuleeko monet naiset että heidän juttunsa oikeasti ovat mielenkiintoisia?
Ja ne jutut on aina tasoa belfie-fitness, joogaa tms idän huuhaata, uskoon tulo, matkustelu, valkoharmaa ihku love live laugh kalustaminen, cocktail lasi palmun alla matkustaminen, wine tasting, raw food luomu vegan jne. Ja sitten noilla eväillä ne luulee olevansa niin spessuja.
Miehet huomioi minut ihan ihmisenä ja mikäs sen parempaa.
Kannattaa olla varovainen suojatiellä. Näkymätöntä on vaikea havaita.
Naiset ei tunnu ymmärtävän kuinka paljon etua he saavat ulkonäkönsä takia. 90% miehistä on koko ikänsä näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun totuus tulee esille. Ei kukaan jaksa tyypillisen suomalaisen naisen töykeää, ylimielistä ja epäystävällistä käytöstä jos sen naama ei enää viehätä. Luuleeko monet naiset että heidän juttunsa oikeasti ovat mielenkiintoisia?
Ja ne jutut on aina tasoa belfie-fitness, joogaa tms idän huuhaata, uskoon tulo, matkustelu, valkoharmaa ihku love live laugh kalustaminen, cocktail lasi palmun alla matkustaminen, wine tasting, raw food luomu vegan jne. Ja sitten noilla eväillä ne luulee olevansa niin spessuja.
Höpsis. Et nähtävästi tunne livenä yhtään naista.
Aika coolii jos on näkymätön
Vähä ku se harry sen näkymättömyysviitan alla
Mä oon aina ollut nåkymätön miehille niin nuorena kuin vanhana, en kaipaa miesten huomiota ovat sen verran lapsellisia mielisairaita olioita että huh huh, ei onneksi kaikki mutta suurin osa valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Vain sellaiset naiset tässäkin valittavat, jotka ovat aiemmin saaneet sitä huomiota normaalia enemmän.
Arviolta 70% naisista on ihan ala-ikäisestä saakka näkymättömiä ja pysyvät sellaisina koko ikänsä.
Näin on. En itse ole huomannut juurikaan muutosta vaikka olen ikääntynyt, koska huomiota en juuri koskaan ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä näen sen niin että ihminen itse muuttaa itsensä näkymättömäksi eikä niin että yhteiskunta muuttaa hänet näkymättömäksi.
Miehillä sama juttu, kukaan ei pakota syömään makkaraa ja pitämään verkkareita ja istumaan kotona vaikka ikää tulee, myös ikääntyvä mies voi treenata, pitää itsestään huolta ja pukeutua siistiksi. Yhteiskunta kyllä huomaa jos itse huomaa itsensä
Naisella pitää olla rahaa, jos haluaa tulla nähdyksi.
Leikkausta leikkauksien perään, tyhmin aines jää laverille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla varovainen suojatiellä. Näkymätöntä on vaikea havaita.
Välillä tuntuu, että iäkkäät naiset haluavatkin pienentää ja piilottaa itsensä, ja ujosti seisovat jossain puun takana odottamassa, että koko maailman autot menee ensin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista naista kun katsoo,niin se on lain mukaan seksuaalirikos. Tai siis saattaa olla,jos nainen niin päättää.
Onko tästä jo ennakkotapausta?
En tiedä, mutta eilen kolme lestadiolaista käveli leveästi rinnakkain vastaan. Itse kävelin jalkakäytävän oikeaa laitaa. Porukan "mies" vaikutti siltä, ettei näe minua. Käveli ylimielisen näköisenä suoraan kohti. Koska olin jo valmiiksi reunassa päätin, etten väistä senttiäkään, enkä hidasta vauhtia. Varmaan otti koville, kun hän joutui siirtymään seurassaan olevien naisten taakse.
Nainen 58v
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes haluaisin miesTEN huomiota? Hyvä vaan olla näkymätön random ukoilta/huutelijoilta/lääppijöiltä.
Todellakin iltap*kan rimanalitus.
Ja sit nää pskan tekijät saa rahaa enemmän kuin oikea duunari joka tekee oikeasti merkityksellistä työtä, on se niin väärin.
Totta. Eilen ikäiseni mies pikkasen flirttasi. Sitä sattuu välillä.
N.59