Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa (iltalehdessä)
Miksi iltalehti julkaisee tämmöstä p*skaa? Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a2a0a7c7-52db-4439-87b6-807545433c17
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhhyy... Miehet ahdistelee.. yhyy..
yhyyy.. miehet ei lähesty.. yhyyy.
Vittunäitten akkojen kanssa. Teki niin tai näin, mies on aina kusipää ja sika.
Kumpaan kategoriaan äitisi kuuluu?
Kerrotko meille vielä miksi aihe meni niin tunteisiin?
aika väsynyttä, "meni tunteisiin"
pura nolostuksesi muulla tavalla kuin muita haukkumalla, onhan se nyt huvittavaa kun kysyit kumpaan miesten kategoriaan jonkun äiti kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat erilaisia. Jotkut tykkäävät miesten huomiosta, jotkut eivät.
Ja valtaosa naisista tykkää komeiden ja supliikkien miesten huomiosta.
En tiedä, mikä se ikä on. Olen 58 v, enkä ole muuttunut näkymättömäksi.
’Tietenkään nuoret miehet ja nuoret naiset eivät katso perään, mutta ketä nuoret kiinnostavat? Vertaisryhmä kiinnostaa, jos ylipäätään kiinnostaa. Ei nuoriakaan lasten katseet kiinnosta. Ja kyllä minut huomaa niin ikäiseni naiset kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti meni nuorena naimisiin. Sen jälkeen ei kiinnostanut miesten jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kohtelet naisia aina hyvin, etkö kohtelekin.
Tavalla jotka ovat ansainneet. Suomalaiset naiset ovat ilmaa, roskaa kun on käytöstavat. 7lkkarinaisten kanssa voin jopa seurustella. Kaverisuhteita on tietenkin myös heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko meille vielä miksi aihe meni niin tunteisiin?
Siksi että olen sinun äitisi.
Vaihdevuosien jälkeen nainen muuttuu monien miesten silmissä vähemmän kiinnostavaksi, koska alitajuisesti mies tajuaa, että nainen ei enää ole hedelmällinen. After all, seksin alkuperäinen tarkoitus on siittäminen. Se vaikuttaa miesten havaintoon naisesta.
Mutta toisilla alueilla kuten älyllisesti tai emotionaalisesti nainen voi olla edelleen näkyvä. Tosin, jos hän on tottunut toimimaan miesten suuntaan seksuaalisen vetovoimansa varassa, voi olla vaikea siirtyä yhtäkkiä empatian/ymmärtämyksen tai ajattelun/logiikan puolelle kommunikaatiossa miesten kanssa. Voi voi. T. nainen 69v joka tulee ihan riittävästi nähdyksi älyllisesti ja emotinaalisesti
Nuoret naiset ovat tai eivät ole kiinnostavia ulkonäkönsä perusteella, keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset ovat tai eivät ole kiinnostavia osaamisensa ja tekemisensä perusteella. Siinä se ero.
Miksi ihmeessä pitäisi näkyä miesten silmissä?
Itse olen 44 ja en ole muuttunut näkymättömäksi miesten silmissä vieläkään 🤭
Ei kannata elää miesten balidaatiolle eikä koskaan laittaa miestä elämänsä keskiöön. Tämän kun naiset oppisivat.
Vanheneminen ei haittaa kun miesten validaatiolla ei ole arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata elää miesten balidaatiolle eikä koskaan laittaa miestä elämänsä keskiöön. Tämän kun naiset oppisivat.
Vanheneminen ei haittaa kun miesten validaatiolla ei ole arvoa.
*ei kannata elää miesten validaatiolle
Kyllä mä osaan odottaa että vanhempana rypistyn. T.naine
Vierailija kirjoitti:
T, Keijo
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vissiin viel menopause alkanu
Kun ei ole ollut koskaan kuuma eikä flirtti, on ollut aina miehille jollakin tapaa näkymätön, koska ei ole ollut miehille helposti seksuaalisesti saatavilla. Olen onnekas ja täysin vapaa miehistä ja miesten haluista. Täytin 50, mikään ei siis peraatteessa muuttunut.
Sellaista se on kun totuus tulee esille. Ei kukaan jaksa tyypillisen suomalaisen naisen töykeää, ylimielistä ja epäystävällistä käytöstä jos sen naama ei enää viehätä. Luuleeko monet naiset että heidän juttunsa oikeasti ovat mielenkiintoisia?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun totuus tulee esille. Ei kukaan jaksa tyypillisen suomalaisen naisen töykeää, ylimielistä ja epäystävällistä käytöstä jos sen naama ei enää viehätä. Luuleeko monet naiset että heidän juttunsa oikeasti ovat mielenkiintoisia?
Ei kyllä miesten pitäisi sietää tommosta käytöstä vaikka nainen olisi kauniskaan. On niitä kilttejäkin naisia.
Toimittajan täytyy saada tietyin väliajoin juttu tehtyä ja tehdylle jutulle pitää saada riittäväsdti lukijoita. Muuten kyseinen toimittaja ei kauaa työpaikassa pysy. Varmasti joutuu tekemään tyhjästä juttua ja toisaalta poimimana niitä matalalla roikkuvia hedelmiä, missä ei ole ideaa mutta tiedät ihmisten lukevan.
Kiinnostaa vaan oman miehen huomio niin en oo huomioinut et kuka huomioi ulkona ja ei kyllä kiinnostakaan. Pukeudun tuulitakkiin.