80-luvulla kenelläkään naisella ei ollut tatuointeja
Ei ollut myöskään silareita tai huulitäytteitä. Naiset olivat silloin luonnollisen kauniita.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ollut vielä keksinyt, että nainen voi olla rekkis ja nyt siitä on tullut aivan valtava muotivillitys!
Kaikki siisti tulee usasta. Ei neuvostoliitossa tai sosialistimaissa ollut kuin sotilaallisuuden ihanne ja uniformut.
Sitäkö haluatte? usasta tulee kaikki siisti
sexx rocks and druks rocknroll määän!
Rehellisesti? mitä hyvää noista teidän ihailemista sosialistimaista on tullut?
Tatskat on siistejä ja kehonrakennus on siistiä, amerikkalainen musiikki on siistiä, leffat ja kaikki mitä sieltä tulee on siistiä! Miksi muuten Suomessa on kannabis vieläkin laitonta? Omistaako valtio kansalaisensa? Missä vapaus aikuisella ihmisellä on?
Tässäkin kejussa itketään kun aikuiset on ottaneet vapaasti omasta tahdostaan tatuointeja itselleen. Niin pitäisi kieltää koppalakkien mielestä?
Ei todellakaan ole tatskat siistejä ja treenattu nainen on yök! Elokuvat ovat tylsiä. Missä mielikuvitus maailmassa asut
Vapaassa maailmassa missä aikuinen saa itse päättää valinnoistaan työllä tekemillä rahoillaan ja elää haluamaansa omanlaista elämäänsä miten on suunnitellut? Millaisessa fasismissa, kommunismissa tai lahkossa sinä elät? Elätkö edes? Kutsutko tuota elämiseksi?
Minä heittäisin itseni kiikkumaan jos en kykenisi ajattelemaan laajemmin.
Saa niitä tehdä ihan niin paljon kuin haluat. Mikset pyyhi ulostettasi aamuisin naamaasi? Olisi varmasti kauniimpi kuin tatuoinnit
Varmasti siksi että olen jatkanut elämääni lapsuuden anaalivaiheesta aikuisuuteen ja en näe edes järkeä kirjoittaa mitään noin lapsellista.
Mitä voi sanoa kaverista, joka itkee naisten tatuointeja ja pyykii paskaa naamaansa aamusta iltaan, käy sunnuntaina kirkossa ja kuuntelee "oi beibe sydän lyö bom bom bomia".
Eiköhän tossa ole kaikki tiukassa paketissa. Oikee kätsy mies. Moni nainen näkee että liian täydellinen paketti. Jätetään laadukkaammalle hienontumaan kuin vuosikertaviinit.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt miehen silmissä. Onko yksikään nainen tatuoituna kauniimpi kuin luomua, ei todellakaan ole. Onko yksikään nainen kauniimpi huulitäytteillä kuin ilman, ei ole, ovatko silikonirinnat kauniit, eivät ole.
Tätä juuri ihmettelen miten ihmeessä joku jopa maksaa siitä että on aivan järkyttävän ruma? Mikä idea siinä on?
Väännetäänpä rautalangasta: Naiset eivät elä miellyttääkseen miehiä. Ei kiinnosta mikä miehen silmää miellyttää. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Hantta Krausella oli .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten oli. 80/90-luvulla tatskoja oli ihan yhtä lailla kuin nykyäänkin. Ehkä vähän harvinaisempi näky koska ne oli kalliita mutta kyllä niitä oli.
Mikä nuppivikanen täällä vinkuu jatkuvasti muiden, vieraiden ihmisten henkilökohtaisista valinnoista. Asia ei kuulu sulle eikä vaikuta sun elämään millään tasolla. Äläkä pelkää että pääsisit yhdenkään naisen kanssa niin läheisiin tekemisiin että voidit sanoa onko jollain tatskoja tai ei. Tollanen vati.pää nuppivikanen kierretään kaukaa.
Montako leimaa sulla on?
Ei yhtään. En ole laumasielu tai sitten mulla ei vaan ole koskaan ollut ylimääräistä rahaa käyttää tatskoihin. Se on mun valinta, minä olen käyttänyt rahani muuhun. Joku toinen on valinnut toisin.
Ei ollut varsinaisia omia huulitäytteitä, vaan käytettiin botoxia, joiden vaaroja ei tiedetty. Ja mitä tulee tatuoinneista, tässä vähän esimakua 80-luvulla .
Ei niin, mutta 80 ja 90 luvulla ihannoitiin anorektisen laihoja naisia, ei se nyt ihan täysin tervettä ollut. Ei siis riittänyt, että on luonnollinen ja normaalipainoinen vaan ihmiset katsoi, että erottuuko mm. solisluut tarpeeksi. Paljon oli tuollaista epätervettä ja myös pamelailu, eli silarit oli muotia ja tyttöjen povea pojat haukkua jos ei ollut kuten pamelalla. Kivoja muistoja tuosta ajasta toki muuten on, mutta ei sitä kannata katsoa ruusunpunaisten lasien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan miehillä oli muotia laittaa tatuointi pakaraan että exit only. Usein selkäläskit tai rypyt peitti ex-kirjaimet ja näkyi it only. Kaikki aina ihmetteli että mitä se vain tarkoittaa.
Mulla on itse tehty kannabiksen lehti tatuoituna nilkkaan. Kämmenselässä on mandariiniksi viisauden merkki.
Tatuointi on kuin koiranpaska tienpientareella. Sillä erotuksella, että koiranpaska poistuu nopeasti maatumisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on kuin koiranpaska tienpientareella. Sillä erotuksella, että koiranpaska poistuu nopeasti maatumisen myötä.
Tatuointi on kuin napakka lyönti tatuointeja vihaavan palleaan. Ei jätä jälkiä, mutta näkyy ourassa stressin nousuna ja resilienssin laskuna.
Tatuoivien maailmassa tällainen henkilö elää jatkuvassa kroonisessa kumulatiivisessa stressissä ja itkee netissä heikkoa toleranssiaan.
Nytkin on vain niillä, jotka tulevat työläisperheestä.
Omassa tuttavapiirissä ei yhden yhtäkään tatuointia (ei kyllä lävistyksiäkään) kellään - ei edes miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin on vain niillä, jotka tulevat työläisperheestä.
Omassa tuttavapiirissä ei yhden yhtäkään tatuointia (ei kyllä lävistyksiäkään) kellään - ei edes miehillä.
Ja samaa alaluokkaista sarjaa nämä heimopäällikön korvalehdet - esimerkkinä Veronika Verho
Kyllä muuten haittasi mutta asiasta ei kukaan tehnyt isoa numeroa tai soittanut iltapäivälehtiin.