Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80-luvulla kenelläkään naisella ei ollut tatuointeja

Vierailija
17.09.2026 |

Ei ollut myöskään silareita tai huulitäytteitä. Naiset olivat silloin luonnollisen kauniita.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun äidillä oli jo silloin hienoja tatuointeja. Se oli kovis ja oikeistolainen jo silloin. Meillä oli amerikanlippu seinällä ja tämmöstä. Oltiin trailerperhe kesäisin ja kasvatin hamppua jo ollessani seitsemäntoista. Siihen aikaan oli muotia että hiukset oli päältä siilit ja takatukka pitkä. Minulla oli tyyliin farkkuliivit ja ei mitään alla, sitten bermudashortsit, sekä hondan mopedi.. Haaveilin tatuoinneista ja että Suomi muuttuisi oikeistolaiseksi paikaksi kuten nyt on, mutta en ajatellut että ne vasta kommunisteja onkin???

Äiti vei meitä aina kaikkialle hevikeikoille ympäri Eurooppaa ja maailmaakin. Kova meno oli. 

Sain erilaisen nuoruuden kun äiti oli far right ja republikaani jo silloin. 

Jos haluatte kuvitella minut, niin olin kuin se Terminator 2-elokuvan Connorin kamu siitä alusta.

Suomalaiset on rokin ja hevin kansa. Teidän perhe oli heviperhe! 

Onneksi et syntynyt lestaperheeseen kuten minä. Olet onnekas jannu!

Vierailija
42/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ollut vielä keksinyt, että nainen voi olla rekkis ja nyt siitä on tullut aivan valtava muotivillitys!

Kaikki siisti tulee usasta. Ei neuvostoliitossa tai sosialistimaissa ollut kuin sotilaallisuuden ihanne ja uniformut. 

Sitäkö haluatte? usasta tulee kaikki siisti

sexx rocks and druks rocknroll määän! 

Rehellisesti? mitä hyvää noista teidän ihailemista sosialistimaista on tullut? 

Tatskat on siistejä ja kehonrakennus on siistiä, amerikkalainen musiikki on siistiä, leffat ja kaikki mitä sieltä tulee on siistiä! Miksi muuten Suomessa on kannabis vieläkin laitonta? Omistaako valtio kansalaisensa? Missä vapaus aikuisella ihmisellä on? 

Tässäkin kejussa itketään kun aikuiset on ottaneet vapaasti omasta tahdostaan tatuointeja itselleen. Niin pitäisi kieltää koppalakkien mielestä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten oli. 80/90-luvulla tatskoja oli ihan yhtä lailla kuin nykyäänkin. Ehkä vähän harvinaisempi näky koska ne oli kalliita mutta kyllä niitä oli. 

Mikä nuppivikanen täällä vinkuu jatkuvasti muiden, vieraiden ihmisten henkilökohtaisista valinnoista. Asia ei kuulu sulle eikä vaikuta sun elämään millään tasolla. Äläkä pelkää että pääsisit yhdenkään naisen kanssa niin läheisiin tekemisiin että voidit sanoa onko jollain tatskoja tai ei. Tollanen vati.pää nuppivikanen kierretään kaukaa.

Vierailija
44/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten oli. 80/90-luvulla tatskoja oli ihan yhtä lailla kuin nykyäänkin. Ehkä vähän harvinaisempi näky koska ne oli kalliita mutta kyllä niitä oli. 

Mikä nuppivikanen täällä vinkuu jatkuvasti muiden, vieraiden ihmisten henkilökohtaisista valinnoista. Asia ei kuulu sulle eikä vaikuta sun elämään millään tasolla. Äläkä pelkää että pääsisit yhdenkään naisen kanssa niin läheisiin tekemisiin että voidit sanoa onko jollain tatskoja tai ei. Tollanen vati.pää nuppivikanen kierretään kaukaa.

Montako leimaa sulla on?

Vierailija
45/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt miehen silmissä. Onko yksikään nainen tatuoituna kauniimpi kuin luomua, ei todellakaan ole. Onko yksikään nainen kauniimpi huulitäytteillä kuin ilman, ei ole, ovatko silikonirinnat kauniit, eivät ole. 

Tätä juuri ihmettelen miten ihmeessä joku jopa maksaa siitä että on aivan järkyttävän ruma? Mikä idea siinä on?

Vierailija
46/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2010 paikkeilla tapahtui iso tatuointien yleistyminen.. Voisi hyvin sanoa niinkin että v. 2005 harvoilla tatuointi mutta vv. 2013 aika monella.

Minulla oli tatuointeja jo 90-luvulla, jolloin Helsinkiin alettiin perustaa tatuointistudioita.  Olin silloin keski-ikää lähestyvä akateeminen perheenäitti.

Vierailija
47/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tatuoineet itseään tuhansia vuosia. Vanhin tatuoitu ihminen taitaa olla jäämies ötzi

Vierailija
48/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan haistiin enemänkin röökille ja ei se juurikaan haitannut, kun ihmiset ei olleet niin nirsoja kuin nykyään ovat.

Vierailija
49/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun naisilla oli järkyttävät permanentit ja olkatoppaukset, eli se siitä luonnollisuudesta.

Kävin ensimmäisessä rasvaimussa vuonna 1989.

Vierailija
50/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ollut vielä keksinyt, että nainen voi olla rekkis ja nyt siitä on tullut aivan valtava muotivillitys!

Kaikki siisti tulee usasta. Ei neuvostoliitossa tai sosialistimaissa ollut kuin sotilaallisuuden ihanne ja uniformut. 

Tatskat on siistejä ja kehonrakennus on siistiä, amerikkalainen musiikki on siistiä, leffat ja kaikki mitä sieltä tulee on siistiä! Miksi muuten Suomessa on kannabis vieläkin laitonta? Omistaako valtio kansalaisensa? Missä vapaus aikuisella ihmisellä on? 

Tässäkin kejussa itketään kun aikuiset on ottaneet vapaasti omasta tahdostaan tatuointeja itselleen. Niin pitäisi kieltää koppalakkien mielestä? 

Ei todellakaan ole tatskat siistejä ja treenattu nainen on yök! Elokuvat ovat tylsiä. Missä mielikuvitus maailmassa asut

Vierailija
51/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisilla ei varmasti ole ollut tatuointeja tai naiset ei uskaltaneet käyttää housujakaan tai käydä tanssimassa tai tehdä yhtään mitään. Tuskin sellaisella ihmisellä on edes tietoisuutta itsestäänkään. Ajattelee olevansa napanuoralla kiinni miehessään tai suvussaan. Miksi sellaista naista edes haluaa, joka on kuin mies joka päättää tämän ihostakin.

Vierailija
52/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
53/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole tatskat siistejä ja treenattu nainen on yök! Elokuvat ovat tylsiä. Missä mielikuvitus maailmassa asut

Vapaassa maailmassa missä aikuinen saa itse päättää valinnoistaan työllä tekemillä rahoillaan ja elää haluamaansa omanlaista elämäänsä miten on suunnitellut? Millaisessa fasismissa, kommunismissa tai lahkossa sinä elät? Elätkö edes? Kutsutko tuota elämiseksi? 

Minä heittäisin itseni kiikkumaan jos en kykenisi ajattelemaan laajemmin.

Vierailija
54/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun äidillä oli jo silloin hienoja tatuointeja. Se oli kovis ja oikeistolainen jo silloin. Meillä oli amerikanlippu seinällä ja tämmöstä. Oltiin trailerperhe kesäisin ja kasvatin hamppua jo ollessani seitsemäntoista. Siihen aikaan oli muotia että hiukset oli päältä siilit ja takatukka pitkä. Minulla oli tyyliin farkkuliivit ja ei mitään alla, sitten bermudashortsit, sekä hondan mopedi.. Haaveilin tatuoinneista ja että Suomi muuttuisi oikeistolaiseksi paikaksi kuten nyt on, mutta en ajatellut että ne vasta kommunisteja onkin???

Äiti vei meitä aina kaikkialle hevikeikoille ympäri Eurooppaa ja maailmaakin. Kova meno oli. 

Jos haluatte kuvitella minut, niin olin kuin se Terminator 2-elokuvan Connorin kamu siitä alusta.

Tatuoinnit eivät ole kyllä koskaan olleet hienoja. En ole vielä koskaan törmännyt ihmiseen jolla olisi hieno tatuointi. Kyllä ne ovat aina arvoa alentavia. Eivät tee edes millään tavalla tuhmaa, vaan oksettavan.

Vierailija
55/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaassa maailmassa missä aikuinen saa itse päättää valinnoistaan työllä tekemillä rahoillaan ja elää haluamaansa omanlaista elämäänsä miten on suunnitellut? Millaisessa fasismissa, kommunismissa tai lahkossa sinä elät? Elätkö edes? Kutsutko tuota elämiseksi? 

Saa niitä tehdä ihan niin paljon kuin haluat. Mikset pyyhi ulostettasi aamuisin naamaasi? Olisi varmasti kauniimpi kuin tatuoinnit 

Vierailija
56/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa esitetty väite ei pidä paikkaansa.

Vierailija
57/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan miehillä oli muotia laittaa tatuointi pakaraan että exit only. Usein selkäläskit tai rypyt peitti ex-kirjaimet ja näkyi it only. Kaikki aina ihmetteli että mitä se vain tarkoittaa.

Vierailija
58/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa niitä tehdä ihan niin paljon kuin haluat. Mikset pyyhi ulostettasi aamuisin naamaasi? Olisi varmasti kauniimpi kuin tatuoinnit 

Varmasti siksi että olen jatkanut elämääni lapsuuden anaalivaiheesta aikuisuuteen ja en näe edes järkeä kirjoittaa mitään noin lapsellista.

Vierailija
59/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit eivät ole kyllä koskaan olleet hienoja. En ole vielä koskaan törmännyt ihmiseen jolla olisi hieno tatuointi. Kyllä ne ovat aina arvoa alentavia. Eivät tee edes millään tavalla tuhmaa, vaan oksettavan.

Niin. Tämä on vähän kuin keskustelisi iskelmäfanin kanssa musiikista. Sinun mielestä Jari Sillanpää ja Yälinnut on siistejä, niin minun mielestä ei ole. 

Vierailija
60/72 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee lapojen ja niskan kohdalla kaartuvasti aasialaisilla fonteilla (tyyliin karate-do tai taekwondo), niin HEAVYMENTAL. 

Jos näette uimalassa tai muuten, niin nostakaa peukkua ja iskekää silmää. Teen sulle pirunsormet etu- ja pikkusormea nostaen ja päästän ulos kärjestä halkaistun kieleni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi