Jopas Madeleinen vanhemmilla " pyyhkii hyvin" . Ensin kaydaan oikein moikkaamassa paavia ja sitten heitellaan keikkaa ympari ampari eri maissa.
Outoa käytöstä vanhemmilta, joiden rakas lapsi on kadonnut! " Elämä jatkuu, juu!."
Kommentit (39)
ja omistakaan lapsista ei huolehdita kunhan jeesustellaan että ollaan hyviä vanhempia..
Saksalainen kollegani sanoi että he aina jättävät lapset hotellissa nukkumaan ja ovat alhaalla baarissa ja käyvät katsomassa lapsia. Tämä on aika yleistä MUUALLA EUROOPASSA ihan niinkuin täällä jätetään vauvoja pihalle nukkumaan mitä MUUT EUROOPPALAISET ihmettelevät.
Hyvä että vanhemmat kiertävät maailmaa, sehän heidän tarkoitus juuri onkin ettei Madeleine unohdu. Jos he eivät välittäisi, olisi he jo lähteneet kotiin.
Tosi urpoja mammoja täällä, ei voi muuta sanoa.
Nyt vaan kädet (kyynärpäitä myöten) ristissä toivomaan, että saataisiin ne brittipoliisit paikan päälle (hyvä, että jo on paikallisia neuvonantajia), ja juttu ratkeamaan!
Itse olen Koittanut ihan tietoisesti olla ajettelematta koko asiaa, jos ajattelen - ahdistun ihan liikaa; osaan kuvitella millaista tuskaa Maddyn vanhemmat tuntevat! Pakko pysyä liikkeellä siis, ja tehdä se, mikä tehtävissä on!
ONNEKSI TÄMÄ JUTTU ON SAANUT NÄIN PALJON JULKISUUTTA (ja siksi isoin kirjaimin, koska tätä ei voi korostaa tarpeeksi); annetaan sellaista signaalia pedofiileille ym. pipipäille, ettei tätä lasten kaappaamista olla enää valmiita vain " hiljaa hyväksymään" - vaan koko maailma on asettunut hämmästelemään Madeleinen katoamista, ja on kollektiivisesti järkyttynyt - se ei voi olla vaikuttamatta myös näihin tyyppeihin; TÄSTÄ EI VOI PUHUA TARPEEKSI - lapsen koskemattomuus pitäisi olla PYHÄ ASIA, ja sitä sen pitäisi olla ihan kaikille. Hienoa, että nyt viestitetään tätä sanomaa ympäri maailmaa.
Kamalaa vain, että (jälleen) ensin piti Madeleinen kärsiä = (.
Muualla maailmassa sitä kauhisteltaisiin sillä lapsia ryöstetään niin. Spedejä kyllä tämä porukka täällä, ite istuu päivät koneen ääressä ja kauhistelee kun joku jättää lapsen nukkumaan turvallisessa loma-paikassa. Niin ovat suomalaisetkin tehneet. Itse en ole koskaan tehnyt vaikka ollaan matkusteltu tosi paljon. Mutta en mene vanhempia tästä syystä tuomitsemaan sillä tuo lomaresort on turvallisen tuntuinen. Ehkä täällä nämä muutamat eivät ole menneet Jyväskylää pidemmälle..
jos jossain vaiheessa käy ilmi, että vanhemmat ovat järjestäneet koko jutun. Nehän on keränneet hirveät rahat tällä jutulla. Saavat vielä osansa ilmiantorahoista, kun joku " ilmiantaa" tytön olinpaikan. Ja syyllistä ei tietty ole mailla eikä halmeilla.
Ei ihme, että maailmasta löytyy pedofiilejä, kun jo äiditkin ovat puhdasta pahuutta!
Ensinnäkin Madeleinen vanhemmilla on heidän pieni tyttönsä ollut kateissa jo neljä viikkoa, he tekevät kaikkensa löytääkseen hänet ja pitääkseen hänet ihmisten tiedossa, he ovat myös roomalaiskatolisia ja uskovat Jumalaan ja rukoilevat tyttönsä puolesta. He ovat valmiita mihin tahansa löytääksen tyttönsä!
Osa niistä on pedofiilejä osa taas omia vanhempia jne.
Se vain on valitettava tosiasia...
Jos miulle joku olisi sanonut että muutama tunti sen jälkeen kun todella rakas pikkuveljeni on ampunut itsensä, istun täysin rauhallisena lapseni kuntoutustiimin kanssa laatimassa kuntoutussuunnitelmaa, en olisi voinut uskoa korviani. Tai että vielä samana iltana leivon ja järjestelen lapseni 2v syntymäpäiviä varten.
Varmasti olisin sanonut että itken silmät pästäni enkä pysty seuraavina viikkoina kohtaamaan yhtään ihmistä jne.
Vierailija:
ootte siitä, että reissaavat ilman niitä kahta pienempää lasta?
Minusta se on tässä kummallista. Jos oisin menettänyt yhden lapsistani, haluaisin varmaankin pitää kunnolla kiinni niistä muista.
He ovat yhden päivän pois ja katsoivat, että on parempi olla ottamatta kaksosia mukaan, kun menevät käymään Paavin luona. Ihan varmasti siksikin, että voivat paremmin keskittyä tapaamiseen ja rukoilemiseen. Sitäpaitsi onhan se nyt lastenkin kannalta turvallisempaa pitää heidät yhdessä paikassa tuon päivän matkan ajan, kuin ottaa heidät mukaan Vatikaaniin.
Kuka pedo uskaltaa olla maddyn kanssa tekemisissä, kun on niin julkisuudessa. Toisaalta saattaa olla varmempi, että tyttöä ei koskaan juuri sen takia löydy elävänä=(
tai pehmoeläintä, koska ne olivat Madeleinelle tärkeitä ja äidillä on näin edes jonkinlainen yhteys kadonneeseen lapseensa.
Olen itkenyt tätä tapausta tosi paljon ja päivä päivältä itken enemmän. Niin suloinen pieni tyttö. Viimeinen videokin, jossa Madeleine tohkeissaan astuu lentokoneeseen ja kompastuu portaissa on niin liikuttava.
Juuri sellainen ihana viaton pieni lapsi ja on aivan käsittämätöntä, että maailmasta löyty petoja, jotka voivat vahingoittaa pientä tyttöä.
kun julkisuus loppuu, niin silloin vanhempien kasvot häviävät mielestä ja tytön kasvot samoin.
etsinnät ja tutkinnat hiipuvat ja sen jälkeen tyttö ei löydy koskaan.
Nytkin minun rakkaat lapseni nukkuvat noin 3 m alempana ja tiedän tasan tarkkaan missä he ovat. Jätätkö sinä lapsesi HOTELLIHUONEESEEN nukkumaan ja piipahdat baariin. Outoa, sanon minä, vain 2 lasta.
Entäpä rattaisiin kaupan eteen tai omalle pihalle päiväunille kun itse puuhastelette kotona.
Näistä on lapsi aivan yhtä helppoa napata kuin tuolta Portugalin hotellihuoneestakin.
ettei kaikki ole niin kuin annetaan ymmärtää.. Liian paljon sattumia?
Tottakai on kauheaa että tuollaista tapahtuu, mutta miksi muilta pitää odottaa aina jumalatonta nyyhkykuoroa näissä tapauksissa? Järkevänä ihmisenä koen sen niin, ettei itkeminen auta mitään ja että vanhempien tulisi nyt ensisijaisesti tehdä muuta kuin reissata ympäri maailmaa. Se kaappaaja on tuskin onnistunut lähtemään maasta noin vain, joten mitenköhän Madde löytyisi yhtäkkiä Vatikaanista? Hmm? Olisi tärkeämpää tehdä asioilla jotain kuin itkeä täällä tytön kohtaloa. Mutta sehän olisi sydämetöntä että joku jatkaisi elämäänsä tämänkin jälkeen...
Omasta lapsestani pidän huolen ja vahdin hänen tekemisiään. Surisin valtavasti jos hänet menettäisin, mutten ikinä kehtaisi tehdä tapauksesta tuollaista sirkusnumeroa. Mielummin tutkisin asiaa kaikessa rauhassa poliisien, etsivien ym. kanssa: jos rikollinen luulee ettei kukaan ole selvillä hänestä, hän saattaa rentoutua ja jättää itsestään vihjeitä ihan huomaamattaan...
Vierailija:
Vierailija:Kukaan täysijärkinen ei jätä kolmea pientä lasta yksin nukkumaan vieraaseen paikkaan ovi auki!
Sen verran pelkään lapseni puolesta tämän tapauksen jälkeen. En antaisi itselleni koskaan anteeksi, jos joku veisi lapseni ja olisin itse osasyyllinen sellaisen mahdollistamiseen (=jättäisin ulkona valvomatta tms.)
Hyvä että pitävät Madden tapausta esillä! Vanhemmilla tulee todennäköisesti shokkireaktio vasta kun tietävät varmasti Madeleinen kohtalon, nyt jaksavat vielä uskon ja toivon voimalla eteenpäin..
Minä ainakin taistelisin lapseni puolesta ja yrittäisin saada hänet keinolla millä hyvänsä takaisin kotiin. Onko käynyt mielessä että tällä julkisuudella pyritään juuri siihen. Aika sairasta porukaa täällä