Jopas Madeleinen vanhemmilla " pyyhkii hyvin" . Ensin kaydaan oikein moikkaamassa paavia ja sitten heitellaan keikkaa ympari ampari eri maissa.
Outoa käytöstä vanhemmilta, joiden rakas lapsi on kadonnut! " Elämä jatkuu, juu!."
Kommentit (39)
Vierailija:
Kukaan täysijärkinen ei jätä kolmea pientä lasta yksin nukkumaan vieraaseen paikkaan ovi auki!
Tietysti toivon että oikeasti löytyykin, mutta jos kyseessä onkin jokin outo vanhempien järjestämä juttu.
Pitävät tyttären kuvaa jatkuvasti julkisuudessa
Painottavat paikallista poliisia
Paavin tapaamisella saavat varmaan hengellistä tukea jota tarvitsevat. (Katolisia kun ovat)
Samalla tuovat julkisuutta muille kadonneille lapseille.
Todella vahvoja.
Mitä sinä tekisit? Jäsit nurkkaan itkemään?
Se lapsihan unohdetaan jos niin teet?
Tästäkin toisten suuresta painajaisesta jaksetaan vääntää aina jotain negatiivista. Mitä muuta he voisivat tehdä? Saisivatko he ikinä Madeleinea takasin, jos vain itkisivät päivästä toiseen? Heillä on paljon tukijoita ympärillään, itkevätkin varmasti, mutta yrittävät kaikkensa tehdäkseen jotain, jotta saisivat tyttärensä kasvojen säilyvän ihmisten mielessä. Mua ällöttää, miten aina toisen surusta on revittävä jotain ilkeetä. Myötätuntoa on tältä palstalta turha hakea. Madeleineakin auttaa varmaan hirveesti kun vanhempia haukutaan, kun he vain yrittävät kaikin keinoin saada rakkaansa takaisin luokseen. Ihan kuin lapsensa hetken silmistään jättäneet ansaitsisivat sen, että lapsi kaapataan. Haloo! Ihan kuin heillä ei jo muutenkin olisi hirveä olo. Mitäköhän ihmiselle pitäisi käydä, että täältä saisi pyyteetöntä myötätuntoa.
ja noin nuoria! Vieraassa maassa en itse jättäisi alle 10v mihinkään yksin, en edes hotellihuoneeseen, en usko jättäisinkö edes kotimaan hotellissa.
vaan tekevät työtä, ettö asia saa julkisuutta enemmän ja lapsi löytyisi! Vaikeaa varmasti heillä on.
Vanhemmat ovat pysyneet harvinaisen hyvin " kasassa" ja pystyneet olemaan julkisuudessa. Tämänpäiväisessä Iltalehden (tms.) jutussa ihmetytti vanhempien tulevat suunnitelmat, joihin kuului mm. tiedotustilaisuuden pitäminen lehdistölle. Pystyykö ihminen oikeasti olemaan noin suunnitelmallinen kokiessaan kamalinta tuskaa mitä voi olla? En osaa sanoa, voihan olla että se on mahdollista.
Nappaaja olisi voinut viedä vaikka kaikki minun mielestäni. Kuka täysjärkinen lähtee baariin ja jättää kolme tuon ikäsitä lasta yksin. Minusta tuomio vanjhemmille heitteillejätöstä, lapset huostaan ja toivottavasti pikkulikka löytyy hengissä.
ÄITI x 4
tuollainen toimintatarmo voi olla myös sitä, että pakenee valtavaa surua. Mieluummin toimii ja yrittää koko ajan tehdä jotain, joka mahdollisesti voisi tuoda lapsen takaisin kuin että jäisi paikoilleen, jolloin suru saattaisi käydä ylitsepääsemättömäksi.
Itse ihmettelen lähinnä sitä, että molemmat vanhemmat tuntuvat toimivan samalla tarmolla. Voisihan käydä myös niin, että toinen jaksaa ja toinen uupuu. Tai että toinen suuntautuisi ulkomaailmaan ja toinen keskittyisi hoitamaan kahta pienokaista. Sitä ihmettelen, miten he raaskivat jättää kaksoset jonnekin muualle ja lähteä itse Eurooppaa kiertämään. Itselle tulisi varmaan sellainen, että haluaisi pitää ne jäljelle jääneet lapset entistä tiukemmin itsensä lähellä. Ettei päästäisi heitä silmistään ollenkaan.
esillä ja julkisuudessa on linja jonka ovat valinneet lapsen takaisinsaamiseksi.
Jossain oli juttua, että Portugalin viranomaiset halusivat supistaa juttua tutkivien poliisien määrää 200:sta muutamaan, mutta valtava julkisuus on toiminut myös painostuksena poliisin suuntaan, siten ettei tutkimuksia voi lopettaa
paineensietokyky täytyy olla siis hyvä, mutta jotain mätää siinä on kuitenkin....
ootte siitä, että reissaavat ilman niitä kahta pienempää lasta?
Minusta se on tässä kummallista. Jos oisin menettänyt yhden lapsistani, haluaisin varmaankin pitää kunnolla kiinni niistä muista.
Ovat valinneet strategiakseen julkisuuden, ja sinnehän lensi UK:sta poliisin neuvontantajia jotka varmaan parhaansa mukaan yrittävät neuvoa miten kulloista strategiaa toteutetaan.
Mitä hyötyä siitä olisi tässä tilanteessa, että jäisivät nurkkaan itkemään kohtaloaan?
Menivät luxuslomalle tuttavapariskuntien kanssa, ja siellä vaipuivat väärän turvallisuuden valtaan, että suljetulla alueella ollaan yhtä turvassa ja " omien" seassa kuin kotona omalla " mökillä."
Tietenkin on hyvä, että kasvot on julkisuudessa ja toivon todella, että tyttö löytyy.
Mutta miksei muut kadonneet/siepatut lapset saa tällaista huomiota?
Paavi tavataan, rahavirrat tulvii...
Lapsia on maailmassa hädässä ja hukassa joka puolella, ja vain Maddy on tällaisen huolenpidon ja kohun arvoinen?
Vierailija:
ootte siitä, että reissaavat ilman niitä kahta pienempää lasta?
Minusta se on tässä kummallista. Jos oisin menettänyt yhden lapsistani, haluaisin varmaankin pitää kunnolla kiinni niistä muista.
matkustamisesta ja lehdistötilaisuuksista niin väsyneitä, että parempi niillä 2 vuotiailla on jossain turvallisessa paikkaa, jossa elämänrytmi säännöllistä.
Vierailija:
Tietenkin on hyvä, että kasvot on julkisuudessa ja toivon todella, että tyttö löytyy.Mutta miksei muut kadonneet/siepatut lapset saa tällaista huomiota?
Paavi tavataan, rahavirrat tulvii...
Lapsia on maailmassa hädässä ja hukassa joka puolella, ja vain Maddy on tällaisen huolenpidon ja kohun arvoinen?
että toiset näkee vaivaa ja luultavasti vielä maksavatkin siitä,että julkisuutta riittää.
Onhan se englantilainen(?) prinsessa aina tärkeämpi kuin ne muut tuhannet kadonneet espanjalaiset ym.!
sehän on varmasti osallinen pedofiilirinkiin. noi on just pahimpii
Pitäisikö Maddie jättää huomiotta, koska kaikki muutkin lapset jätetään? Se, että yksi lapsi saa nyt paljon huomiota, voi auttaa muitakin lapsia tulevaisuudessa. Te ootte tosi kylmiä ihmisiä. Ja joku kirjotti, että kaikki lapset olisi saanut viedä. Ai että kaikki kolme lasta pedofiileille jos aikuiset sattuivat hetkeksi poistumaan lastensa ääreltä. Oksettavaa kommentointia!
En jaksaisi tapailla kaiken maailman julkimoita ja hengailla paavin kanssa.