Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä komentelee koko ajan enemmän

Vierailija
16.09.2026 |

Koko ajan komentelemassa ja alkaa mitta täyttyä. Ei kiinnosta olla hänen palvelijansa. Ja tiedän kyllä, mistä tämä komentelu on opittu. Hänen äitinsä on vielä pahempi, käy jopa sääliksi tyttöystävän isää, kun häntä viedään kuin litran mittaa. Aluksi hän vaikutti aivan ihanalta, mutta mitä pidempään suhde on jatkunut, niin sitä enemmän on tätä komentelua alkanut tulemaan. Olen pari kertaa yrittänyt ottaa asian puheeksi, mutta on suuttunut. Ikää meillä molemmilla 23v. Millaisia kokemuksia, voiko tuollaisesta ns. rahoittua ja luonne tasaantua vai meneekö kahjommaksi iän myötä?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme siis asu vielä yhdessä, mutta paljon vietämme aikaa toisemme luona. Aluksi oli pyyntöjä, että voisitko tehdä, voisitko laittaa, jne. Nykyisin on tee, laita, mikset tehnyt, laittanut, jne. Eli koko homma on muuttunut kohteliaista pyynnöistä käskemiseksi. Ja tapahtuu siis kaikissa arkisissa asioissa, eikä kyse ole siitä, ettenkö itse osaisi näitä tehdä ja tekisi. Jos leffaa katsotaan sohvalla, niin koko ajan pitäisi olla hyppäämässä hakemassa hänelle jotain ja hän itse istuu hyvässä asennossa sohvalla, on sitten kyse sipsien hakemisesta, juotavasta, villasukista, jne. Viimeisimpänä on alkanut tulemaan kysymyksiä, jos olen vaikka jäänyt luentojen jälkeen vielä kampukselle, että missä olin, kenen kanssa, jne. Ja nämäkin kysytään aika agressiivisella äänensävyllä, ei vain tiedustellen. Riitoja on tullut viime aikoina aika paljon ja 100% riidoista on hänen aloittamia, jonka jälkeen alkaa mökötys. Kovin pitkään ei tätä jaksa, jos mitään valoa ei ole tunnelin päässä. Yhdessä ollaan oltu noin vuosi.

Ap

Käyttäydytkö edelleen samalla tavalla kuin sinkkuaikoina, ilmoitatko että on sellainen ja sellainen meno tulossa vai lähdetkö vaan ilmoittamatta?

Vierailija
42/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei näe sinua luotettavana, itseäsi ja perhettä johtamaan kykenevänä miehenä vaan lapsena tai koirana. Yleensä näihin on valitettavasti ihan syy, eli mies ei ole luotettava ja perhettä johtamaan kykenevä mies. Silloin ei pitäisi mennä suhteeseenkaan, mutta aika moni nuori nainen ei tajua tätä ennen kuin on kokenut suhteen sen mieslapsen kanssa ja ajautunut tuohon turhautumiseen, että eihän tästä tule mitään. Toiset sitten jäävät, kuten tämä äiti, nykynuorista aika moni eroaa ja jatkaa sinkkuna eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jatkuva seksuaalinen hyväksikäyttö ihan tuhoaa naisen terveyttä ja hyvinvointia, eli ethän myrkytä naista spermallasi.

Vierailija
44/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli komentelevaa akka. Laitoin sen ovesta ulos. Vaikka oli keittiö siisti niin se komenteli että tiskaa tuo yksi lasi ja laita kaappiin. Sanoin ettei sitä tarvii tiskata koska juon siitä usein. Siitä se suuttui ja raivosi. En vaan jaksanut joten sanoin että tää suhde loppuu nyt.

Vierailija
45/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista akoista ei ole kuin harmiksi. Yksi vinkki: tee itsesi hyödyttömäksi niin hän jättää sinut oma-aloitteisesti….sitten tee ghostaus etkä enää kuule etkä tiedä hänestä mitään. Ja olet vapaa.

Vierailija
46/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuttavapiirissä parikin kaveria, joilla on todella pahansisuiset vaimot. Ei muutu, meno tulee entistä hullummaksi. Toisen nainen tulee ja menee miten tahtoo, mies hoitaa lapset, kodin, jne. käytännössä täysin yksin. Nainen ei päästä miestä esim. saunailtoihin, mutta itse käy kaikki festarit läpi ja on usein yöelämässä. Nainen suorastaan alistaa tätä miestä., tosin ei makuuhuoneessa, koska naista ei kiinnosta ne puuhat. Mies kävi kolmannen lapsen jälkeen salaa katkaisemassa piuhat, ettei tulisi enempää lapsia, kun nainen oli sanonut, että haluaa vielä ainakin pari lasta. Mies joskus tilitti, että nainen oli hänelle jonkun riidan päätteeksi sanonut, että jos kaveri päättää hakea eroa, niin nainen pitää huolen, ettei mies näe lapsia enää koskaan. Ei ole terve suhde, mutta mies ei myöskään näe poispääsyä siitä. Ehkä sitten, kun lapset muuttavat pois kotoa.

Yksinhuoltajuuteen pitää olla painavat syyt. Tiedän kun olen itse saanut käräjiltä yksinhuoltajuuden ja sen saa vain jos mies on esim. syyllistynyt väkivalta rikokseen ja elää arvaamattomasti aiheuttaen lapselle turvattomuutta. Äiti ei voi estää lapsen ja isän suhdetta jos isä on ns. tavallinen mies. Yksinhuolto ja tapaamisten rajoitukset myönnetään vain painavista syistä. Ikävää, että on ihmisiä ketkä sitten ilman syytä uhkailee lasten pois ottamiselta. Äitinä olisin vain onnellinen jos lasten isä olisi kykenevä. Yksinhuoltajalla ei todellakaan ole mahdollisuuksia mihinkään festareilla käynteihin ja vastaaviin. 

Tiedä sitten, että olisiko tuo naisen uhkaus onnistunut oikeasti, tuskin. Mutta kun tämä kaverini oli jo valmiiksi kuin "piesty koira", otti hän uhkauksen tosissaan ja se pelon aiheuttaminen varmaan oli naisen suunnalta tarkoituskin. Ja toimihan se, mies on edelleen tässä suhteessa.

t. sama

Vierailija
47/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme siis asu vielä yhdessä, mutta paljon vietämme aikaa toisemme luona. Aluksi oli pyyntöjä, että voisitko tehdä, voisitko laittaa, jne. Nykyisin on tee, laita, mikset tehnyt, laittanut, jne. Eli koko homma on muuttunut kohteliaista pyynnöistä käskemiseksi. Ja tapahtuu siis kaikissa arkisissa asioissa, eikä kyse ole siitä, ettenkö itse osaisi näitä tehdä ja tekisi. Jos leffaa katsotaan sohvalla, niin koko ajan pitäisi olla hyppäämässä hakemassa hänelle jotain ja hän itse istuu hyvässä asennossa sohvalla, on sitten kyse sipsien hakemisesta, juotavasta, villasukista, jne. Viimeisimpänä on alkanut tulemaan kysymyksiä, jos olen vaikka jäänyt luentojen jälkeen vielä kampukselle, että missä olin, kenen kanssa, jne. Ja nämäkin kysytään aika agressiivisella äänensävyllä, ei vain tiedustellen. Riitoja on tullut viime aikoina aika paljon ja 100% riidoista on hänen aloittamia, jonka jälkeen alkaa mökötys. Kovin pitkään ei tätä jaksa, jos mitään valoa ei ole tunnelin päässä. Yhdessä ollaan oltu noin vuosi.

Ap

Ei tuollaista juoksutusta tarvitse sietää. Keskustele tyttöystävän kanssa ja laita rajat, että homman  pitää muuttua. Olet itsekin väsynyt ja haluat rentoutua, ei kenenkään tarvitse aikuiselle ihmiselle mitään sipsejä hakea. Minusta voit sanoa, että hän voi hakea sipsit itse, sinäkin tarvitset lepoa. Älä passaa. Jos hän ei halua muuttua niin voi olla, että ero tulee jokatapauksessa. Mutta ainakin olet kommunikoinut ja kertonut mitä oman pääsi sisällä liikkuu. Kannattaa käydä se vaikea keskustelu jos tyttöystävä on tärkeä sinulle. Mutta kotityöt siis pyykinpesut ja muut sellaiset sinulta pitäisi aikuisena sujua ilman, että tyttöystävän tarvii vahtia teetkö niitä. Vetäisin rajan tuohon pompottamiseen ja ottaisin vastuun noista muista jokaisen aikuisen velvollisuuksiin kuuluviin asioihin. Tyttöystävän näkökulmasta jos et tee kotiöitä niin hän voi pelätä, että ne on tulevaisuudessa hänen harteillaan joten siksi ehkä yrittää myös pomottaa. Se ei tietenkään ratkaise asiaa, mutta on hyvin tyypillinen riidan aihe parisuhteessa. 

Vierailija
48/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riitoja on tullut viime aikoina aika paljon ja 100% riidoista on hänen aloittamia, jonka jälkeen alkaa mökötys. Kovin pitkään ei tätä jaksa, jos mitään valoa ei ole tunnelin päässä. Yhdessä ollaan oltu noin vuosi."

Nyt vain kissa pöydälle ja sanot hänelle suoraan että tämä ei ole sellainen suhde jonka sinä haluat ja jossa sinä olet onnellinen. Ja että suhde loppuu jos mikään ei muutu näissä asioissa.

Kyse ei siis ole siitä tekeekö hän tai sinä jotain oikein tai väärin vaan siitä oletko onnellinen. Tämän kun pitää kaiken keskiössä niin se ei mene siitä kinasteluksi että onko joku määräily oikein tai tarpeellista. Ihan sama onko vai ei, jos se aiheuttaa sen että sinä et ole onnellinen niin suhde ei ole silloin toimiva. 

Vierailija
49/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei näe sinua luotettavana, itseäsi ja perhettä johtamaan kykenevänä miehenä vaan lapsena tai koirana. Yleensä näihin on valitettavasti ihan syy, eli mies ei ole luotettava ja perhettä johtamaan kykenevä mies. Silloin ei pitäisi mennä suhteeseenkaan, mutta aika moni nuori nainen ei tajua tätä ennen kuin on kokenut suhteen sen mieslapsen kanssa ja ajautunut tuohon turhautumiseen, että eihän tästä tule mitään. Toiset sitten jäävät, kuten tämä äiti, nykynuorista aika moni eroaa ja jatkaa sinkkuna eteenpäin.

Olen eri mieltä. Jos normaali nainen ei näe miestä luotettavana, hän jättää miehen. Nainen voi hetken katsella nysväämistä, jonka jälkeen se on bye bye. Jos naisella on narsistin piirteitä, alkaa hän käyttäytymään, kuten ap:n nainen.

Vierailija
50/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kiertoon laittoa. Nuorella on aikaa vielä etsiä sopivaa puolisoa.

Vierailija
51/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen eri mieltä. Jos normaali nainen ei näe miestä luotettavana, hän jättää miehen. Nainen voi hetken katsella nysväämistä, jonka jälkeen se on bye bye. Jos naisella on narsistin piirteitä, alkaa hän käyttäytymään, kuten ap:n nainen."

Juuri näin. Pomottaja ei halua että toinen lähtee, hän haluaa toisen valtaansa ja että hän nimenomaan ei lähde. Kukaan ei halua pitää epäluotettavaa puolisoa.

Vierailija
52/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuttavapiirissä parikin kaveria, joilla on todella pahansisuiset vaimot. Ei muutu, meno tulee entistä hullummaksi. Toisen nainen tulee ja menee miten tahtoo, mies hoitaa lapset, kodin, jne. käytännössä täysin yksin. Nainen ei päästä miestä esim. saunailtoihin, mutta itse käy kaikki festarit läpi ja on usein yöelämässä. Nainen suorastaan alistaa tätä miestä., tosin ei makuuhuoneessa, koska naista ei kiinnosta ne puuhat. Mies kävi kolmannen lapsen jälkeen salaa katkaisemassa piuhat, ettei tulisi enempää lapsia, kun nainen oli sanonut, että haluaa vielä ainakin pari lasta. Mies joskus tilitti, että nainen oli hänelle jonkun riidan päätteeksi sanonut, että jos kaveri päättää hakea eroa, niin nainen pitää huolen, ettei mies näe lapsia enää koskaan. Ei ole terve suhde, mutta mies ei myöskään näe poispääsyä siitä. Ehkä sitten, kun lapset muuttavat pois kotoa.

Yksinhuoltajuuteen pitää olla painavat syyt. Tiedän kun olen itse saanut käräjiltä yksinhuoltajuuden ja sen saa vain jos mies on esim. syyllistynyt väkivalta rikokseen ja elää arvaamattomasti aiheuttaen lapselle turvattomuutta. Äiti ei voi estää lapsen ja isän suhdetta jos isä on ns. tavallinen mies. Yksinhuolto ja tapaamisten rajoitukset myönnetään vain painavista syistä. Ikävää, että on ihmisiä ketkä sitten ilman syytä uhkailee lasten pois ottamiselta. Äitinä olisin vain onnellinen jos lasten isä olisi kykenevä. Yksinhuoltajalla ei todellakaan ole mahdollisuuksia mihinkään festareilla käynteihin ja vastaaviin. 

Tiedä sitten, että olisiko tuo naisen uhkaus onnistunut oikeasti, tuskin. Mutta kun tämä kaverini oli jo valmiiksi kuin "piesty koira", otti hän uhkauksen tosissaan ja se pelon aiheuttaminen varmaan oli naisen suunnalta tarkoituskin. Ja toimihan se, mies on edelleen tässä suhteessa.

t. sama

En usko, että olisi onnistunut. Jos tulee vielä puhetta niin kerro kaverillesi, että ei se äiti voi estää lapsia tapaamasta isäänsä ilman painavaa syytä. Eikä kukaan normaali äiti edes halua tuohon tilanteeseen missä on totaali yh. Ihmisillä on ruusunpunainen kuvitelma siitä mitä se yh:n arki on. Siihen kyllä loppuisi festareilla notkumiset. Ihmiset ei yleensä tajua minkalaista palvelua ne toiselta saa ennenkuin sitä ei enää ole. Olen itse tilanteessa, jossa joudun pyytämään lapsen isälle valvotut tapaamiset kun kyseessä on väkivalta rikokseen syyllistynyt henkilö ja se tarkoittaa sitä, että en voi lähteä minnekkään vaan olen yksin vastuussa lapsesta. Vaikka ns. voitinkin huoltajuuden niin ei se tunnu siltä, että on juhlinnan aika vaan ymmärrän, että olen yksin vastuussa. Kun olisikin isä edes sellainen, joka voisi ottaa lapsen edes viikonloppuna vaan ei. 

Vierailija
53/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vinkkini on että eroa nyt. Olette erilaiset persoonat ja sinun luontainen persoonasi ei selvästikään miellytä naista, joten turha pakottaa. Pakottamalla tulee vain paskaa.

Vierailija
54/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen MGTOW liikettä

Vierailija
55/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Jos normaali nainen ei näe miestä luotettavana, hän jättää miehen. Nainen voi hetken katsella nysväämistä, jonka jälkeen se on bye bye. Jos naisella on narsistin piirteitä, alkaa hän käyttäytymään, kuten ap:n nainen.

Läheisriippuva ei lähde edes väkivaltaisesta suhteesta, miksi lähtisi epäluottamuksen vuoksi? 

Vaatii aika paljon ballseja valita tietoisesti sinkkuelämä ja yksinäisyys. Kaikki naiset ja sukulinjat eivät ole tuota transitiota vielä onnistuneet tekemään vaan jumittavat edelleen jossain parisuhdekuplassa, joka on täysin paska ja epätyydyttävä, jopa vahingollinen.

Narsistiksi leimaaminen on aika kovaa ja kertoo paljon sinusta.

Vierailija
56/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap poraa palstalla? On siinä kristitty valkoinen hetero mies ...

Elämme yhteiskunnassa missä valkoisella heteromiehellä ei enää ole oikeutta toimia perheen päänä. Se oikeus on vain vähemmistöihin kuuluvilla miehillä.

Meinaatko, että homomiehillä olisi oikeus toimia perheensä päänä? Kummanko miehen, kun heitä opn kaksi?

Vierailija
57/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme yhteiskunnassa missä valkoisella heteromiehellä ei enää ole oikeutta toimia perheen päänä. Se oikeus on vain vähemmistöihin kuuluvilla miehillä.

Perheen joenpää eli lähde eli "pää" on se, joka elättää perhettä. Jos valkoinen heteromies ei elätä niin sitten hän ei ole perheen "pää" eli lähde. Elättäjä ei myöskään ole pomo, vaan puolisto ovat alamaiset toisilleen, mies naiselle ja nainen miehelle, ja molemmat ovat jumalan kuvia. 

I hope this helps

Vierailija
58/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos komentelu on epäreilua eli teet puolet kotitöistä, pakene. Jos lintsaat kotitöistä, niin hyvä että komentelee sut tavoille.

Vierailija
59/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla vasta 60v kun ne pirulliset vaihdevuodetkin takana.  PMS oireyhtymä voi tehdä naisista  myös  fyysisesti väkivaltaisia josta saa tuta niin lapsi kuin mieskin.  On tutkittu naisvankien tehtyjä  rikoksia- yhteyksiä on PMS oireyhtymän.    ( täysikuu myös vaikuttaa molempien sukupuolten tekemiin  rikoksiin)

Kiinnitäpä huomiosi onko räjähdysherkkyys mm. ovulaation aikoihin?   onko siivousvimmaa, rintojen  nestekertymää, nestekertymää koko kehoon, lyömistä, huutamista, maanista puuhastelua,  ruokailussa erityisiä himoja- jollain suolainen ruoka, toisella mm suklaa.

Sanoisin jos oireet voimakkaat    - se vaan jatkuu. Etsi neito jolla hyvin vähäiset - vielä siedettävä kuukautisvaiheiden oireet- jokaisella jotakin,  mutta ennemmin muu ärtymys, pikku tiuskaissut kuin vakavampaa,  kuormittavampaa.

Mutta ihan  luonneasiakin voi olla.  Mielensairauksia ( eri kuin mielisairaus). On olemassa ns ihan puhtaasti v...maisia ihmisiä   jotka haluavat päteä syystä tai toisesta, alentaa, päteä, alistaa jne.

Vaihtaisin sinuna... harkitse. Näemmä suvussa sikiää....

Vierailija
60/110 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mikset sano että hae itse tai kerro että jäin koululle henkilön x seuraan. Kai teet pyytämättä ja muistuttamatta osasi eli puolet kotitöistä, kauppakäynneistä, ruuasta, siivouksesta ym?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi