Kuinka saada lapselle vapautus pakkoruotsista?
Minä ja lapsi molemmat näemme ruotsin opiskelun täysin turhana (mitä se on) ja mielummin lapsi käyttää vapautuvan ajan tärkeiden aineiden opiskeluun
Kommentit (193)
Ap:lla ei ole lapsia ja itse hän on niin tyhmä ettei osaa edes suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on itse sitä mieltä ettei ruotsia kannata opiskella ja on syöttänyt tuon ajatuksen myös lapselleen, niin ei kais se ruotsienkielen opiskelu kiinnostele. Jatkoa ajatellen kannattaa muistaa, että aika moneen valtion/kunnan virkaan ja moneen muuhunkin työpaikkaan vaaditaan sekä suomen- että ruotsinkielen taito.
Tarvitaan paperilla ja muodon vuoksi. Todellisuudessa hyvin harva osaa ruotsia tai joutuu kommunikoimaan ruotsiksi oikeastaan koskaan. Suomalaisia alistetaan pakkoruotsilla. Ruotsissa asuu hyvin paljon suomalaisia, muttei ruotsalaisilta vaadita pakkosuomea. Hehän ovat parempaa väkeä, ei sellaista sovi vaatia.
Kaikista kummallisinta on että Suomessa asuvien ruotsalaisten ei ole pakko osata suomea, vaativat palvelua ruotsiksi! Tämä jos mikään on suomalaisten syrjintää!
Ei tosiaan moni osaa ruotsia vaikka yliopistossa asti opiskellut.
Yhtälailla suomenruotsalaiset opiskelevat Pakkofinskaa. Ja yhtä tasokasta opetusta kuin se ruotsinkieli joissain pikkukaupungeissa: opettaja joko osaa tai ei osaa kieltä itse.
Katsos kun asuvat Suomessa, mutta suomalaisten on pakko-opiskeltava apartheidpakkoruotsia Suomessa.
Ilman kuulumistamme Ruotsiin suomalaiset olisivat samanlaisia vartti R Y S S I Ä kuin baltit.
Vapahtajasyndrooma. Venäjä ja ruotsi on aivan yhtä paskoja💩 alistajia. Jättäkää suomalaiset jo rauhaan.
Suomalaisilla on kirjaimellisesti Tukholma-syndrooma.
Koulut on näköjään jätetty käymättä mutta yritä silti tutustua maamme historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsi perustelee sen turhaksi?
Muista, kun päätät lapsesi asioista, että Ruosti ja Saksa ovat suurimmat kauppakumppanimme.
Jos haluaa isona norjaan tienaamaan, niin pakkoruotsi on ihan hyvä lähtökohta.
Pakkoruotsi kuuluu samaan kieliperheeseen norjan, tanskan ja islannin kanssa, sekä saksan.
Haloo? Lähtikö kaikki pakkoruotsilaiset katsomaan välikysymyskeskustelua?
Tuonkin pakkoruotsin tilalla voisi olla valinnainen kielenopiskelu, että voisi opiskella sellaista kieltä joka kiinnostaa. Esim. (lisä)englanti, ranska, saksa tai ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuonkin pakkoruotsin tilalla voisi olla valinnainen kielenopiskelu, että voisi opiskella sellaista kieltä joka kiinnostaa. Esim. (lisä)englanti, ranska, saksa tai ruotsi.
Keksi joku omaperäinen mielipide. Kuka sen maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on itse sitä mieltä ettei ruotsia kannata opiskella ja on syöttänyt tuon ajatuksen myös lapselleen, niin ei kais se ruotsienkielen opiskelu kiinnostele. Jatkoa ajatellen kannattaa muistaa, että aika moneen valtion/kunnan virkaan ja moneen muuhunkin työpaikkaan vaaditaan sekä suomen- että ruotsinkielen taito.
Tarvitaan paperilla ja muodon vuoksi. Todellisuudessa hyvin harva osaa ruotsia tai joutuu kommunikoimaan ruotsiksi oikeastaan koskaan. Suomalaisia alistetaan pakkoruotsilla. Ruotsissa asuu hyvin paljon suomalaisia, muttei ruotsalaisilta vaadita pakkosuomea. Hehän ovat parempaa väkeä, ei sellaista sovi vaatia.
Kaikista kummallisinta on että Suomessa asuvien ruotsalaisten ei ole pakko osata suomea, vaativat palvelua ruotsiksi! Tämä jos mikään on suomalaisten syrjintää!
Ei tosiaan moni osaa ruotsia vaikka yliopistossa asti opiskellut.
Yhtälailla suomenruotsalaiset opiskelevat Pakkofinskaa. Ja yhtä tasokasta opetusta kuin se ruotsinkieli joissain pikkukaupungeissa: opettaja joko osaa tai ei osaa kieltä itse.
Katsos kun asuvat Suomessa, mutta suomalaisten on pakko-opiskeltava apartheidpakkoruotsia Suomessa.
Ilman kuulumistamme Ruotsiin suomalaiset olisivat samanlaisia vartti R Y S S I Ä kuin baltit.
Vapahtajasyndrooma. Venäjä ja ruotsi on aivan yhtä paskoja💩 alistajia. Jättäkää suomalaiset jo rauhaan.
Se on pääministerinkin auttavalla kielitaidolla mukavampi kutsua skandinaaveja Rovaniemelle turvallisuuskonferensseihin.
Hurrihomot helvettiin Suomesta.
Eikö se nykyaikana onnistu ihan sillä, että jättää opiskelematta? Eihän nelosia enää anneta, saati, että jäisi luokalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nykyaikana onnistu ihan sillä, että jättää opiskelematta? Eihän nelosia enää anneta, saati, että jäisi luokalle.
Tämä toimii.
Itse vain vittuilin ja haistattelin hurrihuora opettajalle. Kesti pari kk kunnes sanoi tunnin jälkeen että päästää läpi jos vaan olen hiljaa ja teen muita läksyjä.
Aika ala-arvoista keskustelua. Se osoittaa, että pakkoruotsin vastustaminen kiinnostaa enimmäkseen sivistymätöntä kansanosaa.
Kun katselen nykyään tv:tä olen tullut siihen tulokseen, että suomalaiset miehet ovat homoimpia koko maailmassa.