Minkä maalainen mies sulla on? (Muu kuin suomalainen).
Kommentit (27)
Vierailija:
Oletteko itse ylipainoisia? Mietin vain, miten olette ajautuneet vieraille markkinoille...Eikä tarvi suuttua, kunhan kyselen
Olen pieni ja hoikka, 150 cm, 42 kg.
- somalialaisen vaimo
Vierailija:
Oletteko itse ylipainoisia? Mietin vain, miten olette ajautuneet vieraille markkinoille...Eikä tarvi suuttua, kunhan kyselen
Panin merkille että monella ulkomaalaisella miehellä oli erittäin viähättäviä naisia mukanaan. Ihmettelen misää näitä lihavia naisia näette?
Tieda sitten mista se oikeesti kotoisin on. Meilla on juuri nyt kauhea kadenvaanto, etta minka maan kansalaisiksi lapset tulevat.
Nyt niilla on vain Amerikan kansalaisuus.
Mieheni ei missään tapauksessa katselisi ylipainoista naista, joka ei huolehdi itsestään... hänellä on aika tarkat kriteerit, koska on itsekin hyvännäköinen ja menestyvä ;)
Mistä ihmeestä jotkut saavat näitä ajatuksia, että ulkomaalaiset ottaisivat jotain jämiä...??? Käsittämätöntä sontaa.
Kysymyksesi nousee esille aina näissä aiheissa, ja nyt oli yllättävää vain se, että vasta tässä kohdassa:)
Rumimmin ylipainoistani ovat puhuneet muuten tosi luuserisuomalaiset, pubien kaljamahaiset ääliöt ja niihin verrattavat vähä-älyiset napanöyhtänsä tonkijat. Suomalaiset miespuoliset hyvät ystäväni ovat mukavia ja positiivisia ihmisiä, samoin heidän puolisonsa - eikä kokoni ole koskaan ollut mikään keskustelunaihe, ellen itse ole maininnut jotain ensin.
kun seukkasin suomalaisen kanssa aikaisemmin, meillä oli enempi kulttuuriristiriitoja kuin tässä nykyisessä suhteessani. Nämä asiat ovat hyvin yksilöllisiä, mikä sopii toiselle, ei sovi taas toiselle.