Miksi et käytä vilkkua liikenteessä
Kommentit (28)
Käytän- en käytä-käytän-en käytä...
Vierailija kirjoitti:
Imatralla on satamiljoonaa liikenneympyrää eikä kukaan ikinä noudata niissä väistämissääntöjä, se menee jolla on eniten pokkaa ja pestyin auto.
Itsekin kyllä autuaasti olen ne säännöt unohtanut kun autokoulusta jo jonkun aikaa, mutta sentään yritän väistää varmuudenvuoksi vähän kaikkia ja muistaa ajoissa ne vilkut.
Just jokuaika sitten silmille lävähti Imatran väestörakenne. Lähemmäs 40% taisi olla jo 70v. Että ehkä se jotain selittääpi. Ja miksi Prismassa on jokapäivä koko Etelä-Karjalan vanhusväestö, menevät sinne liikenneympyrästä käyttämättä vilkkua.
On niin vaikeaa muistaa että ympyrässä olevalla on etuajo-oikeus. Etenkin kun kaikissa sisään vievissä kaistoissa on kärkikolmiot. Ei millään voi selvitä siitä informaatiotulvasta.
t. Pappa88v
Minua ei haittaa se, että muita vtuttaa.
Vilkku takaa hajosi tänään tien päällä. En ehdi korjauttaa ennen kuin viikonloppuna tai ensi viikolla.
Näprään ajaessa mieluummin pippeliäni kuin vilkkuviikseä.
BMW 530d
Ensinnäkin: en omista autoa. Ja jos omistaisinkin, niin todellakin käyttäisin joka käännöksessä. Pienimmissäkin. En tajua ihmisiä, varsinkaan nyky nuorisoa, jotka EIVÄT käytä vilkkua, kun on pieni kääntö, esim jonkun kaupan parkkipaikalle/sieltä pois. Eikä muuallakaan. He eivät sitten omista oikeaa ajokorttia. Senhän voi väärentää helpolla nykyään. Kuten kaikkea muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Bemarijonnilla sitä ei ole.
Vilkku on Bemareissa maksullinen lisävaruste, eikä ko. merkkisen auton omistajilla ole varaa sellaiseen luksukseen.
Mitä se muille kuuluu, minne olen menossa? Ihme kyyliä