Nainen otatko suihin yhden illan suhteessa
Otatteko suihin yhden yön suhteessa ja annatteko naida paljaalla kullilla pilluun tai peräaukkoon jos teidän ehkäisy on kunnossa?
Kommentit (3)
Olen kyllä ottanut suihin sellaisilta miehiltä yhden illan tapaamisissa joiden tiedän olevan parisuhteessa ja jotka ovat jotenkin tuttuja.
Myös annan naida paljaalla ja laueta sisään pilluun tai peräaukkoon koska minulla on kierukka. Ihan tuntemattomilta en kyllä ota suihin enkä anna naida muuten kuin kondomin kanssa.
Muistuu tässä mieleen menneiden vuosien tyttöajat kun silloin vielä kylillä ja kaupungilla nuoret alta kaksikymppiset pojat ajeli iltaisin ja viikonloppuisin pillurallia vanhoilla auton rotiskoillaan ja me tytöt tietenkin haluttiin kyytiin.
Pojat pysähtelivät tyttöjen kohdilla ja tarjosivat kyytiä ja ehdottelivat hinnaksi vähintäänkin pusuja, mutta rohkeimmat, että runkkaisimme heitä tai jopa suihin ottoja jotkut ehdottivat.
Kun siinä pojat sitten tarjoilivat siidereitä ja jotkut väkevämpiäkin paukkuja, niin rohkeus lisääntyi ja kyllähän siinä iltojen mittaan tuli runkattua auton takapenkillä muutamankin pojan kullista mällit paperinenäliinan päälle.
Täytyy myöntää, että on tullut otettua auton takapenkillä myös suihin useammaltakin pojalta noina aikoina. Eihän nuoret kiimaiset pojat kauaa kestäneet sitä kun kielellä lipoi terskaa ja runkkasi samalla kullin vartta. Nopeimmillaan mälli saattoi lentää jo muutaman runkkausvedon jälkeen.
Joskus nuo suuhun tulleet spermat jopa nieltiin, mutta yleensä ne syljettiin nenäliinaan.
Sperman maku tuli jo silloin tutuksi ja kyllä nykyäänkin tulee aina välillä otettua aviomieheltä suihin oikein kunnolla, mutta eipä ole kertonut, että tätä on kyllä harjoiteltu kovasti silloin nuorena naisena.
Joskus otan joskus en. Jos olen 100% varma että saan itsekin tyydytyksen niin voin ottaa, mutta useimmiten kuitenkin niin päin että ensin minulle ja jos miehellä intoa riittää niin voin hyvin ottaa suihin. Kortsua kyllä käytetään naidessa vaikka muukin ehkäisy on käytössä.