Kauheaa, miten pitkäaikaistyöttömiä piinataan.
Olen erittäin koulutettu ja työkokemusta on. En saa edes yksinkertaisia töitä, koska lähtisin tietenkin heti koulutustani ja kokemustani vastaaviin töihin, jos vain niitä saisin. Kyllä on työllistyminen surkealla tolalla Orpo / Purran hallituksen aikana.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole pakko tehdä töitä jos ei halua
Suomessa ei myöskään voi tehdä töitä vaikka haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi seuraava hallitus piinaa vielä enemmän.
Kyllä. Nykyinen hallitus ei sinänsä piinaa työtöntä samalla tavalla kuin demarit. Ihmetyttää toisaalta, miksei sosiaalidemokraatti ole työttömän puolella. Ai niin, nehän ne just ovatkin niitä sosiaalitanttoja. Sanoohan sen jo puolueen nimikin. Hyi hitto.
P.S. En kannata yhtäkään puoluetta
Demuja vastaan äänestäminen!
Vierailija kirjoitti:
2,5 vuotta työttömänä, ikä yli 50 v, nyt syksyllä sain yhtäkkiä oman alan töitä. Nöyräksi ja kiitolliseksi vetää. Sen voin taata, että aika paljon pitää olla vikaa, että valittaisin mistään asiasta työssäni. Siinä mielessä olin hyvä rekry. Ehkä.
En nyt tiedä tarviiko kenenkään olla nöyrä ja kiitollinen siitä, että hyväksytään mukaan yhteiskuntaan eikä pidetä ulkopuolella kuin koulukiusattua. Kaikille kuuluu oikeus osallistua, en itse aio olla kiitollinen siitä, jos minulle se sallitaan. Minusta mulle kuuluisi vakituinen työpaikka aivan yhtä lailla kuin monella muulla on. En ole yhtään huonompi, tai he parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENEVITTUUN LÄSSYTTÄMÄSTÄ KETÄÄN EI KIINNOSTA !