Miten reagoisit, jos lentokentän lähtöselvitysjonossa joku kiilaisi eteesi?
Kommentit (24)
Sanoisin, että anteeksi olin tässä ennen sua ja pyytäisin siirtymään taakseni.
Olen sellainen niskaanhengittäjä, että ei minun ja edellisen väliin mahtuisi kiilaamaan ilman sorkkarautaa.
Minulla on kantava ääni. Ilmottaisin kiilaajalle jonon loppupään olevan takanapäin, herra/ rouva on hyvä ja siirtyy sinne. Ainakin ympärillä olevat matkustajat kiinnittävät kiilaajaan negatiivista huomiota ja se on kiilaajalle tosi noloa. Mikäli asia ei heti mene jakeluun, korotan ääntäni ja huomautan uudestaan. Lentokentällä kaikuu kivasti, ei tuohon paljoa tarvita.
Asun maassa, jossa ihmiset kiilaavat eteen koko ajan. Viimeksi lauantaina nuori mies marssi ostoksineen suoraan eteeni ruokaupan kassajonossa. Sanoin, että minä olin tässä ensin ja siirryin hänen eteensä. Toimisin samoin ihan missä tahansa jonossa.
Minä olen kiilannut. Oli pakko.
Kiltit tytöt pääsee taivaaseen ja tuhmat minne vaan, myös ajoissa lennolle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kiilannut. Oli pakko.
Kiltit tytöt pääsee taivaaseen ja tuhmat minne vaan, myös ajoissa lennolle.
No sinähän se melkoinen kovis olet, kun olet uskaltanut etuilla jotain mummoa lentokentällä. Joko on omaelämäkerta tekeillä, niin päästään lukemaan lisää näistä uroteoista?
Yleensä sanon näille että miehet ensin, ole hyvä.
Sanoisin varmaan, et tiedätkö mikä on jono?
En oo ollut lähtöselvitysjonossa varmaan kymmeneen vuoteen. Oon tehnyt sen netissä tqi nykyään mulla on automaattinen lahtöselvitys.
Turvatarkastusjonossa mulla on yleensä sen verran aikaa, ettei stressaa vaikka joku kiilaa, muttei tarvi turhaan odotella portillakaan.
Samaan koneeseen sitä kuitenkin mennään, sama kai se on missä järjestyksessä. Meilläpäin on sanonta: siat edellä, paimenet perässä.
Heittäisin jonosta. Tosin lähtöselvitykseen ei ole viime vuosina tarvinnut jonottaa kun sen voi tehdä jo himassa
En jaksaisi reagoida mitenkään. Kyllä sinne koneeseen pääsee joka tapauksessa.
Nauraisin, kun katselisin kiilaajaa siellä selvitysalueen toisella puolella. Eihän kukaan vähänkään kartalla oleva enää nykyisin tee selvitystä kentällä.
Ahneet ja apinat ensin. En ole kumpaakaan, joten senkun menee, jos se hänelle on niin tärkeää.
"Hei napero, jonon pää on tuolla!"
Tämä ei ollut lähtöselvitysjono vaan oltiin nousemassa koneeseen Varsovasta Bakuun. Siinä oli 15 hengen lössi, jotka kasuaalisti liittyivät jonoon sivusta. Jollain puolalaiselta näyttäneeltä ja kuulostaneelta mieheltä paloi käpy ja alkoi opastaa tätä intia/bangladesh/pakistan/jostain tuolta päin ollutta ryhmää. Kertoi mikä jono on ja kuinka se toimii. Kiltisti köpöttelivät jonon päähän. Ihanaa että joku puuttui, kun yleensä kaikki (minä mukaanlukien) vaan ärsyyntyneenä huokailee ja pyörittelee silmiä.
Uskoisin että tyypillä on hyvä syy...
Tyytyisin osani, korkeintaan pyörittelisin silmiäni. Minun eteeni kiilataan joka jonossa, joten se ei ole mitenkään uutta eikä tavatonta.