Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jättänyt tyttöystäväsi, kun olet kuullut hänestä halventavia juoruja?

Vierailija
14.09.2026 |

Ihastuin naiseen, mutta jätin hänet, kun kuulin hänestä halventavia juoruja. Myöhemmin selvisi, että ne ovat perättömiä.

M 28v

Oletko jättänyt tyttöystäväsi, kun olet kuullut hänestä halventavia juoruja?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin opiskelija-asuntolassa ja siellä asui ryhmä opiskelijota, jotka olivat innokkaita juoruilijoita. Minunkin parisuhdettani he yrittivät rikkoa mustamaalaamalla minua. Onneksi mieskaverini ei uskonut.

Vierailija
22/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt. 

Olin alkanut tapailla viehättävää nuorta naista, mutta onneksi kuulin sen seurustelleen aiemmin kongoloidin kanssa! Onneksi homma ei ehtinyt edetä pitemmälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kiihkeän friidun ja otin luokseni asumaan. Hänestä puhuttiin kaikenlaisia juttuja, mutta en välittänyt. Kerran sitten tulin keikkahommastani aikaisemmin, koska olimme saaneet urakan valmiiksi jo torstai-iltana, joten ajelin yöllä kotiin. Tulin kotiin n. yhden aikaan ja näin pihassa oudon auton. Olohuoneen ikkunasta kajasti valoa takapihalle. Kiersin katsomaan, ja mitä näin: Sohvalla nussi terveysaseman botswanalainen lääkäriharjoittelijamies tyttöystävääni - paljaalla mustalla kullillaan. Kiersin varovasti etuovesta sisään ja karjaisin olohuoneen oviaukolta: Ulos heti molemmat! Kyllä saivat vauhtia. 

Vähälläpä ne päästit!

Vierailija
24/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ihmiset yrittivät juoruta miehelleni ja muille, että minulla oli salasuhde vieraan miehen kanssa. Niitä harmitti, kun eivät saaneet rikottua avioliittoani.

Vierailija
25/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei luulin jo että tämä pöpipää jätti palstan.

Vierailija
26/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt. 

Olin alkanut tapailla viehättävää nuorta naista, mutta onneksi kuulin sen seurustelleen aiemmin kongoloidin kanssa! Onneksi homma ei ehtinyt edetä pitemmälle!

Sama, mutta neiti oli kuljeskellut jonkun irakin kanssa. Onneksi kuulin siitä.

Vierailija
27/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies ei jätä tyttöystäväänsä  juorujen tähden.

Vierailija
28/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et viitsinyt itse selvittää totuutta vaan uskoit perättömiin juoruihin? Onneksi se nainen pääsi sinusta eroon...

Kuulin ne luomakunnan kruunulta. Ennemmin uskon sellaista kuin heikompaa sukupuolta.

Vierailija
29/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan jätä ketään juorujen vuoksi 🤔

Vierailija
30/34 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt. 

Sama, mutta neiti oli kuljeskellut jonkun irakin kanssa. Onneksi kuulin siitä.

Just noi on pahimpia miinoja! Kyllä iljettäis kuulla jälkikäteen tyttiksen sekaantuneen johonkin mokkapalaan!

Vierailija
31/34 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt. 

Vierailija
32/34 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilla saatetaan saada hyvin pahaa aikaan.Minun alkanut parisuhde päättyi heti alkuunsa, kun miehen ex-naisystävä alkoi juonitella saadakseen ex-miesystävänsä palaamaan luokseen. Hän lavasti minut halventaviin tekoihin ja tehtaili törkeitä juotuja. Ihmettelin, miksi mies jätti minut ja vasta vuosien päästäsain kuulla syyn. Olen vieläkin katkera asiasta,

N 40v

Vierailija
33/34 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyttöjen pitäisi tarkemmin ajatella kelle jakaa, ettei tarvitse myöhemmin katua.

Vierailija
34/34 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joistain kuulee paskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän