Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jättänyt tyttöystäväsi, kun olet kuullut hänestä halventavia juoruja?

Vierailija
14.09.2026 |

Ihastuin naiseen, mutta jätin hänet, kun kuulin hänestä halventavia juoruja. Myöhemmin selvisi, että ne ovat perättömiä.

M 28v

Oletko jättänyt tyttöystäväsi, kun olet kuullut hänestä halventavia juoruja?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viitsinyt itse selvittää totuutta vaan uskoit perättömiin juoruihin? Onneksi se nainen pääsi sinusta eroon...

Vierailija
2/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin naiseen, mutta kun kuulin ikäviä juttuja. Niiden vuoksi jätin naisen heti alkuunsa. Jälistäpäin kaduin tekoani. Menetin ehkä elämäni rakkauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hölmöläisen hommaa, kuulostaa todella lapselliselta tominnalta.

Vierailija
4/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON TAVALLISTA, ETTÄ KATEELLISET IHMISET YRITTÄVÄT RIKKOA PATISUHTEITA JUORUILLA.

Vierailija
5/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole halventavia juoruja kuulunut eksistä eikä nykyisestä. Mutta vaikka kuulisin ja vaikka ne olisivat tottakin, niin miksi minä välittäisin siitä, mitä hän on muiden kanssa tehnyt aikaisemmin?

Ihmettelen miksi tämän kaltaiset kysymykset tulevat lähes poikkeuksetta miehiltä.

Vierailija
6/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON TAVALLISTA, ETTÄ KATEELLISET IHMISET YRITTÄVÄT RIKKOA PATISUHTEITA JUORUILLA.

Jätetty nainen yrittää kaikin keinoin mustamaalata ex-miehensä uutta naisystävää.

Vierailija
7/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää mitä juoruja itse kustakin levitetään selän takana.

Vierailija
8/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttöystäväni antaa varatuille miehille. Ja hyvä niin ettei tarvitse tyytyä seksiin pelkästään vaimon kanssa.

Vierailija
9/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikollista mustamaalata toista tämän selän takana. Minusta aikanaan levitettiin huhua, että minulla on salasuhde mieheni seläntakana. Yritettiin saada mieheni suuttumaan. Mieheni on erittäin mustasukkainen.

Vierailija
10/34 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vaihteeksi miehenä avattu juorujättöketju. Aikaisemmin nää ollut naisena kirjoitettuja 😂.

Vierailija
11/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tietäväni vaimoni menneisyyden aika tarkasti, tiesin jo kun seurusteltiin. Hän itse kertoi ja muutamalta muulta taholta olen myöhemmin kuullut samat asiat ja siksi uskon, että pitävät paikkaansa. Olemme olleet naimissakin jo reilusti yli 20 vuotta, eikä ole menneisyys vaikuttanut mihinkään. 

Vierailija
12/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuvaiheessa, tapailun alettua, juorulla voi olla ikävät seuraukset. Juoruilun kohde voi tulla jätetyksi.

Vierailija
13/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan alkuvaiheessa, tapailun alettua, juorulla voi olla ikävät seuraukset. Juoruilun kohde voi tulla jätetyksi.

Tämä on totta. Kuulin tapaamastani naisesta, että hänellä on mielenterveydellisiä ongelmia. Sen vuoksi lopetin suhteen heti alkuunsa. En edes yrittänyt selvittää niiden todenperäisyyttä.

M 32v

Vierailija
14/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex-tyttöystävä soitti miehelle häirintäsoittoja yms. ja lavasti ne minun syyksi. Mies alkoi karttaa minua. Vasta vuosia myöhemmin sain kuulla asiasta. Harmittaa vieläkin, sillä pidin miehestä.

Vierailija
15/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta levitettii huhuja, että levitän sukupuolitautia. Miehet alkoi karttaa minua.

N 28v

Vierailija
16/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän se halventava voisi ollakkaan , saati kuka sitten uskoisi.

Vierailija
17/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset naiset juoksivat sulhaseni perässä ja mustamaalasivat minua kertomalla minusta juttuja esim. yrittivät leimata minut häiriintyneeksi.

N 30v

Vierailija
18/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yritettiin juoruta aikanaan naiselleni kun alettiin seurustelemaan. Harmi vain kun olen aina ollut avoin ja rehellinen niin nämä mun "hyvät" ystävät eivät onnistuneet hajottamaan suhdetta vaikka niin toivoivat😁

Vierailija
19/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta levitettiin juorua, että olen m*tupatja. Miehet kiertävät kaukaa.

Vierailija
20/34 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kiihkeän friidun ja otin luokseni asumaan. Hänestä puhuttiin kaikenlaisia juttuja, mutta en välittänyt. Kerran sitten tulin keikkahommastani aikaisemmin, koska olimme saaneet urakan valmiiksi jo torstai-iltana, joten ajelin yöllä kotiin. Tulin kotiin n. yhden aikaan ja näin pihassa oudon auton. Olohuoneen ikkunasta kajasti valoa takapihalle. Kiersin katsomaan, ja mitä näin: Sohvalla nussi terveysaseman botswanalainen lääkäriharjoittelijamies tyttöystävääni - paljaalla mustalla kullillaan. Kiersin varovasti etuovesta sisään ja karjaisin olohuoneen oviaukolta: Ulos heti molemmat! Kyllä saivat vauhtia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi