Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 poikaa, 0 tyttöä = lapsettomuus

Vierailija
14.09.2026 |

Kyllä on persereikä akka. Olisi sitten ottanut ottolapsen joltain narkkariämmältä. 

https://www.is.fi/perhe/art-2000012114223.html?utm_source=display-sisai…

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sille palstan poikalapsihullulle kuuluu? Tuli vaan jotenkin mieleen

Vierailija
2/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän poikia lasketa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain toisen tytön kyllä jotkut surkuttelivat että niinkö siinä nyt piti käydä.

Vierailija
4/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sain toisen tytön kyllä jotkut surkuttelivat että niinkö siinä nyt piti käydä.

Kun sain toisen pojan, niin jotkut kyseli, että vieläkö me tyttöä yritetään. Ei yritetty, olin vain iloinen, että sain poikia. Pelkäsin, että olisin tytölle yhtä huono äiti mitä omani oli minulle.

Vierailija
5/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uutinen pisti kyllä itselläkin ikävällä tavalla silmään. Vertaus oli törkeä.

Vierailija
6/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on saastan lähde maan pinnalla. 

Kiva että naisvihassasi tuhlaat koko elämäsi naisvaltaisella palstalla. 

Vierailija
7/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas sinulla huono äiti.

Vierailija
8/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä nainen. Olen itse kolmen pojan äiti, ja neljännestäkin haaveiltiin. Ja nimenomaan olisi mieluiten saanut olla poika hänkin. Itse olen tyttöperheestä.

Vierailija
9/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisella oli selvästi päässä jotain vikaa. Lisäksi tuo keissi on selvästi opetus siitä että jotkut saavat jostakin syystä vain yhden sukupuolen lapsia. Kun nainen oli helposti raskautuva ja kohtuun siirrettiin kaksi tyttöalkiota joista ei kumpikaan selvinnyt niin homma on aika selvä. 

Minulla on kaksi tyttöä ja kaksi keskenmenoa, äidillänikin on vain tyttöjä ja hänelläkin on ollut useampi keskenmeno. Väkisinkin pistää miettimään olivatko ne kesken menneet poikia.

Vierailija
10/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymästä on kauan mutta ikuisesti muistan tämän. Pesuhuoneessa kaksi juuri synnyttänyttä puhui kivuista. Toinen pohti että saas nähdä milloin uskaltaa toista lasta yrittää. Toinen sanoi että hän ei toista kertaa tuohon ala. Jatkoi että onneksi tuli poika heti niin ei enää tarvitse synnyttää.

Vierailija
11/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuollainen äiti ihan turvallinen ja pystyykö niitä poikiaan rakastamaan.

Vierailija
12/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo olisi tarvinnut psykiatrista hoitoa tuohon ongelmaan. Terveisin neljän pojan äiti ja koirakin on uros 

Vierailija
13/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten surullista nähdä, miten vähän poikia ylipäänsä arvostetaan yhteiskunnassa. Pojat nähdään vain ongelmana.

Vierailija
14/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutui lapsettomuuteen erikoistuneelle psykologille ja pettyi kun psykologi ei heti ymmärtänyt täydellisesti 🤭

Taisi olla onni, ettei tyttöä tullut, kuvitella jos se Pietarissa tehty tyttö ei olisi täyttänyt äitinsä kuvitelmia tytön äitiydestä.

Vierailija
15/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naisella oli selvästi päässä jotain vikaa. Lisäksi tuo keissi on selvästi opetus siitä että jotkut saavat jostakin syystä vain yhden sukupuolen lapsia. Kun nainen oli helposti raskautuva ja kohtuun siirrettiin kaksi tyttöalkiota joista ei kumpikaan selvinnyt niin homma on aika selvä. 

Minulla on kaksi tyttöä ja kaksi keskenmenoa, äidillänikin on vain tyttöjä ja hänelläkin on ollut useampi keskenmeno. Väkisinkin pistää miettimään olivatko ne kesken menneet poikia.

Miehen spermasta se sukupuoli johtuu. Etkö tätäkään perusasiaa ole oppinut koulussa?

Vierailija
16/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt on ylemmän tason lääketiedettä😂

Vierailija
17/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että naisvihassasi tuhlaat koko elämäsi naisvaltaisella palstalla. 

Pahuuden vastustaminen ei ole valinta vaan velvollisuus. 

Vierailija
18/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä kun perheessä  neljä tyttöä eikä yhtään poikaa? Meillä näin emmekä todellakaan pidä itseämme lapsettomina.  Emmekä vaihtaisi ketään tytöistämme poikaan.

Vierailija
19/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen spermasta se sukupuoli johtuu. Etkö tätäkään perusasiaa ole oppinut koulussa?

Voihan munasolu hyväksyä vain tietynlaisia siittiöitä. Kohtu voi tehdä samoin.

Vierailija
20/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko juttua? Hänhän koki lapsettomuutta kolmen pojan jälkeen, mutta kun sai neljännen pojan, hän olikin tyytyväinen asiaan ja hyväksynyt sen, että hänestä ei tule tytön äitiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän