4 poikaa, 0 tyttöä = lapsettomuus
Kyllä on persereikä akka. Olisi sitten ottanut ottolapsen joltain narkkariämmältä.
https://www.is.fi/perhe/art-2000012114223.html?utm_source=display-sisai…
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella oli selvästi päässä jotain vikaa. Lisäksi tuo keissi on selvästi opetus siitä että jotkut saavat jostakin syystä vain yhden sukupuolen lapsia. Kun nainen oli helposti raskautuva ja kohtuun siirrettiin kaksi tyttöalkiota joista ei kumpikaan selvinnyt niin homma on aika selvä.
Minulla on kaksi tyttöä ja kaksi keskenmenoa, äidillänikin on vain tyttöjä ja hänelläkin on ollut useampi keskenmeno. Väkisinkin pistää miettimään olivatko ne kesken menneet poikia.
No, nyt on ylemmän tason lääketiedettä😂
Minulla on 5 setää ja tätiä, joilla kullakin on 2 lasta. Tyttö ja poika. Tyttö esikoinen ja ikäero kaikilla 2-3 vuotta.
Olisikohan onnistunut kohtelemaan lapsiaan tasapuolisesti, jos tytön olisi saanut. Vähän epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella oli selvästi päässä jotain vikaa. Lisäksi tuo keissi on selvästi opetus siitä että jotkut saavat jostakin syystä vain yhden sukupuolen lapsia. Kun nainen oli helposti raskautuva ja kohtuun siirrettiin kaksi tyttöalkiota joista ei kumpikaan selvinnyt niin homma on aika selvä.
Minulla on kaksi tyttöä ja kaksi keskenmenoa, äidillänikin on vain tyttöjä ja hänelläkin on ollut useampi keskenmeno. Väkisinkin pistää miettimään olivatko ne kesken menneet poikia.
Miehen spermasta se sukupuoli johtuu. Etkö tätäkään perusasiaa ole oppinut koulussa?
Ei johdu, vaan siittiöstä. Eli onko hedelmöittävässä siittiössä X vai Y kromosomi. Etkö tätäkään ole oppinut? -eri
Miksi hän on keskittynyt lasten saantiin? Eikö hänellä ole elämää?
Vierailija kirjoitti:
On muuten surullista nähdä, miten vähän poikia ylipäänsä arvostetaan yhteiskunnassa. Pojat nähdään vain ongelmana.
Miksi arvostettaisiin? Suomalainen Nainen on älyn ja kyvyn jättiläinen, joka koulutettu ja matkustellut. On lisäksi vielä niin kaunis, seksikäs ja haluttava että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen spermasta se sukupuoli johtuu. Etkö tätäkään perusasiaa ole oppinut koulussa?
Voihan munasolu hyväksyä vain tietynlaisia siittiöitä. Kohtu voi tehdä samoin.
Tuota noin.... Kyse on miehestä ja miehen siittiöistä ja niiden nopeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä kun perheessä neljä tyttöä eikä yhtään poikaa? Meillä näin emmekä todellakaan pidä itseämme lapsettomina. Emmekä vaihtaisi ketään tytöistämme poikaan.
Lasketko pojan kuitenkin ihmiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Hakeutui lapsettomuuteen erikoistuneelle psykologille ja pettyi kun psykologi ei heti ymmärtänyt täydellisesti 🤭
Taisi olla onni, ettei tyttöä tullut, kuvitella jos se Pietarissa tehty tyttö ei olisi täyttänyt äitinsä kuvitelmia tytön äitiydestä.
Tai olisiko tytöstä tullut se perheen kultalapsi, jonka varjoon pojat olisivat jääneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten surullista nähdä, miten vähän poikia ylipäänsä arvostetaan yhteiskunnassa. Pojat nähdään vain ongelmana.
Miksi arvostettaisiin? Suomalainen Nainen on älyn ja kyvyn jättiläinen, joka koulutettu ja matkustellut. On lisäksi vielä niin kaunis, seksikäs ja haluttava että oksat pois.
Tuon sitten nainen uskoo. Ja kohtelee poikaa kuin spitaalista. Ja sit naiset valittaa kun "miehet on nii huonoi"
Vierailija kirjoitti:
Joo, eihän poikia lasketa...
Ei feministiakat poikia lapsiksi lue.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävä nainen. Olen itse kolmen pojan äiti, ja neljännestäkin haaveiltiin. Ja nimenomaan olisi mieluiten saanut olla poika hänkin. Itse olen tyttöperheestä.
No tuoko nyt sitten on parempi jollain tavalla? Pojista saa haaveilla, mutta tytöistä ei? Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun biologia ei ole ollenkaan noin yksinkertaista. On esitetty että joidenkin naisten elimistö ja olosuhteet suosivat vain toista sukupuolta eli toisen sukupuolen siittiöt tuhoutuvat tai alkiot eivät lähde kehittymään normaalisti. Poikasikiön kasvattaminen vaatii myös enenmmän resursseja kuin tyttösikiön. On myös ihan tunnettu fakta että poikia syntyy normaalisti enemmän kuin tyttöjä mutta kriisiaikoina tyttöjä syntyy enemmän.
Duodecimin mukaan sukupuolijakauma ei ole sama hedelmöittymishetkellä kuin elävänä syntyneillä lapsilla, mikä selittyy poikasikiöiden runsaammalla abortoitumisella.
Yhtenä selityksenä on esitetty, että poikasikiön kudokset ovat ”vieraampia” äidille kuin tyttösikiön, minkä seurauksena äidin kudokset reagoivat voimakkaammin poika- kuin tyttösikiön kudoksia kohtaan.
En tiedä tirvaisisinko tuota suoraan nokkaan, jos olisin vastentahtoisesti lapseton ja toinen kitisisi vieressä että on lapseton koska on vain poikia. Jeesus mitä id i o ti smia.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitään lottotodennäköisyyksiä tai erikoisia geenejä tarvita. Vaikka poikia syntyy tilastollisesti hieman enemmän, sanotaan argumentin vuoksi että mahdollisuudet ovat 50:50.
Kahden perättäisen pojan saamiseen on 25% todennäköisyys.
Kolmeen poikaan 12,5%.
Neljään 6,25%.
6,25% ei ole mikään tähtitieteellisen matala todennäköisyys.
Jos otetaan satunnaisesti Maapallolta miljoona naista joilla on neljä lasta, näistä tilastollisesti noin 62,500:lla on pelkkiä poikia tai pelkkiä tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi saanut tytön, ehkä tyttö olisi ollut yhtä pakkomielteinen kuin tämä typerä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävä nainen. Olen itse kolmen pojan äiti, ja neljännestäkin haaveiltiin. Ja nimenomaan olisi mieluiten saanut olla poika hänkin. Itse olen tyttöperheestä.
No tuoko nyt sitten on parempi jollain tavalla? Pojista saa haaveilla, mutta tytöistä ei? Typerys.
Tietysti saa haaveilla, mutta jos luet jutun niin ymmärrät että tässä ei ollut kyse haaveesta vaan se meni jo pakkomielteen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon sitten nainen uskoo. Ja kohtelee poikaa kuin spitaalista. Ja sit naiset valittaa kun "miehet on nii huonoi"
Pöh, päinvastoin. Edelleen saa kuulla sitä pojat on poikia paskaa tälläkin vuosituhannella. Poikalapsia lellotään enemmän, heiktä vaaditaan vähemmän. Aikuisenakin vielä äiti käy siivoamassa pojan kodin ja laittamassa sille ruokaa.
Edelleen poikalapset saavat erityiskohtelua monissa kodeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on saastan lähde maan pinnalla.
Kiva että naisvihassasi tuhlaat koko elämäsi naisvaltaisella palstalla.
Kaikki eivät kuule päivystä palstalla, kuten sinä.
Olet siis hänen kaltaisensa, vai mitä tarkoitit?