Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 poikaa, 0 tyttöä = lapsettomuus

Vierailija
14.09.2026 |

Kyllä on persereikä akka. Olisi sitten ottanut ottolapsen joltain narkkariämmältä. 

https://www.is.fi/perhe/art-2000012114223.html?utm_source=display-sisai…

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottaa ajatella, minkälaiseen myllyyn lapsi joutuisi jos syntyisikin tytöksi tuollaiselle sekopäälle. Mahtaa olla aikamoinen rooli vedettävänä tytöllä, jos sukupuoli on äidille jo pakkomielle.

Vierailija
42/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävä nainen. Olen itse kolmen pojan äiti, ja neljännestäkin haaveiltiin. Ja nimenomaan olisi mieluiten saanut olla poika hänkin. Itse olen tyttöperheestä.

No tuoko nyt sitten on parempi jollain tavalla? Pojista saa haaveilla, mutta tytöistä ei? Typerys.

Tietysti saa haaveilla, mutta jos luet jutun niin ymmärrät että tässä ei ollut kyse haaveesta vaan se meni jo pakkomielteen puolelle.

Luitko ollenkaan tuota kommenttia, johon vastattiin. Kommentoija halusi pelkkiä poikia ja arvosteli sitten jutun naista, joka olisi halunnut tyttöjä, mutta ei niitä saanut. Eipä ole varaa arvostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona odottaa mekkoja. Eli haluaa tytön siksi että voisi pukea sen sitten isompana mekkoihin, hameisiin ja meikata. Kuvitteleekohan tuo akka että hänestä tulisi oman tyttärensä paras kaveri? Entä jos tyttö ei tykkääkään mekoista ja saako tuo akka sitten itkupoturaivarin sen takia? 

Vierailija
44/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten surullista nähdä, miten vähän poikia ylipäänsä arvostetaan yhteiskunnassa. Pojat nähdään vain ongelmana.

Miksi arvostettaisiin? Suomalainen Nainen on älyn ja kyvyn jättiläinen, joka koulutettu ja matkustellut. On lisäksi vielä niin kaunis, seksikäs ja haluttava että oksat pois. 

Tuon sitten nainen uskoo. Ja kohtelee poikaa kuin spitaalista. Ja sit naiset valittaa kun "miehet on nii huonoi"

Pöh, päinvastoin. Edelleen saa kuulla sitä pojat on poikia paskaa tälläkin vuosituhannella. Poikalapsia lellotään enemmän, heiktä vaaditaan vähemmän. Aikuisenakin vielä äiti käy siivoamassa pojan kodin ja laittamassa sille ruokaa. 

Edelleen poikalapset saavat erityiskohtelua monissa kodeissa.

Haista sinäkin vıttu mutusi kanssa. Mitään et oikeasti tiedä. Asenteesi toki kertoo sinusta ja suomalaisista naisista kaiken. 

Vierailija
45/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen on luonnontieteellisen maailmankuvan itseensä imenyt ihminen. Jopa lapsen sukupuoli pitäisi saada päättää. Viis siitä, että lapset voivat itse valita vanhempansa, yhden maailmankuvan mukaan. Miksi eivät voisi, todista, että eivät voi. :) Tai karman merkitys ihmisen tänne inkarnoituessa. Toisesta maailmankuvasta katsottuna tuon naisen toiminta näyttää absurdilta ja itsekeskeiseltä. Hän haaskasi lastensa arvokkaita lapsuusvuosia potemalla tällaista asiaa, kun olisi voinut keskittyä rakastamaan poikiaan. 

Ytimessä oli nainen itse ja hänen "identiteettinsä", joka edellytti tytärtä!

Ihmiset kiinnittää ihan liikaa huomiota identiteetteihinsä. Ne ovat vain mielen luomuksia.

Vierailija
46/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen feministi. 

Vierailija
47/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten surullista nähdä, miten vähän poikia ylipäänsä arvostetaan yhteiskunnassa. Pojat nähdään vain ongelmana.

Miksi arvostettaisiin? Suomalainen Nainen on älyn ja kyvyn jättiläinen, joka koulutettu ja matkustellut. On lisäksi vielä niin kaunis, seksikäs ja haluttava että oksat pois. 

Tuon sitten nainen uskoo. Ja kohtelee poikaa kuin spitaalista. Ja sit naiset valittaa kun "miehet on nii huonoi"

Pöh, päinvastoin. Edelleen saa kuulla sitä pojat on poikia paskaa tälläkin vuosituhannella. Poikalapsia lellotään enemmän, heiktä vaaditaan vähemmän. Aikuisenakin vielä äiti käy siivoamassa pojan kodin ja laittamassa sille ruokaa. 

Erityiskohtelua kun äiskä ei vaivaudu opettamaan lastaan? Sitäkö se on?

Vierailija
48/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. En itsekään haluaisi poikalapsia, jos lapsia joskus hankkisin. Toive tyttölapsesta on kasvava trendi. Onneksi kohta vaivan sukupuolen voi jo valita ihan tavan tallaajakin. Jospa saataisiin tämä ikuinen väkivallan ja sodan kierre katkottua maailmasta.

https://www.hs.fi/feature/art-2000011901699.html

Vierailija
49/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävä nainen. Olen itse kolmen pojan äiti, ja neljännestäkin haaveiltiin. Ja nimenomaan olisi mieluiten saanut olla poika hänkin. Itse olen tyttöperheestä.

Miten tuo sun oma ajattelumalli eroaa siitä minkä tuomitset? 

Vierailija
50/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja poikalapset ovat hurjan paljon enemmän toivottuja. Myös äitien toimesta.

Tyttöjä ei juuri kukaan mies toivo, miksi tästäkään ei puhuta?

Vierailija
51/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. En itsekään haluaisi poikalapsia, jos lapsia joskus hankkisin. Toive tyttölapsesta on kasvava trendi. Onneksi kohta vaivan sukupuolen voi jo valita ihan tavan tallaajakin. Jospa saataisiin tämä ikuinen väkivallan ja sodan kierre katkottua maailmasta.

Melko harhaista olisi kuvitella minkään asian muuttuvan vain siksi että sukupuolen saa päättää.

Vierailija
52/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sitten pistää vihaksi tuollaiset äm mät! Kuinka edes kehtaa! Jotkut ei saa yhtäkään lasta hoidoista huolimatta ja sitten tuo tyhmä äm mä kehtaa nurista tuollaisesta! Ei todellakaan ole lainkaan sama asia tuo kuin lapsettomuus! Päässä on vikaa tuollaisella ihmisellä.

Itse olen saanut ainoan lapseni 24-vuotiaana. Tiesin jo teininä, että haluan ison perheen ja tyttöjä toivoin. Lapseni on tyttö. Todellisuudessa olisi ollut ihan sama kumpi olisi tullut kunhan olisi tullut edes yksi lapsi lisää. Erinäisistä syistä johtuen toista lasta ei koskaan tullut ja nyt on jo liian myöhäistä iän vuoksi. Monet itkut olen itkenyt tämän vuoksi. 

Vierailija
53/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sain toisen tytön kyllä jotkut surkuttelivat että niinkö siinä nyt piti käydä.

Ne on kateellisia, sillä biolgian mukaan tyttöjä syntyy miehelle, joka on hyvä rakastaja eli pitkä esileikki ennen hedelmöitystä, niin mahdollisuus saada tyttö on suurempi. Tämä on myös käytännössä testattu meillä ja parilla tututtavalla. Kokeilkaapa😍

X-siittiöt elävät ptempään kuin y-siittiöt, mistä seikasta tämä johtuu.

Vierailija
54/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muuten sama, joka on aikaisemminkin ollut "lapsettomuudestaan" lehdissä? Tuli heti mieleen nuori pariskunta, joku 25v, jotka kolmen lapsen jälkeen valittivat lapsettomuutta, kun ei neljättä kuulunut.

Vierailija
55/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naisella oli selvästi päässä jotain vikaa. Lisäksi tuo keissi on selvästi opetus siitä että jotkut saavat jostakin syystä vain yhden sukupuolen lapsia. Kun nainen oli helposti raskautuva ja kohtuun siirrettiin kaksi tyttöalkiota joista ei kumpikaan selvinnyt niin homma on aika selvä. 

Minulla on kaksi tyttöä ja kaksi keskenmenoa, äidillänikin on vain tyttöjä ja hänelläkin on ollut useampi keskenmeno. Väkisinkin pistää miettimään olivatko ne kesken menneet poikia.

Miehen spermasta se sukupuoli johtuu. Etkö tätäkään perusasiaa ole oppinut koulussa?

Ei johdu, vaan siittiöstä. Eli onko hedelmöittävässä siittiössä X vai Y kromosomi. Etkö tätäkään ole oppinut? -eri

Niin, se siittiö on juurikin siellä miehen spermassa 🤣

Vierailija
56/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä kun perheessä  neljä tyttöä eikä yhtään poikaa? Meillä näin emmekä todellakaan pidä itseämme lapsettomina.  Emmekä vaihtaisi ketään tytöistämme poikaan.

Miltä tuntuu olla huoralan emäntä?

Miltä tuntuu olla huono rakastaja, joka suorittaa vain pikapanoja, joista ne pojat sitten tulevat.🤨

Vierailija
57/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet onneksi kuollut pois siihen mennessä etkä näe pahan unelmasi toteutumista. 

Vierailija
58/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan kiitos yksikään mies ei tule tuollaista psykoottista miesvihaajaa kolmea metriä lähemmäs. 

Vierailija
59/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuoko nyt sitten on parempi jollain tavalla? Pojista saa haaveilla, mutta tytöistä ei? Typerys.

Lue juttu !!! Akka hakee apua LAPSETTOMUUTEEN kun ei ole tyttö lasta ! Tuo ei ole haaveilua vaan sairas pakkomielle, johon kyllä suosittelisin lobotomiaa 

Vierailija
60/101 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito typerys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi