4 poikaa, 0 tyttöä = lapsettomuus
Kyllä on persereikä akka. Olisi sitten ottanut ottolapsen joltain narkkariämmältä.
https://www.is.fi/perhe/art-2000012114223.html?utm_source=display-sisai…
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
On muuten surullista nähdä, miten vähän poikia ylipäänsä arvostetaan yhteiskunnassa. Pojat nähdään vain ongelmana.
Kyllä on ajat muuttuneet. Mun lapsuudessa 1960-luvulla poikia niin arvostettiin. "Tyttö tuli, tyhjä tuli." Ymmärsin jo varhain, etten ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella oli selvästi päässä jotain vikaa. Lisäksi tuo keissi on selvästi opetus siitä että jotkut saavat jostakin syystä vain yhden sukupuolen lapsia. Kun nainen oli helposti raskautuva ja kohtuun siirrettiin kaksi tyttöalkiota joista ei kumpikaan selvinnyt niin homma on aika selvä.
Minulla on kaksi tyttöä ja kaksi keskenmenoa, äidillänikin on vain tyttöjä ja hänelläkin on ollut useampi keskenmeno. Väkisinkin pistää miettimään olivatko ne kesken menneet poikia.
Ei siihen mitään lottotodennäköisyyksiä tai erikoisia geenejä tarvita. Vaikka poikia syntyy tilastollisesti hieman enemmän, sanotaan argumentin vuoksi että mahdollisuudet ovat 50:50.
Kahden perättäisen pojan saamiseen on 25% todennäköisyys.
Kolmeen poikaan 12,5%.
Neljään 6,25%.
6,25% ei ole mikään tähtitieteellisen matala todennäköisyys.
Jos otetaan satunnaisesti Maapallolta miljoona naista joilla on neljä lasta, näistä tilastollisesti noin 62,500:lla on pelkkiä poikia tai pelkkiä tyttöjä.
On myös mahdollista, että on alkion kiinnittymiseen liittyviä yksilöllisiä tai sukukohtaisia mekanismeja, joita emme vielä tiedä. Jollakinhan sekin on selitettävä, että sota-aikoina syntyy enemmän poikia, vaikka heikon ravitsemuksen pitäisi suosia tyttöjä.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella oli selvästi päässä jotain vikaa. Lisäksi tuo keissi on selvästi opetus siitä että jotkut saavat jostakin syystä vain yhden sukupuolen lapsia. Kun nainen oli helposti raskautuva ja kohtuun siirrettiin kaksi tyttöalkiota joista ei kumpikaan selvinnyt niin homma on aika selvä.
Minulla on kaksi tyttöä ja kaksi keskenmenoa, äidillänikin on vain tyttöjä ja hänelläkin on ollut useampi keskenmeno. Väkisinkin pistää miettimään olivatko ne kesken menneet poikia.
Miehen spermasta se sukupuoli johtuu. Etkö tätäkään perusasiaa ole oppinut koulussa?
Ei johdu, vaan siittiöstä. Eli onko hedelmöittävässä siittiössä X vai Y kromosomi. Etkö tätäkään ole oppinut? -eri
Etkö ole oppinut, että se sperma sisältää ne siittiöt? T. Biologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten surullista nähdä, miten vähän poikia ylipäänsä arvostetaan yhteiskunnassa. Pojat nähdään vain ongelmana.
Kyllä on ajat muuttuneet. Mun lapsuudessa 1960-luvulla poikia niin arvostettiin. "Tyttö tuli, tyhjä tuli." Ymmärsin jo varhain, etten ole mitään.
Voi kyynel 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sain toisen tytön kyllä jotkut surkuttelivat että niinkö siinä nyt piti käydä.
Ne on kateellisia, sillä biolgian mukaan tyttöjä syntyy miehelle, joka on hyvä rakastaja eli pitkä esileikki ennen hedelmöitystä, niin mahdollisuus saada tyttö on suurempi. Tämä on myös käytännössä testattu meillä ja parilla tututtavalla. Kokeilkaapa😍
X-siittiöt elävät ptempään kuin y-siittiöt, mistä seikasta tämä johtuu.
Paskat tuo mitään biologiaa ole vaan vanha lapsellinen sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen spermasta se sukupuoli johtuu. Etkö tätäkään perusasiaa ole oppinut koulussa?
Voihan munasolu hyväksyä vain tietynlaisia siittiöitä. Kohtu voi tehdä samoin.
Tuota noin.... Kyse on miehestä ja miehen siittiöistä ja niiden nopeudesta.
Totta. T. Biologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin mahdollista, että tämän pariskunnan on mahdotonta saada elinkelpoista tyttölasta.
Minulla on yksi tuttavapariskunta, joilla on kolme tyttöä. Äiti sai useamman alkuvaiheen keskenmenon ja tutkimusten myötä selvisi, että hän voi kyllä hedelmöittyä ja odottaa hetken poikavauvaa, mutta elimistö abortoi itse poikasikiön varhaisessa vaiheessa, kun vanhempien geenikombolla ei tule elinkelpoisia poikia. Jos vaihtaisivat puolisoa, niin voisivat todennäköisesti kumpikin saada poikia ilman ongelmia.
Onnellista odotusta. Äitiys on onnellinen asia!
Joku mielisairaus. Joo halusin tytön, yritin kerran, ei onnistunut. Sitten raskauduin luonnollisesti ja annettiin pojan tulla? Hullua!
Tästä näemme jälleen kerran.
Tyttö = turha
Poika = arvokas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti, mutta munasolun kuori voi olla esimerkiksi normaalia paksumpi jolloin siittiöitä menee enemmän aikaa ja vaivaa päästä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kotona odottaa mekkoja. Eli haluaa tytön siksi että voisi pukea sen sitten isompana mekkoihin, hameisiin ja meikata. Kuvitteleekohan tuo akka että hänestä tulisi oman tyttärensä paras kaveri? Entä jos tyttö ei tykkääkään mekoista ja saako tuo akka sitten itkupoturaivarin sen takia?
Vaikeaa on, jos ei halua olla äitinsä omien toteutumattomien unelmien toteuttaja. Sama vaikeus on pojilla, jotka eivät halua jatkaa isänsä unelmia.
Kaikki vanhemmat eivät kuvittele lastensa olevan itsensä täydellisiä kopioita, vaan lapset saavat etsiä omat unelmansa.
Minä olen hoitanut itseni 19-vuotiaasta ihan itse. Sitäkin ennen paljolti kun epävakaa juoppoäiti haki isän poistumisen jälkeen tukea ja turvaa. Olin kuulemma pakko kun olin "mies talossa". Häivyin ja pärjännyt olen vaikka vaikeaa on ollut. Velkaa en ole koskaan tehnyt penniäkään.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitä niitä vanhempiasi
Kiitä sitä yhteiskuntaa, jonka loivat / auttoivat luomaan
Luulisi että ihmiset oppisivat jotain
Mutta ei. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä kun perheessä neljä tyttöä eikä yhtään poikaa? Meillä näin emmekä todellakaan pidä itseämme lapsettomina. Emmekä vaihtaisi ketään tytöistämme poikaan.
Miltä tuntuu olla huoralan emäntä?
Miltä tuntuu olla huono rakastaja, joka suorittaa vain pikapanoja, joista ne pojat sitten tulevat.🤨
Nyt oli todellista naisten logiikkaa 👏😅
Ei ole logiikkaa vaan ihan biologiaa otapa selvää siittiöiden eliniästä. T. Biologi
Vierailija kirjoitti:
Eikä suutta, sillä pojat/miehet tekevät väkivaltarikoksia ja ovat vastuussa maailman sodista ym. Ei ihme että tyttöjä halutaan enemmän, kun poikia.
Entä jos tyttö ei tykkääkään mekoista ja saako tuo akka sitten itkupoturaivarin sen takia?
Mitä jos tyttö olisi ollut trans? Eikö kaikki suhmuroinnit laboratoriossa johda siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti, mutta munasolun kuori voi olla esimerkiksi normaalia paksumpi jolloin siittiöitä menee enemmän aikaa ja vaivaa päästä sisään.
Niin ja y-siittiön elinikä on lyhyempi. T. Biologi
Vierailija kirjoitti:
Tästä näemme jälleen kerran.
Tyttö = turha
Poika = arvokas
Sinä = psykoottinen
Nyt oli todellista naisten logiikkaa 👏😅