Koska voi laittaa ns. jouluvalot parvekkeelle?
Kommentit (32)
Joku kolmisen kuukautta niin sitten voi harkita.
Jouluvalot jouluna
Kausivalot ihan milloin vaan
Vaikka heti, jos eivät ole värillisiä valoja. Itse laitan marraskuun alkupuolella.
Voit laittaa samalla Halloween-aiheiset varusteet esille.
Näyttää osa jo laittaneen KAUSI valot. Itse laitan kun päästään normaaliaikaan
Vierailija kirjoitti:
Näyttää osa jo laittaneen KAUSI valot. Itse laitan kun päästään normaaliaikaan
Kausi se joulukausikin.
Mutta kun mulla on jouluvalot. Ne on silleen jouluisemmat kuin jotkut tavalliset valot. Ehkä odotan nyt vielä vähän aikaa.
Laitoin reilu viikko sitten valot parvekkeelle, mutta ei ne ole jouluiset. Tuo mukavasti syystunnelmaa illalla.
Jos et ole holhouksessa tai pakkohoidossa, niin ihan milloin haluat. Minä laitan varmaankin lokakuussa.
Joulupukkiaiheiset ja muut selkeästi jouluvalot laitetaan oikeaoppisesti ensimmäisenä adventtina! Poisottopäivä: loppiainen. Pienet poikkeamat sallitaan.
Muita valoja sopii laittaa miten tykkää. Monillahan on jo elokuun pimeissä illoissa valoja ja lyhtyjä sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jouluvalot jouluna
Kausivalot ihan milloin vaan
Juuri näin. Perus valkoiset laitan lokakuulla viimeistään.
Laita nyt jo valmiiksi valosarja jne koristeet. Valon laitat päälle sitten kun siltä tuntuu.
Meillä on viime talvelta niillä sijoillaan valosarja paikallaan ikkunalla. Valo päälle ehkäpä lokakuussa.
Jouluviikolla laitetaan meillä, valosaastetta suoraan sanottuna. Otetaan myös ajoissa poies.
Ehkä laitan jotkut valot nyt joka tapauksessa. On kiva kun parvekkeilla on tunnelmaa syksyisin.
Vaikka heti! Ja lokakuussa tulee kauppoihin joulukalenteri. Ja suklaat. Tilatkaa nyt se pukki, äniin ei tarvi sen puutteen vuoksi lasten joulua pilata.
Tänään on hyvä päivä.