Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veisitte kylään, kun makeaa ei voi viedä eikä kynttilöitä. Kahvia/kukkia?? Kyseessä 30v pariskunta.

Vierailija
14.09.2026 |

Saa kertoa ideoita.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastimet

Vierailija
62/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkia, viiniä, nättejä lautasliinoja, jotain ei-makeaa syötävää. Mistä ko. henkilöt pitävät? Jos tiedät heidän juovan vaikka jotain tiettyä energia-juomaa tai limua tms niin lava sitä?  

Nättejä lautasliinoja 🤣😆😅😂😁😄😃😀😆🤣😅😂

Sulla on varmaan vessapaperia pöydässä? 

Kahvipöydässä ei ole lautasliinoja ollenkaan, illallisella on kyllä kankaiset. 

No jos sulla on kahvikutsut niin pitääkö pöytäliinaan pyyhkiä? 

Mitä oikein tärväät kahvikutsuilla niin pahasti?

Kahvikutsuilla syödään usein sormin jotain, esimerkiksi pikkuleipiä jne. Moni mielellään pyyhkii kätensä, kenties suupieletkin. 

esimerkiksi pikkuleipiä 🤣😆😅😂😁😄😃😀😆🤣😅😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielikuvitus riittää juuri ja juuri sen konkreettisen kahvipöydän ympärillä jonne mennään istumaan eli lautasliinoja tai kahvia 😂🤣

Se on nimenomaan käytännöllistä. Miehet ovat meille tuoneet tuliaisiksi lähinnä tuopinalusia. En ole koskaan sellaisia käyttänyt. 

Niitä voi kåyttää myös kuuman tee- tai kahvimukin alla.

Vierailija
64/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heijastimet

Tää olis muuten hauska näin syksyllä. Jotain heidän persoonaan sopivaan. 

Appiukko toi kerran mulle ja miehelleni Muumimamma-ja Muumipeikko-heijastimet 😃

Vierailija
65/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkia, viiniä, nättejä lautasliinoja, jotain ei-makeaa syötävää. Mistä ko. henkilöt pitävät? Jos tiedät heidän juovan vaikka jotain tiettyä energia-juomaa tai limua tms niin lava sitä?  

Kahvikutsuilla syödään usein sormin jotain, esimerkiksi pikkuleipiä jne. Moni mielellään pyyhkii kätensä, kenties suupieletkin. 

Oi kun olet hauska.

Vierailija
66/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo hyvää konjakkia. Se on hyvin säilyvä lahja, jos eivät ota paljon alkoholia.

Vierailija
67/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät heistä sentään jotakin, kun on kutsuttu kylään? Mistä pitävät? Jos et tiedä mitään, kukat ja viinipullo on klassinen valinta. Itse tykkäisin kuohuviinistä, jos oikein fiinisti, niin samppanjaa ei voi vastustaa.

Jos arvostavat hyvää ruokaa, niin vaikka juustoja, viiniä ja pienpaahtimon kahvia. Saimme pitkän matkan vierailta äskettäin heidän kotipaikkakunnan paahtimon kahvia.

Vierailija
68/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullo hyvää konjakkia. Se on hyvin säilyvä lahja, jos eivät ota paljon alkoholia.

Eli jos heillä ei ole mitään käyttöä sille. Miksi hyvin säilyvyys olisi joku etu? 

Vierailija
69/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielikuvitus riittää juuri ja juuri sen konkreettisen kahvipöydän ympärillä jonne mennään istumaan eli lautasliinoja tai kahvia 😂🤣

Miehet ei keksi kuin viinan tai jotain siihen liittyvää. Moni moukka tulee jopa tyhjin käsin. 

Moni moukka tuo toisten kotiin roinaa! Kun joku tulee kotiini kahvilla ei hänen tarvitse osoittaa minulle siitä mitään kiitollisuutta.

Vierailija
70/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tiedätkö mitä ne on? 

Vierailija
71/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt monesti aina jotain mennessäni kylään. Tämä tuli omasta lapsuudenperheestäni. Minun vanhemmat vievät aina jotain mennessään kylään. Huomasin vuosien aikana että suurin osa ihmisistä eivät tuoneet mitään tullessaan vastavaavasti meille kylään.  Ei edes silloin, kun minulla oli joku merkkipäivä tai muu vastaava. Nykyään käyn aika vähän kenelläkään kylässä. Tänä kesänä kävin ja vein tuliaiseksi sellaisen pakkauksen, jossa oli kaikenlaista syötävää. 

Vierailija
72/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmikymppiset rakastavat pelejä. Sellaisia olen joskus vienyt.

Sisustuksen väriin sopivia servettejä - niille on aina käyttöä.

Laatukahvia/teetä, oliiviöljyä, delituotteita jos ovat ruokaa arvostavia (esim tryffelitahnaa)

Kuohuviini käy aina

Vierailija
73/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi esittelet tyhmyyttäsi palstalla?

Vierailija
74/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nimenomaan käytännöllistä. Miehet ovat meille tuoneet tuliaisiksi lähinnä tuopinalusia. En ole koskaan sellaisia käyttänyt. 

Niitä voi kåyttää myös kuuman tee- tai kahvimukin alla.

Ihan samalla tavalla niitä tarvitaan kuin mitä liinoja ne nyt olikaan, lautasliinoja.

Vierailija
75/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leevi sai juuri ihka ensimmäisen oman puhelimen josta saa laitettua hauskoja naamoja. Suloinen pikku vesseli. 

Vierailija
76/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kolmikymppiset rakastavat pelejä. Sellaisia olen joskus vienyt.

Sisustuksen väriin sopivia servettejä - niille on aina käyttöä.

Laatukahvia/teetä, oliiviöljyä, delituotteita jos ovat ruokaa arvostavia (esim tryffelitahnaa)

Kuohuviini käy aina

Vaimoni on raitistuva alkoholisti. Palautan kaiken alkoholin aina tuojille takaisin. 

Vierailija
77/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi esittelet tyhmyyttäsi palstalla?

Nämä ovat normaaleja aikuisten aiheita. Ylilaudalla voit spämmätä niitä teinijuttujasi. 

Vierailija
78/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin erilaisia keksejä ja kukkien sijaan yrttejä esim. basilikan ja ruohosipulin.

Vierailija
79/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt monesti aina jotain mennessäni kylään. Tämä tuli omasta lapsuudenperheestäni. Minun vanhemmat vievät aina jotain mennessään kylään. Huomasin vuosien aikana että suurin osa ihmisistä eivät tuoneet mitään tullessaan vastavaavasti meille kylään.  Ei edes silloin, kun minulla oli joku merkkipäivä tai muu vastaava. Nykyään käyn aika vähän kenelläkään kylässä. Tänä kesänä kävin ja vein tuliaiseksi sellaisen pakkauksen, jossa oli kaikenlaista syötävää. 

Tämä on ollut myös meillä aina tapana. 

Mieheni kävi juuri ystäviemme luona syömässä ja ihan vaan lauantai-iltaa viettämässä ja vei mukanaan pullon hyvää viiniä ja isäntäväen haluamat raparperit meidän pihastamme. 

Eilen minulla oli lounasvieras täällä 2. kodissamme ja hän toi mukanaan kahvipullat, tosi kivasti ajateltu!

Vierailija
80/113 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme