Mitä veisitte kylään, kun makeaa ei voi viedä eikä kynttilöitä. Kahvia/kukkia?? Kyseessä 30v pariskunta.
Kommentit (113)
Veisin jonkun ihana artesaanileivän leipomosta, kukkia ja lautasliinoja.
Vierailija kirjoitti:
Älkää please tuoko mitään. Tuhoisaa ja turhaa rahankäyttöä.
Mäkään en halua, että mun kotiin tuodaan roinaa.
Naisten mielikuvitus riittää juuri ja juuri sen konkreettisen kahvipöydän ympärillä jonne mennään istumaan eli lautasliinoja tai kahvia 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki omistamasi on sitten antiikkia ja designia?
Oikeasti hyvä lahja on pippurimylly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkia, viiniä, nättejä lautasliinoja, jotain ei-makeaa syötävää. Mistä ko. henkilöt pitävät? Jos tiedät heidän juovan vaikka jotain tiettyä energia-juomaa tai limua tms niin lava sitä?
Nättejä lautasliinoja 🤣😆😅😂😁😄😃😀😆🤣😅😂
Sulla on varmaan vessapaperia pöydässä?
Kahvipöydässä ei ole lautasliinoja ollenkaan, illallisella on kyllä kankaiset.
No jos sulla on kahvikutsut niin pitääkö pöytäliinaan pyyhkiä?
Mitä oikein tärväät kahvikutsuilla niin pahasti?
Kahvikutsuilla syödään usein sormin jotain, esimerkiksi pikkuleipiä jne. Moni mielellään pyyhkii kätensä, kenties suupieletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkia, viiniä, nättejä lautasliinoja, jotain ei-makeaa syötävää. Mistä ko. henkilöt pitävät? Jos tiedät heidän juovan vaikka jotain tiettyä energia-juomaa tai limua tms niin lava sitä?
Ap oli menossa pariskunnan luo, ei sun hikikomori-incelin läävään.
Yksi idioottivarmoja tuliaisia ulkomailla reissatessa ovat Pentikin poroaiheiset lautasliinat. Niistä tykkäävät kaikki ja juuri sen poroteeman vuoksi. Joten säästä kommenttisi jonnekin kotikyläsi kudontakerhoon. Siellä saatetaan ymmärtää sinua.
Ulkomailla ollaan vieraskoreita ja kiitetään sekä ihastellaan vaikka toisit tamponeja.
Toki minäkin ihastelen. Mutta heitän joko roskiin, vien työpaikkalle tai kierrätän muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jos sellainen on ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielikuvitus riittää juuri ja juuri sen konkreettisen kahvipöydän ympärillä jonne mennään istumaan eli lautasliinoja tai kahvia 😂🤣
Miten olisi laudeliinat?
Ja paketti hyvää teetä.
Osta torilta tuore ruisleipä juureen tehtynä ilman vehnäjauhoja. Vain vettä, suolaa ja ruisjauhoja. Näitähän pösilöt kutsuvat nykyään artesaanileiviksi. 😆
Sano nyt vielä että ovat vegaaneja. Ja puheenaiheet siellä kylässä myös tarkasti valittuja.
Minä jättäisin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti Tiitiäisen, jos on lapsiperhe.
Vierailija kirjoitti:
Se on nimenomaan käytännöllistä. Miehet ovat meille tuoneet tuliaisiksi lähinnä tuopinalusia. En ole koskaan sellaisia käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minä omistan ainoastaan itse valitsemiani ja minun makuuni olevia asioita. En sellaisia mitä joku on minulle pakottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan vessapaperia pöydässä?
Millä pöydällä? Me syödään lattialta. Meillä ei hienostella saatana! ! !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Se on mun koti. Joo, voi olla että "sisustukseni" on ihan samalla tavalla roinaa, mutta en siellä ei ole mitään ylimääräistä joka esim kerää pölyä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei keksi kuin viinan tai jotain siihen liittyvää. Moni moukka tulee jopa tyhjin käsin.
Ulkomailla ollaan vieraskoreita ja kiitetään sekä ihastellaan vaikka toisit tamponeja.