Voinko olla raskaana 11 viikolla vaikka ei ole mitään oireita?!?
Minulla ei ole mitään oireita, mahakaan ei ole yhtään kasvanut, ainoa merkki raskaudestani on kaksi kuukautta sitten tehty positiivinen raskaustesti ja kuukautisten puuttuminen tietysti. En voi millään uskoa että voisin olla raskaana!
Kommentit (6)
ja vatsa on niin litteä kuin olla ja voi, suorastaan kuopalla :(
Näyttääkö ne apteekin raskaustestit positiivista koko raskauden ajan, ei siis ainoastaan ihan alussa? (anteeksi tyhmä kysymys...)
ap
siis alussa toki sit loppuraskaudessa näkyy kyllä päällekkin =)
Vierailija:
ja vatsa on niin litteä kuin olla ja voi, suorastaan kuopalla :(Näyttääkö ne apteekin raskaustestit positiivista koko raskauden ajan, ei siis ainoastaan ihan alussa? (anteeksi tyhmä kysymys...)
ap
Itse menin esikoisen kohdalla vasta rv 12+1 ja olikin jo kiire saada aikaa varattua sinne np-ultraan joka tehdään aina rv 12-13.
Neuvolassa varmasti kuulisivat vauvasi sydänäänetkin jo noilla viikoilla.
Eikä se maha tuossa vaiheessa välttämättä vielä tunnu,etenkin jos olet hieman pulleampi.
Etkös sä pääse jo alkuraskauden ultraan? Mä ainakin olin muistaakseni rv 11+jotain. Sellä se vaaveli sit näkyy:)
Tosin, voithan sä uusia testin jos mietityttää oikeesti et ois voinu mennä kesken jossain vaihees?
Ei kai ne raskaustestit valehtele - Viivaa ei tule, jos raskaushormonia ei olisi elimistössä.