Olen kuulemma epäsiisti, homssuinen ja haisen. Olen kuullut tämän monelta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina tämä vihamielisyys? Miksei voi neuvoa kauniisti? Ei mulla ole varaa kampaajaan tai pesuaineisiin. Kaikki vaatteet kiristää ja ei mullanoöe rahaa niihinkään.
Ap
Oletko koskaan kuullut sanontaa siitä, että joku on halpaa kuin saippua? Se pitää edelleen paikkansa. Mikään ei ole niin halpaa kuin saippua.
Ei tuo kyllä aina rahasta riipu että olisi homssuinen tai muuta. Ihmiset vaan väkisin yrittävät pistää jotain juttuja köyhyyden piikkiin
Pese se perse joskus. Voit yllättyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina tämä vihamielisyys? Miksei voi neuvoa kauniisti? Ei mulla ole varaa kampaajaan tai pesuaineisiin. Kaikki vaatteet kiristää ja ei mullanoöe rahaa niihinkään.
Ap
Leikkaa itse. Helppoa kahden peilin avulla. Säästät satoja euroja. Vaatteita voi suurentaa, kun lisää kangasta. YouTube on täynnä kivoja vinkkejä.
Hiuksia ei tarvitse edes leikata jos pitää nutturalla. Latvat ei näy. Kukaan ei pidä hommssuna ihmistä jolla on sileä puhdas tukka siististi nutturalla. Laimea suolavesi käy kampausnesteestä. Huuhteluun käy etikkavesi, jos e hoitoaineeseem ole varaa, tulee kiiltoa ja kammattavuutta ja sähköisyys poistuu. Rkl etikkaa litraan vettä riittää, jos käyttää väkiviinaetikkaa. Sitä voi käyttää myös huuhteluaineena pyykille, nekin raikastuu ja kas, et enää haise.
Mitä vaatteisiin tulee, ei tarvita montaakaan vaatekappaletta. Ei vähävaraisemmilla naisilla ennenkään välttämättä ollut kuin kävelypuku jolla mentiin kodin ulkopuolelle ja asustettiin tarpeen mukaan. Ja kun vaatteet oli kalliita, ei kukaan tietenkään antanut itsensä lihoa niistä ulos.
Miten voidaan neuvoa hygienassa, jos ei muka ole edes saippuaan varaa?
Ap onnistuu ylläpitämään ylipainoa, mutta saippuaan ei ole rahaa. Toki ap on trolli, jollain on tylsää sunnuntai-iltana.
Katsoin kaupassa saippuan maksavan melkein kaksi euroa! Sillä saa vaikka mitä hyvää syötävää, kuten Sparin maitosuklaa levyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Leikkaa itse. Helppoa kahden peilin avulla. Säästät satoja euroja. Vaatteita voi suurentaa, kun lisää kangasta. YouTube on täynnä kivoja vinkkejä.
Vaatteiden suurentaminen ilman ompelukonetta ja taitoa käyttää sitä on kyllä melkoisen vaikeaa.
Niin minäkin ajattelin, kunnes aloin harjoittelemaan. Käsinkin saa aikaan vaikka mitä kivaa.
Mee kuntosalille. Ne on lukemani mukaan entuudestaan epähygienisia.
Minä hikoilen paljon. Vaihdan aamuin-illoin aluhousut, sukat ja alupaidan ja käyn suihkussa joka päivä vähintään kerran. Pesen saippualla kainalot, jalat, kasvot ja sekä laadukkaalla tahnalla hampaat kahdesti. Hiukset pesen joka toinen päivä, koska tiheämmin pestessä kuivaavat liikaa ja saan kampaajan vihat niskaani. Käytössä hajustettu kosteusvoide koko keholle. Suuvesi ja hammaslanka myös käytössä. Lenkkareita ja muita kenkiä raikastan kahvinpuruilla, poistavat tehokkaasti hajuja kun niitä ei pysty kovin usein pesemään. Kaikkia muita vaatteita pesen jos ovat vähänkään tunkkaiset. Jos sulla on parveke, kannattaa kuivata pyykit siellä niin tulee raikas tuoksu vaatteisiin. Kampaajalla käyn 6 viikon välein. Liikunnan harrastaminen on mulle pieni ongelma kun tosiaan hikoilun takia pitäisi koko ajan olla pesemässä treenivaatteita ja niitä taas ei saa pestä kuin 30-asteessa jossa hajut ei tahdo lähteä. Enkä voi käyttää hajustettua pyykinpesuainetta tai huuhteluainetta puolison allergian takia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaupassa saippuan maksavan melkein kaksi euroa! Sillä saa vaikka mitä hyvää syötävää, kuten Sparin maitosuklaa levyn.
Ap
En tiedä miksi vastaan trollille, mutta Xtra palasaippua 3x90g maksaa 0,89 € eli 3,49 €/kg.
Vaatteiden suurentaminen ilman ompelukonetta ja taitoa käyttää sitä on kyllä melkoisen vaikeaa.