Miksi nettimyymälöiden vaatteista puuttuu usein materiaali kokonaan? Linkki esimerkkiin
https://helvi-helsinki.fi/products/berenice-mukava-neulecardigani-nappi…
Esim tämä. Ei mitään mainintaa, mitä materiaalia heidän neuleensa ovat. Kuvauksia vaan, ,miten mukavalta ne tuntuvat ja miten ne hienosti liukuvat toppien päällä jne.
Harmittaako tällainen teitä?
Ja sitten: tilasin patjan, jossa oli mainittu materiaalit. Vasta paketin aukaistuani havaitsin, että se on 50 % kierrätyskuitua. Eikö tällaista voisi laittaa nettiin myös.
Kommentit (28)
Mä en osta kuin nettikaupoista, joissa materiaali.on ilmoitettu. Ja tunnetuista kaupoista. Pääosin myös merkit on sellaisia, mitä olen aikaisemminkin ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Se on Kiina-kauppa, joka on ollut jo mediassakin esillä. Huijausta alusta loppuun. Suosittelen googlen käyttöä kun on tilaamassa jostain epämääräiseltä vaikuttavasta puljusta jotain.
Ohhoh! Esittelyn perusteella se on hieno putiikki Helsingissä jo kolmannessa polvessa!
Kertoo lopettavansa putiikkinsa siksi, että nettikaupat on tuhonneet markkinat.
Onko tuo Helvi siis ihan huijausta koko juttu? Miten ihmeessä tällainen sallitaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene johonkin oikeasti suomalaiseen nettikauppaan, niissä on materiaalit ja muut tiedot oikein ilmoitettuna ja kukaan ei tyhjennä tiliä tai varasta pankkitunnuksia kun teet tilauksen.
Ap haluaa halpaa ja hyvää joten temu kaupat syntyvät. Suomi kaupat liian kalliita ap;lle kun "samaa saa muutamalla kympillä muualta".
En halua halpaa ja hyvää, vaan vaatetta, joka on uutta luonnonkuitua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Kiina-kauppa, joka on ollut jo mediassakin esillä. Huijausta alusta loppuun. Suosittelen googlen käyttöä kun on tilaamassa jostain epämääräiseltä vaikuttavasta puljusta jotain.
Ohhoh! Esittelyn perusteella se on hieno putiikki Helsingissä jo kolmannessa polvessa!
Onko tuo Helvi siis ihan huijausta koko juttu? Miten ihmeessä tällainen sallitaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene johonkin oikeasti suomalaiseen nettikauppaan, niissä on materiaalit ja muut tiedot oikein ilmoitettuna ja kukaan ei tyhjennä tiliä tai varasta pankkitunnuksia kun teet tilauksen.
Minä menisin johonkin ihan fyysiseen kauppaan, jossa voisin sovittaa ja tarkastaa tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos linkistä! Tällainen huijaaminen on minulle aivan uutta.
Vaikeaa, kun olen itse perusrehellinen. Suomalainen on tottunut luottamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos linkistä! Tällainen huijaaminen on minulle aivan uutta.
Vaikeaa, kun olen itse perusrehellinen. Suomalainen on tottunut luottamaan.
Ap
Tuota on ollut jossain muodossa ihan niin kauan kuin verkkokauppaakin, yli parikymmentä vuotta. Ilmiö ei ole uusi. Suomalainen rehellisyys on valitettavasti kuollut ja kuopattu ja sitä käytetään aivan surutta hyväksi. Valitettavasti liika luottavaisuus kostautuu joka kerta. Vaatteiden laatu on muutenkin jakautunut jyrkästi, ja jos todella haluat luonnonkuituja, joudut maksamaan niistä huomattavasti enemmän kuin millään huijaushelveillä, ellei käytetty ole vaihtoehto. Toisaalta erityisesti puuvilla ja pellava ovat nykyään kärsineet laadussa jo niin paljon, että paksut ja napakat kankaat löytyvät joka tapauksessa helpoiten käytettynä.
Siellähän on oikein punaisessa laatikossa ilmiselvä red flagi. Juu, ihan varmasti on vaihto- ja palautusoikeuskin voimassa.
"Tärkeä ilmoitus: Helvi Helsinki sulkee ovensa pysyvästi, eikä varastoa täydennetä enää. Jos "Lisää ostoskoriin" on vielä aktiivinen, tuote on saatavilla — tilaa ennen kuin on liian myöhäistä!"