Kenet julkkiksen olet tavannut ja hän on ollut yllätys?
Yllätys voipi olla positiivinen tai negatiivinen.
Kerro lisää!
Kommentit (84)
Olin aikoinaan sellaisessa työssä, jossa tapasi niin Hollywood-tähtiä kuin kuninkaallisiakin, ja aina jaksoi yllättää, miten mukavia ja maanläheisiä tyyppejä useimmat heistä olivat. Vielä niin, että mitä kuuluisampia, sen mukavampia ja maanläheisempiä. Vastakkaisen ääripään yllätyksiä olivat jalkapalloilijoiden vaimot aka nämä ettekö te tiedä, kuka minä olen -tyypit.
Lenita Airisto ysärillä. Oli todella itseään täynnä. Se hymyilevä naama oli täysin päälle rakennettu.
Vierailija kirjoitti:
Lenita Airisto ysärillä. Oli todella itseään täynnä. Se hymyilevä naama oli täysin päälle rakennettu.
Mitä yllättävää tuossa oli? Olethan sinä häntä telkkarista nähnyt.
KV-julkkis istui terassilla ja hymyili kauniisti meille, kun kävelimme ohi. Olihan se kiva yllätys. Erään hyvin, hyvin tunnetun orkesterin jäsen.
Julkisuudesta tuttuja nimiä mm. töiden puitteissa oon tavannut.
Pate Mustajärvi, ennen keikan alkua hotelli Helenassa Kärkisisissä 80-luvulla, jäi ylimielinen kuva silloin kun pyysin nimmaria.
Tapsin Dannyn Jämsän Paviljongilla ja hän pyysi minut 70-luvulla ja hän kutsui minut lavalle vierelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut kaksi aika kuumaa miesjulkkista seksitreffeillä muutamia kertoja, enkä pettynyt.
Axl Smith ja Peter?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hoikka ja kaunis Elina Knihtilä. Elokuvissa usein pulska juoppo.
Tämä. Miten hoikasta ihmisestä on saatukin niin pöhöttyneen näköinen.
Pääsin Popedan keikkabussissa Turusta Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut livenä Andy McCoyn eikä siinä ollut mitään yllätystä, ihan sellainen hän oli kuin mediassa olin nähnyt. Hassuinta oli se, että tapasin hänet eräällä Vallillan sivukadulla myymässä vaimonsa Angelan maihareita.
En ostanut.
Repesin nauruun. Tää on niin Andya! En häntä mitenkään hyvin tunne, mutta jotain tuommoista menossa. Mieheni on muusikko, että Andyynkin on tullut törmättyä vuosikymmenien saatossa. Yleensä siihen iloiseen ja sydämelliseen Andyyn.
Nykyään vissiin viihtyy paremmin Eiran ja Punavuoren suunnalla, mutta mullakin muutamia kohtaamisia Vallila, Kallio suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on tarjoillut useasti Kaija Koolle ja hän on kuulemma töykeä ja inhottava lähes aina. Täysin erilainen kuin minkä kuvan on saanut
Uskon
Vierailija kirjoitti:
Tapsin Dannyn Jämsän Paviljongilla ja hän pyysi minut 70-luvulla ja hän kutsui minut lavalle vierelleen.
No joo. Tulipa sössötettyä, mutta näin kuitenkin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👴 tapasin, oli juuri sellainen kuin odotin, vähän höppänä mutta kumminkin hyvin ystävällinen ja muut ihmiset huomioon ottava.
Oujee 👴👍🥁💥
Puppa on super julkkis 👴💥🥁🎶🥳🥩🎺🍾
Jengi luulee tietävänsä ja tuntevansa, kun joku kävellyt vastaan.
Ike Kanervasta oli minunkin kaverillani vain hyvää sanottavaa. Sanoi, että valtavan mukava ja hauska mies. Eikä todellakaan ollut mikään limainen setämies iskemässä nuorelle tytölle typerää juttua. Kaverini siis oli asiakaspalvelussa, jossa kohtasi Kanervan päivittäin jossain vaiheessa. Yksinkertaisesti vain erittäin miellyttävä. Ja se kasvomuisti.... Meni lähes 20 vuotta ja törmäsivät työkuvioissa, niin Kanervan ensimmäinen kommentti oli, että mehän ollaan joskus nähtykin ja hetken päästä muisti, missä olivat tavanneet.
Vanhempani ovat tunteneet Kanervan jo opiskeluaikana 70-luvun alussa ja silloin oli jo kuulemma sosiaalinen eläin.
Topi Sorsakosken tapasin Hankasalmella.
Aika monta olen tavamnut ja kuuluu tuttavapiiriin. Mm Kaikkoset
Vierailija kirjoitti:
Jengi luulee tietävänsä ja tuntevansa, kun joku kävellyt vastaan.
Menestynyt pitkänmatkanjuoksija lenkkeili toisinaan vastaan. Yllätyin siitä miten kovalta hän näytti. Oli aivan toista maata kuin vaikkapa jääkiekkoilijat joita usein näki.
Muumeista tutun Muumimamman. Oltiin kaverin kaa ruotsin risteilyllä ja kaaduin käytävällä. Herttainen naishenkilö tuli kysymään onko kaikki hyvin. Hän poistui hyvin äkkiä. kaverini kysyi, tuntistko kuka tuo oli. Vastasin en. Kaverinin sanoi, että kyseessä oli Muumimamma. EN tunnistanut, koska hän oli laihtunut varmaan 20 kiloa!
Myöhemmin näimme muumimamman Tukholman kaduilla. Meni paikalliseen lesbo-baariin. Aika kovissa meikeissä oli ja aikamoisessa tuiskeessa!
Noita pressoja kun listasin, niin hoksasin, että Niinistö on jäänyt kohtaamatta. Kyllä se on nähty käytävällä tms. mutten missään vaiheessa siivonnut esim hänen työhuoneitaan yms. kortteeria.
Jäin äityislomalle 2000, enkä sen jälkeen enää palannut siivoushommiin. Olimme Eva Biuadetin (meniköhän taaskaan oikein) kanssa samaan aikaan raskaana.